Orange Day: המהלך המפתיע של השנה בתחרות האפי
תחרות ה"אפי 2007" לשיווק אפקטיבי בחרה את חברת אורנג' והמהלך השיווקי-עסקי שלה - Orange Day, לשימור לקוחות כמהלך המפתיע והמצטיין של השנה, ועל כך קטפה את פרס ה"גרנד אפי". על המהלך אחראי פרסום ראובני פרידן IPG.
נוסף על הזכייה ב"גרנד אפי", זכה אותו מהלך גם בקטגוריית תקשורת, מדיה ומחשוב בתחרות השנה.
בפרס "האפי פלטיניום" - המהלך השיווקי המוצלח בשנים האחרונות, זכה המותג "דה מרקר" של קבוצת הארץ, על בניית מותג כלכלי חזק, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. TheMarker גבר על המועמדים הנוספים בקטגוריית ה"אפי פלטיניום" - בנק דיסקונט על המהלך של המהפכה הקמעונאית, וסופרפארם על המהלך השיווקי של המותג הפרטי LIFE . פרס ה"אפי פלטיניום" הוענק לגיא רולניק, סגן המו"ל של קבוצת הארץ, המייסד והעורך ראשי של "דה מרקר".
מקאן אריקסון זקף לזכותו 2 פרסים נוספים. האחד, בקטגוריית מוצרי צריכה -לא מתכלים, עם רשת חנויות הנוחות YELLOW מקבוצת פז, ופרס נוסף בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית, עם חברת יוניליוור ישראל והמהלך השיווקי למותג "דאב" עם הקמפיין לנשים אמיתיות.
בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון, נבחר המהלך השיווקי של חברת נביעות להשקת משקה "נביעות +", באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R. בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון, זכתה רקיט בנקיזר, באמצעות פרסום יורו תל-אביב, על מהלך השקת "קליה TO GO".
בקטגוריית פיננסים ושירותים, זכתה חברת לחמן על קמפיין "מאמנים אותך להצלחה", באמצעות פרסום גלר-נסיס Leo Burnett.