תקציבי המותגים קליק וורד הגליל עוברים אל ראובני פרידן
יוניליוור ישראל תעביר את התקציבים אל המשרד החל מחודש מאי 2008; המותגים עוברים ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי שטיפל בהם עד עתה
יוניליוור ישראל מודיעה היום (א') כי היא תעביר את הטיפול בתקציב הפרסום של המותגים קליק וורד הגליל למשרד הפרסום ראובני פרידן, החל מתאריך 1 במאי 2008.
ראובני פרידן איבדו אמנם את מותגי שטראוס-עלית לאחרונה, אך מחזירים חלק מן הטעם המתוק על-ידי יוניליוור ישראל.
בחברה מוסרים, כי תקציב רכישת המדיה עבור מותגים אלה ימשיך להיעשות על ידי חברת יוניברסל.
מותג קליק מחזיק בנתח שוק של 18.4% בקטגוריה המוערכת ב- 210 מיליון שקל. (נילסן, מצטבר שנתי, נובמבר 07). מותג השוקולד ורד הגליל נמצא בצמיחה של 38% ומחזיק היום בנתח שוק של 11% משוק טבלאות השוקולד (נילסן, שנתי 2007).