כשחטיבת הטרייד אין משיבה רכב גנוב לחטיבת הליסינג - גם זה קרה בלובינסקי

מנהל המכירות הארצי של לובינסקי טרייד שנמצא בצו 8 תופס רכב שנגנב מחברת 'פריים ליס', זרוע הליסינג של הקבוצה. אירוע שבאמת קרה במציאות המוזרה של מדינת ישראל בשנת 2024
יואב פולס |

מאז ה 7.10 נמצא המשק, המעסיקים והעובדים בתקופת חירום מתמשכת המצביעה גם על חוסנו של המשק הישראלי עם רמת מחוייבות ומשמעת עסקית גבוהה. התקופה המאתגרת לעיתים פוגשת גם את העובדים הנמצאים בצו 8 מתמשך בסיטואציות מוזרות, כמו זו שארעה לניר ששון, מנהל המכירות הארצי של לובינסקי טרייד, חטיבת הטרייד אין של קבוצת לובינסקי.

בשבוע שעבר, במהלך פעילות אבטחה על ציר 60, אחד הצירים המרכזיים בגיזרת יהודה ושומרון, התקבלה התרעה על רכב מסוג יונדאי טוסון שחור, המדווח כגנוב, ושקיים חשד כי הוא עומד לשמש באירוע פח"ע. ניר ששון המגוייס בצו 8 והצוות שעימו ביצעו מחסום על הציר על מנת לנטרל את סכנת הפיגוע, ובמהרה אכן זוהה הרכב כמתקרב למחסום. מיד עם מעצר הנהג והנוסעים ברכב, זיהה ניר את את הרכב כיונדאי טוסון השייך לחברת פריים ליס, חברת הליסינג של לובינסקי, חטיבה 'אחות' לחטיבה בה ניר עובד, והרכב מדווח כגנוב מאמצע אוגוסט.

הפעילות המבצעית גם הניבה את מעצר החוליה, וגם סגרה מעגל פנימי בקבוצת לובינסקי. עכשיו נותר לניר להמתין שהרכב יגיע אליו בטרייד אין למכירה בתום עסקת הליסינג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס