רכבת ישראל סוגרת תחנות ומתגברת אבטחה; האם זה קשור לחור אבטחה בפיגוע אמש?
רכבת ישראל תסגור חלק מתחנותיה החל מיום ראשון, זאת בשל גיוס אבטחה רחב של עובדי האבטחה שלה, בתגובה למצב הביטחוני. הנוסעים בתחנות הסגורות אמורים לפנות לתחנות סמוכות.
רכבת ישראל - סגירת תחנות החל מיום ראשון
התחנות שתסגרנה הן: אחיהוד, קרית חיים, מגדל העמק כפר ברוך, צומת חולון ובת ים קוממיות, ובחלק מהתחנות תיסגרנה באופן חלקי: הכניסה המערבית בתחנת כרמל והכניסה הצפונית בתחנת רמלה יהיו סגורות, הכניסה לתחנות תיעשה בכניסה המזרחית והדרומית בהתאמה. התחנות אותן בחרה רכבת ישראל לסגור נבחרו בהתבסס על כמות הנוסעים העוברים בהן מדי יום וסמיכותן לתחנות רכבת אחרות.
הודעת רכבת ישראל מגיעה בהמשך לפיגוע בשדרות ירושלים ביפו, בו נרצחו 7 אזרחים ונפצעו באורחים שונים עוד 16. המחבלים, שמוצאם מחברון, עשו דרכם ברכבת הקלה של גוש דן – ה־״דן-קל״ – אל תחנת ארליך, שם ירדו ופתחו בירי חסר הבחנה לעבר העוברים ושבים. השאלות הקשות עדיין יבדוק - איך נכנסו המחבלים עם נשק לרכבת? איפה היתה האבטחה? אבל נראה שברכבת נזהרים עכשיו שבעתיים ומעדיפים, בצדק, לסגור תחנות, מאשר לפגוע ביכולת האבטחה.
- שומרים עליכם מסביב לשעון - "אלופים בביטחון" מובילה את תחום האבטחה בישראל
- בצל המלחמה: חשיבות אבטחת בתים פרטיים ויישובים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשמעות של סגירת תחנות הרכבת על־ידי רכבת ישראל היא עומס מוגבר בתחנות שישארו פעילות. התחנות הסגורות ישארו סגורות עד להודעה חדשה מרכבת ישראל. ככל הנראה, בעקבות העומס המוגבר בתחבורה הציבורית המאפיין את חגי ישראל בחודשים ספטמבר-אוקטובר, התחנות ישארו סגורות עד לאחר חג הסוכות.
- 1.מירי רקב 02/10/2024 11:24הגב לתגובה זועל חשבונכם.. כלבלבים קטנטנים שלי.. תמשיכו למות בתחנות הרכבת בזמן שאני מטיילת בחול ואוכלת קריוטוש

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7