סבארו משקיעה 15 מיליון שקל במיתוג מחדש
הרשת הבינלאומית למזון איטלקי מהיר, "sbarro" ישראל, החלה בתהליך התרחבות ומיתוג מחדש, בהשקעה של 15 מיליון שקל.
במסגרת המיתוג מחדש, נפתח שוב הסניף במתחם "דיזינגוף סנטר" בת"א, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הסניף התל אביבי המחודש מצטרף לסניפים נוספים של הרשת אשר נפתחו לאחרונה באוניברסיטת תל אביב ובשכונת "מרום נווה" ברמת גן. כמו כן, שני סניפים נוספים צפויים להיפתח במהלך השנה בצומת ביל"ו ובמודיעין וסניף נוסף בקניון "מלחה" בירושלים יעבור שיפוץ, כמו יתר 25 הסניפים הקיימים.
מחזור המכירות השנתי של הרשת לשנת 2006, הסתכם בכ-70 מיליון שקלים. מנכ"ל הרשת, דני הרשקוביץ, מעריך כי מהלך המיתוג מחדש יביא לגידול של 40% במחזור המכירות השנתי, לאחר פתיחת הסניפים החדשים.
לדבריו, במרכזה של אסטרטגיית המיתוג החדשה עומד השינוי באופי הכנתו והגשתו של המזון וכן הרחבת היצע המנות והרטבים. "מעתה יוכל הלקוח לבחור בין מגוון רחב של רטבים חדשים והמנות אשר יבחר יוכנו עבורו תוך מספר דקות. זאת, בשונה מהאסטרטגיה העולמית של הרשת, לפיה ישנן מנות קבועות אשר מוצגות על הדלפק ומתוכן בוחר הלקוח את אשר הוא רוצה", מסביר הרשקוביץ.
עוד הוסיף הרשקוביץ: "תהליכי ההתרחבות של Sbarro ישראל מותאמים לאסטרטגיה של הרשת העולמית, השואפת לחדור למקסימום קהלים ולהיות נגישה לצרכניה על ידי פתיחת סניפים במקומות כגון: קניונים ומרכזי קניות גדולים".