רשת חנויות הנוחות yellow עולה בקמפיין חדש בהשקעת 2 מיליון שקל

תציע ארוחות בריאות מזינות "על הדרך"; הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום מק'אן אריקסון
משה בנימין |

yellow רשת חנויות הנוחות מקבוצת פז תעלה מחר (ב') בקמפיין חדש "אוכלים כל 3 שעות". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 בשלטי חוצות ובנקודות המכירה. היקף ההשקעה בקמפיין שהוכן על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון" כ- 2 מיליון שקלים.

הקמפיין ממשיך את טרנד ארוחות הבריאות "על הדרך" בו פועלת yellow ובמרכזו המסר - "אוכלים כל שלוש שעות ומצליחים לשמור על אורח חיים בריא".

לדברי חגית קמין מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז "המהלך נעשה מתוך ראיה אסטרטגית של פיתוח קטגוריית המזון ב- Yellowכמשקפת את המגמות המרכזית בתחום המזון: נוחות, פינוק ובריאות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה