בדין משיקה קמפיין ב-2 מיליון שקל
יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, משיקה קמפיין חדש, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקמפיין החדש, פונה לצרכנים בשפה חדשה, היוצאת מתחום הכביסה לתחום המתמקד בלבוש האישי. התובנה העומדת בבסיס הקמפיין - אנו מרגישים נפלא כאשר אנחנו לובשים בגד מוכר ואהוב. כאשר אנו לובשים בגד אהוב אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי בטחון עצמי.
סרטון הפרסומת של הקמפיין מבוסס על עולם הבדים של בדין ומציג את ג'ני הבובה כשהיא לבושה בג'ינס האהוב עליה ומרגישה נפלא כאשר היא יוצאת אל העולם.
קרן סער, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "לכל אחת ואחד מאתנו יש את אותו בגד אהוב ומוכר, שכאשר אנו לובשים אותו אנחנו מרגישים טוב ויוצאים אל העולם בביטחון. בדין הינו מותג מוביל ואהוב בזכות הרכות, הניחוח הייחודי שנשאר על הבגד לאורך זמן, תוך שמירה על סיבי הבד. בדין שומר על בגדינו האהובים ומאפשר לנו להמשיך ללבוש אותם פעם אחר פעם".
בנוסף, עברו אריזות בדין רענון וקיבלו תוויות חדשות המשדרות רכות ורעננות באמצעות ויז'ואלים של פרחים.
קטגורית המרככים מוערכת ב- 200 מיליון שקל בשנה. את הקטגוריה מוביל מותג בדין, המחזיק בנתח שוק של 40% ואחריו המותגים סוד וסנו מקסימה המחזיקים בנתח שוק של 19% כל אחד. בשנה האחרונה צמחה הקטגוריה כולה ב- 4.9% כשבדין הציג צמיחה של 8% (נילסן, שנתי 2007).