תקציבי המותגים קליק וורד הגליל עוברים אל ראובני פרידן

יוניליוור ישראל תעביר את התקציבים אל המשרד החל מחודש מאי 2008; המותגים עוברים ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי שטיפל בהם עד עתה
משה בנימין |

יוניליוור ישראל מודיעה היום (א') כי היא תעביר את הטיפול בתקציב הפרסום של המותגים קליק וורד הגליל למשרד הפרסום ראובני פרידן, החל מתאריך 1 במאי 2008.

ראובני פרידן איבדו אמנם את מותגי שטראוס-עלית לאחרונה, אך מחזירים חלק מן הטעם המתוק על-ידי יוניליוור ישראל.

בחברה מוסרים, כי תקציב רכישת המדיה עבור מותגים אלה ימשיך להיעשות על ידי חברת יוניברסל.

מותג קליק מחזיק בנתח שוק של 18.4% בקטגוריה המוערכת ב- 210 מיליון שקל. (נילסן, מצטבר שנתי, נובמבר 07). מותג השוקולד ורד הגליל נמצא בצמיחה של 38% ומחזיק היום בנתח שוק של 11% משוק טבלאות השוקולד (נילסן, שנתי 2007).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה