בדין משיקה קמפיין ב-2 מיליון שקל
יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, משיקה קמפיין חדש, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקמפיין החדש, פונה לצרכנים בשפה חדשה, היוצאת מתחום הכביסה לתחום המתמקד בלבוש האישי. התובנה העומדת בבסיס הקמפיין - אנו מרגישים נפלא כאשר אנחנו לובשים בגד מוכר ואהוב. כאשר אנו לובשים בגד אהוב אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי בטחון עצמי.
סרטון הפרסומת של הקמפיין מבוסס על עולם הבדים של בדין ומציג את ג'ני הבובה כשהיא לבושה בג'ינס האהוב עליה ומרגישה נפלא כאשר היא יוצאת אל העולם.
קרן סער, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "לכל אחת ואחד מאתנו יש את אותו בגד אהוב ומוכר, שכאשר אנו לובשים אותו אנחנו מרגישים טוב ויוצאים אל העולם בביטחון. בדין הינו מותג מוביל ואהוב בזכות הרכות, הניחוח הייחודי שנשאר על הבגד לאורך זמן, תוך שמירה על סיבי הבד. בדין שומר על בגדינו האהובים ומאפשר לנו להמשיך ללבוש אותם פעם אחר פעם".
בנוסף, עברו אריזות בדין רענון וקיבלו תוויות חדשות המשדרות רכות ורעננות באמצעות ויז'ואלים של פרחים.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
