אקווה ספרינג יבואנית אוורפיור תשווק בישראל את SOFT-NO-R: מרככי מים
תקציב הפרסום השנתי של החברה דרך SUCCESS עומד על 300 אלף דולר
אקווה ספרינג הישראלית יבואנית אוורפיור תתחיל לשווק בישראל את הדור החדש של מרככי המים ה"ירוקים", לאחר שנתיים של פיתוח במקביל ל"קלין ווטר גרופ" מגרמניה.
בשנתיים האחרונות בוצעו למעלה ממיליון התקנות של המרככים בעולם, כאשר המכשירים הוכיחו יעילות של כ- 99.6% יותר מהמרככים מן הדור הקודם.
החברה תשווק את מרכך המים החדש הן לשוק הפרטי והן לשוק המוסדי. עלות מרכך המים לבית פרטי עומדת על כ- 10 אלף שקל.