תקציב הפרסום של אוויס עובר לענבר-מרחב-שקד
תקציב הפרסום של חברת השכרת הרכב "אוויס ישראל" עובר לטיפולו של משרד הפרסום "ענבר/מרחב/שקד", לאחר שטופל בשנים האחרונות בפרסום "זרמון גולדמן".
תקציב הפרסום השנתי של החברה מוערך בכ-1.5 מיליון דולר.
גיל שגיב, מנהל השיווק של אוויס, ציין כי "הבחירה במשרד הפרסום הינה משמעותית ביותר, שכן מדובר בשותף אסטרטגי אשר ילווה את החברה ויסייע לה לבסס את מעמדה כחברה מובילה בתחומה".
עוד הוסיף שגיב: "לאחר בחינה מעמיקה מול מספר רב של משרדי פרסום, "ענבר-מרחב-שקד" נמצא כשותף המתאים ביותר לעמוד לצד אוויס בשנים הקרובות".
חן ענבר, מבעלי "ענבר-מרחב-שקד" אמר: "אני שמח שחברה בסדר גודל של אוויס בחרה להשקיע מזמנה היקר ולבחון לעומק את הרמה המקצועית של כל משרד ומשרד, ולא הלכה בדרך הסטנדרטית בה נוהגות חברות גדולות רבות, אשר בוחנות בעיקר את הגודל".
בין הלקוחות הבולטים של ענבר/מרחב/שקד: אקסלנס נשואה, ניסאן, מטבחי רגבה, שילב, דיאדורה, קרוקר ועוד.