מאיטליה לישראל: מותג Konopizza נוחת בארץ

הזכיון למותג המזון המהיר האיטלקי נרכש על-ידי קבוצת משקיעים ישראלית תמורת כ-3 מיליון שקל; בישראל צפויים להיפתח כ-40 סניפים עד 2010
אפרת אדיר |

שחקן חדש בתחום המזון המהיר מגיע הישר מאיטליה לארץ. קבוצת משקיעים בראשות דני ורנר ודני הרשקוביץ (מבעלי רשת "סבארו" ישראל) ומשקיע זר נוסף - רכשו יחד את הזיכיון להקמת רשת Konopizza האיטלקית בישראל תמורת כ-3 מיליון שקל.

פיצת ה"קונומאניה" (Konomania) מבית חברת Pikono srl האיטלקית, מוכרת בעולם תחת שם המותג "Konopizza". מדובר בפיצה איטלקית המורכבת מבצק בצורת קונוס, הנראה ממש כגביע גלידה. לבצק הקונוס ישנה גם גרסה מתוקה, עם מילויים כגון: קרם ברולה, פירות ועוד. הרשת חולשת על כ-150 מדינות שונות ברחבי העולם, ביניהן: איטליה, ספרד, פורטוגל, בריטניה, דרום קוריאה, רוסיה, יפן, קנדה ואמריקה הלטינית.

בימים אלה עובדים בחברת "קונו קונו בע"מ" הישראלית, אשר זכתה בזיכיון המותג, על פיתוח רשת ה"קונומאניה" ופתיחת הסניפים הראשונים בארץ, הצפויים להיפתח באמצעות זכיינים במהלך חודש אוקטובר. הרשת הינה חלבית וכשרה והסניפים ימוקמו כדוכנים מעוצבים על שטח של כ-15 מ"ר, כל אחד, בקניונים המובילים וברחובות מרכזיים.

לדברי החברה, עלות ההשקעה של כל זכיין בהקמת דוכן של "קונומאניה" מוערכת בכ-200 אלף שקל. ההערכה היא שעד שנת 2010 ייפתחו כ-40 סניפים של המותג בשיטת הזכיינות.

דיקלה פוגל, מנהלת רשת ה"קונומאניה" בישראל, מוסרת: "ה'קונומאניה' מובילה כיום בעולם את טרנד ה-On To Go בתחום המזון המהיר. אנו צופים למחזור מכירות שנתי של כ-50 מיליון שקל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה