"אירית" משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין קיץ - בר רפאלי גוזרת עוד קופון
רשת האופנה עולה בקמפיין לקראת הקיץ בליווי בר רפאלי; הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום בורודה-קפלן
רשת "אירית" תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין קיץ 2008 בכיכובה של בר רפאלי . במסגרת הקמפיין יעלה סרטון טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, קטלוג קיץ ודיוור ישיר ללקוחות הרשת. בר רפאלי תקבל 600 אלף שקל עבור העונה הנוכחית.
רשת האופנה, "אירית" המונה כיום 21 סניפים ברחבי הארץ, עברה השנה שינוי בעלות ורכישה. במסגרת השינויים הוחלט לעלות את מיצוב הרשת תוך שימוש בחומרים, אביזרים ורמת עיצוב וגימור גבוהים יותר, זאת במקביל להמשך תוכנית הפריסה שתכלול השנה פתיחת 4 חנויות נוספות. מאירה גזית , מנכ"ל רשת "אירית ": "בימים אלה הופצה לחנויות קולקצית קיץ 2008 ועל אף החודש החורפי, זכתה הקולקציה להצלחה יפה שהתבטאה בגידול של 30% במכירות, בהשוואה לקיץ 2007".