דו"חות קרסו לרבעון הראשון - ירידה בהכנסות ועלייה ברווח הנקי
חברת קרסו דיווחה על רווח גולמי של 255 מיליון שקלים ברבעון הראשון, לעומת 179 מיליון שקלים בשנת 2021, עלייה של 42%. הרווח הנקי של החברה לפני מיסים ברבעון הראשון עמד על 160.5 מיליון שקלים לעומת 76.3 מיליון ברבעון המקביל בשנת 2021 – יותר מפי שניים. הרווח אחרי מיסים היה 126.4 מיליון, לעומת 60.7 מיליון בשנה שעברה.
עוד עוללה מהדו"חות שלחברה גירעון בהון החוזר, על סך 264 מיליוני שקלים. עם זאת, לדברי החברה "ציפיות ההנהלה לגבי יכולת החברה לפרוע את התחייבויותיה במועד מתבססות על ניסיון הנהלת החברה, על המזומנים שבקופת הקבוצה שמסתכמים לסך של 611 מיליוני ש"ח, ועל כך שלא חלה הרעה מהותית במצב נזילותה ואיתנותה הפיננסית של החברה. דירקטוריון החברה קבע כי אין בגירעון בהון החוזר כדי להצביע על בעיית נזילות לפיכך לא מתקיימים סימני אזהרה בתאגיד".
מכירות כלי רכב:
במכירת כלי הרכב חלה ירידה, ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בסך הכל מכרה החברה במהלך הרבעון 3084 כלי רכב, ירידה ביחס ל-5,605 שנמכרו ברבעון המקביל אשתקד. במקביל, ירד נתח השוק של החברה לכדי 3.1%, ביחס ל-7.1% בשנה שעברה.
הכנסות
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון הראשון של 2022 ב-898.7 מיליון שקלים. זאת לעומת 1.09 מיליארד שקלים ברבעון המקביל אשתקד. מנגד, עלות ההכנסות ירדה בחדות והסתכמה ב-643.7 מיליון , לעומת 910 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה.
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- מחצית שנה-164,093 מכוניות. ג'אקו, יונדאי וטויוטה בראש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
- ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
