נייס זכתה בהזמנה לפתרונות NICE SmartCenter מחברת הפרסום Idearc Media
נייס מערכות הודיעה (ד') היום כי קיבלה הזמנה מחברת Idearc Media Inc, הבעלים של אתר Superpages.com והמוציאה לאור של "דפי הזהב" של חברת Verizon, להרחבת סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה על ידי הטמעת פתרונות NICE SmartCenter, הכוללים ניתוח אינטראקציות, משוב לקוחות וניהול ביצועים.
Idearc Media המציעה מגוון של פלטפורמות פרסום במהדורות מודפסות ובאינטרנט, תשתמשב -NICE SmartCenter בכדי להמשיך ולשפר את רמת השירות ללקוחותיה. פתרון ניתוח האינטראקציות של נייס יאפשר להנהלת Idearc Media לנתח כמות גדולה של מידע המופק מנתוני שיחות עם הלקוחות, לחזות את התנהגות הלקוחות ולמנף החלטות ופעולות אסטרטגיות.
פתרון משוב הלקוחות של נייס יאפשר ל-Idearc לשפר את יכולת עריכת הסקרים של החברה ולקשר את התוצאות המתקבלות בסקרים לתהליכים אשר יביאו לשיפור רמת השירות. פתרון ניהול הביצועים של נייס יאפשר קבלת דו"חות אחידים הכוללים מידע הנוגע לביצועיה העיסקיים של החברה. בנוסף, תקבל הנהלת החברה דרוג ביצועים המבוססים על קריטריונים הקבועים מראש, יעדים ומטרות המאפשרים ניהול המבוסס על יעדי KPI ((Key Performance Indicators.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
