פרארי דייטונה SP3. מחיר של 18,000,000 ש"ח. קרדיט עמית אגרונובשיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
סמלת יבואנית דגמי פרארי לישראל עדכנה כי יחידה אחת מדגם הדייטונה SP3 שמחירו בחו"ל קרוב ל 2.25 מיליון דולר ייובא לישראל עבור לקוח מקומי
סמלת יבואנית דגמי פרארי לישראל מכרה ללקוח ישראלי פרארי דייטונה במחיר של 18,000,000 שקל! מדובר על שיא במחיר לרכב בישראל. המחיר נובע מכך שהרכב נרשם בישראל עם כל המשתמע - מסים והוצאות מסביב. מחירו בחו"ל הוא כחצי מהמחיר בארץ.
אחרי שברשתות החברתיות פורסמו תמונות של הפרארי דייטונה SP3 עידכנה יבואנית פרארי לישראל כי רכב כזה, אחד מ-599 יחידות שיוצרו, אכן הגיע לישראל ונמכר ללקוח.
בשונה מכלי רכב בייצור המוני, אותם היבואן מביא לארץ תוך שהוא רוכש מאות או אלפי יחידות שונות ואז משווק בישראל, כל דגמי פרארי הנמכרים בישראל מגיעים לארץ רק לאחר שהם הוזמנו ונמכרו מראש ללקוח. כלומר סמלת לא מייבאת מכוניות ואז מוכרת ללקוח, אלא קודם מוכרת ואז מייבאת.
נוסף על כך, קיימת רשימת המתנה ארוכה לדגמי פרארי, כך שלקוח יכול להזמין היום דגם כלשהו, ולקבל אותו רק לאחר מספר חודשים, ולעיתים למעלה מזה. כשמדובר במכוניות נדירות ויקרות במיוחד כמו הפרארי דיטונה SP3 היצרנית לא תמכור רכב לכל לקוח, גם אם יש לו את הכסף. לחברה חשוב כי הבעלים של רכב פרארי 'הוכיח' את הזכאות לרכוש את המכונית ולהחזיק אותה, וזאת באמצעות רכישה של דגמים 'פשוטים' יותר של היצרנית.כלומר, אפשר לעלות בהדרגה בדגמים, לא לקפוץ לטופ בבת אחת, אם כי, בסופו של יום - "הכסף מדבר".
- ג'יפ רנגלר - הוזלה של עשרות אלפי שקלים
- הושק ליפמוטור C10 PHEV, וגרסה מוזלת לטיגו 7 PHEV
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מכאן אנחנו מסיקים כי הלקוח המאושר שנפרד עכשיו מסכום גדול של מיליוני שקלים בחשבון הבנק, הוא כזה שכנראה כבר מחזיק רכב אחד או שניים של היצרנית.
הפרארי דייטונה SP3 מסדרת Icona שואבת השראה מהפרארי 330 P3 שזכתה בשלושת המקומות הראשונים במרוץ 24 השעות של דיטונה בשנת 1967.
- ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
- דאצ'יה ביגסטר - הכי גדול של דאצ'יה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
לפרארי דייטונה SP3 מנוע אטמוספרי (כלומר ללא טורבו) בתצורת V12, בנפח 6.5 ליטר המפיק 830 כ"ס ב 9250 סל"ד, ומומנט של 71 קג"מ כששיא המומנט מתקבל ב 7250 סל"ד. לדייטונה SP3 תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים, והנעה אחורית. הביצועים בהתאם עם תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש ב 2.85 שניות או 7.4 שניות מעמידה ל – 200 קמ"ש. המהירות המירבית 340 קמ"ש. המשקל של כל הטוב הזה 15 ק"ג מתחת ל 1500 ק"ג, משקל של משפחתית סטנדרטית.
המחיר של הדייטונה בחו"ל הוא מעט מתחת ל 2,250,000 דולר, (שניים ורבע מיליון דולר) ואם הרוכש המאושר יבקש לרשום אותה לנסיעה עם מספר צהוב, הוא יידרש כאמור לשלם לא פחות מ-18,000,000 שקל
בעולם יוצרו 599 יחידות מדגם הדייטונה SP3 כשכולן נמכרו עוד לפני שהראשונה מהן ירדה לייצור.
בין ה-599 יחידות ייצרה פרארי יחידה אחת שנתרמה על ידי היצרנית לטובת מכירה באמצעות בית ההשקעות סות'ביס והשיגה מחיר של 26,000,000 דולר שנתרם לצדקה.
שאלות ותשובות על פרארי והייבוא לישראל
מהו ההליך הייחודי לייבוא דגמי פרארי לישראל, וכיצד הוא שונה ממותגים אחרים?
יבואנית פרארי לישראל, סמלת, אינה מביאה רכבים למלאי אלא מייבאת כל מכונית רק לאחר שנמכרה מראש ללקוח. במילים אחרות, כל פרארי שנכנסת לישראל היא תוצאה של עסקה סגורה – בשונה ממותגים אחרים שמביאים רכבים כדי לשווק אותם לאחר מכן.
מתי והיכן נוסדה חברת פרארי?
פרארי נוסדה בשנת 1947 בעיר מראנלו שבאיטליה על ידי אנזו פרארי. החברה התחילה את דרכה כמחלקה בתוך קבוצת אלפא רומיאו והתפתחה במהירות ליצרנית רכב עצמאית שמתמחה במכוניות ספורט יוקרתיות ומכוניות מרוץ.
מה מייחד את פרארי לעומת יצרניות רכב אחרות בתחום רכבי היוקרה והספורט?
פרארי בונה את המותג שלה סביב שילוב של ביצועים טכניים גבוהים, מסורת ארוכה במרוצי פורמולה 1, עיצוב איטלקי מוקפד ורמת גימור גבוהה במיוחד. כל דגם מיוצר במספרים מוגבלים והחברה מקפידה על בלעדיות ויוקרה כערך מוביל.
מהם סוגי המנועים הבולטים שפרארי מפתחת ואיך הם משפיעים על חוויית הנהיגה?
לפרארי מסורת עשירה בפיתוח עצמי של מנועי V8 ו־V12, שנחשבים לעוצמתיים במיוחד וידועים בצליל הייחודי שלהם. מנועים אלה לא רק מייצרים ביצועים יוצאי דופן אלא גם תורמים לחוויית נהיגה חיה, רועשת ובלתי נשכחת – שהיא חלק בלתי נפרד מה-DNA של המותג.
כמה יחידות בלבד יוצרו מהדגם פרארי דייטונה SP3?
מדובר ב-599 יחידות בלבד, כולן יוצרו במסגרת סדרת Icona היוקרתית של פרארי. כל המכוניות נמכרו מראש ללקוחות נבחרים, עוד לפני שהרכב הראשון ירד מפס הייצור – מה שמעיד על הביקוש הגבוה והבלעדיות של הדגם.
מהו ההליך הייחודי לייבוא דגמי פרארי לישראל, וכיצד הוא שונה ממותגים אחרים?
יבואנית פרארי לישראל, סמלת, אינה מביאה רכבים למלאי אלא מייבאת כל מכונית רק לאחר שנמכרה מראש ללקוח. במילים אחרות, כל פרארי שנכנסת לישראל היא תוצאה של עסקה סגורה – בשונה ממותגים אחרים שמביאים רכבים כדי לשווק אותם לאחר מכן.
כיצד ניתן לרכוש דגם יוקרתי ונדיר
כמו הדייטונה SP3, ומדוע לא כל אחד יכול לעשות זאת?
גם אם יש למישהו את הכסף, זה לא מספיק. פרארי דורשת מהרוכשים להוכיח "זכאות" – כלומר, היסטוריה של רכישת דגמים אחרים של המותג. רק לקוחות קיימים ומוערכים יכולים להתקדם לרכישה של דגמים מהשורה הראשונה, כמו ה-SP3. מדובר בתהליך שמבוסס על מוניטין אישי בקרב היצרנית, לא רק על גובה העו"ש.
- 31.אנונימי 05/11/2025 21:35הגב לתגובה זוגם אם יש לי חצי מיליארד בבנק לא קונה לאן הגענו
- 30.סרוסי 04/11/2025 21:58הגב לתגובה זוהרכב פה רק חודש ולאחר מכן תעוף למדינת מושבו של הרוכש
- 29.רציתי 2 לאישה ולמאהבת בת ה12 אישרו לי רק אחת. (ל"ת)אהוד ברק 03/11/2025 17:19הגב לתגובה זו
- 28.אנונימי 02/11/2025 06:28הגב לתגובה זורוכש הרכב מזכיר לי אדם הרוכש רכב היכול לעבור את הסהרה ואת האוורסט באותו זמן אבל נוסע איתו לסופר לקנות חלב.
- 27.גד 02/11/2025 06:07הגב לתגובה זומתי המשטרה תחלט את הרכב
- 26.רק אותי מעניין איזה חברה הסכימה לבטח את השטות הזאת (ל"ת)אנונימי 01/11/2025 22:55הגב לתגובה זו
- 25.גיא 01/11/2025 17:18הגב לתגובה זוהלקוח אכן ממוצא ישראלי אך מתגורר בחול והרכב הגיע לכאן לצרכי ראווה בלבד וחוזר לחול ולכבישים הראויים לוכי בינינו מה יש לעשות בישרעהל עם רכב כזה בכבישים השבורים עם הפקקים המחרידים והנהגים האיומיםהרכב הזה פשוט לא יחזיק מעמד כאן ולא יהיה שווה בעוד 40 שנה מה שפרארי אספנות לרוב שוות זאת בהנחה שבכלל תהיה לנו מדינה בעוד 40 שנה שזה דיון אחר.
- 24.אנונימי 31/10/2025 14:46הגב לתגובה זואין כבישים לאוטו הזה
- 23.אנונימי 31/10/2025 08:53הגב לתגובה זוכל הפרמטרים שיש לו יש היום לכל רכב חשמלי הוא משלם רק על הצורה סתם בזבוז כסף אולי פעם זה היה נחמד לא היום יצא
- 22.דוד אפרתי 31/10/2025 08:42הגב לתגובה זובמובן מסוים זו השקעה מעולה לטווח ארוך
- 21.אנונימי 31/10/2025 07:43הגב לתגובה זורק עודד שריקי יכול להרשות לעצמו את זה. בשביל עוד סתם מכונית שתשב אצלו בגאראג..
- 20.אנונימי 30/10/2025 23:37הגב לתגובה זוכל מה שצריך זה בקושי לנסוע ולא לעשות נזק השקעה מעולה
- 19.מזל טוב לרוכשים רק בריאות והנאה בחיים מכל הלב (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 23:02הגב לתגובה זו
- 18.רוני 30/10/2025 22:54הגב לתגובה זושריקי שיהיה בריא ויהנה
- 17.האוטו של עודד שריקי כבר חניה מוכנה (ל"ת)רמי 30/10/2025 21:56הגב לתגובה זו
- 16.כל טיפול במוסך זה נזק ענק אפשר רק לחלום על רכב כזה (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 21:29הגב לתגובה זו
- 15.אנונימי 30/10/2025 21:05הגב לתגובה זוממש אקזיט קטן
- גיא 01/11/2025 17:19הגב לתגובה זוהרכב נקנה רק דרך הסוכנות כאן טכנית בלבד הגיע לכאן לצרכי ראווה להוציא לפלבאים כאןמאת העיניים וחוזר לחול לתמיד.
- 14.עוד מעט קיה פיקנטו ב18 מיליון (ל"ת)אנוניגה 30/10/2025 19:55הגב לתגובה זו
- 13.שי 30/10/2025 19:25הגב לתגובה זופראיירים
- אנונימיצודק 30/10/2025 20:59הגב לתגובה זוויש פרארים
- 12.אנונימי 30/10/2025 18:22הגב לתגובה זולא שברור לאן ואיפה אפשר לנסוע עם רכב כזה בארץ אבל מה שבטוח זה ששלטונות מס הכנסה צריכים לבדוק טוב טוב את הנישום . שיהיה במזל טוב .
- 11.כמה היא עושה לליטר (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 16:40הגב לתגובה זו
- שמעון בן שימול 31/10/2025 14:01הגב לתגובה זוחחח תשאל כמה עולה ביטוח
- אנונימי 31/10/2025 06:53הגב לתגובה זומנוע V12 זה 2 קילומטר לליטר במקרה הכי חסכוני. משאית גרר נותנת 46 קילומטר לליטר.
- 10.אנצו 30/10/2025 14:29הגב לתגובה זומכונית שמיוצרת במספרים בודדים יכולה להפוך עם השנים לרכב מאוד מבוקש מה שיעלה את ערכו אבל במחירי חול שהם חצי מישראל ובלי קשר מי שקונה רכב כזה כנראה שזה כסף קטן בשבילו ויש גם צד חיובי שהוא תורם 9 מליון למדינה
- דני 31/10/2025 07:35הגב לתגובה זוהרכב הזה גם כמשומש עוד 50 שנה לא יעלה 18 מיליון.במדינה שלנו בעלי רכבי ספורט כמו מקלרן למבורגיני וכד אין מה לחפש בארץ חוץ מפזה ולהראות שיש כסף.בסוף זאת מדינה קטנה שהכל צפוץ בה ואם אתה לא נוסע באמצע הלילה אתה תעמוד בפקקים ואם תרצה לחנות אין איפה.אפשר להיכנס לחניון אבל אז לא רואים את הרכב ומי יצא ממנו כמו בסרטים.
- 9.אנונימי אלי 30/10/2025 14:12הגב לתגובה זוכניראה הקונה מתחום ההייטק שיהיה לו לבריאות שילם הרבה הרבה כסף למדינה
- הייטק או פרוטקשן (ל"ת)רון 30/10/2025 14:54הגב לתגובה זו
- או גם וגם (ל"ת)שלמה טנסי 01/11/2025 17:03
- 8.עוד חבר מרכז שעושה חיים על חשבונינו (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 13:57הגב לתגובה זו
- 7.תתחדש אבל בישראל האוטו לא יעבור הילוך ראשון מהיר מידי (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 13:32הגב לתגובה זו
- 6.בטח אשתו של האיש החושב (ל"ת)אנונימית 30/10/2025 13:30הגב לתגובה זו
- 5.עגל הזהבאין מילה אחרתואני לא עני. (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 13:04הגב לתגובה זו
- 4.משה 30/10/2025 13:03הגב לתגובה זומסכן אם לא ימות מעין הרע כמה מצוות אפשר לעשות בכסף הזה...
- 3.אנונימי 30/10/2025 12:56הגב לתגובה זוערן זינמן אחד הבעלים של מאנדיי שווה 380 מיליון דולר. בשבילו פרארי בשווי 18 מליון זה גרעינים. לפי החישוב הוא יכול לרכוש 66 מכוניות כאלו. אגב הוא הדג הקטן כי לשותף שלו יש שווי 1.1 מיליארד דולר
- 2.אם יש שיא סימן שאנשים קנו וקונים לפני השיא המצב הכלכלי פה מעולה כמו שצעירים עושים חתונה ב 200 אלף (ל"ת)shafik 30/10/2025 12:50הגב לתגובה זו
- 1.למי שיש כסף ממליץ לקנות רכב ב 200000 שח ולתת צדקה לעניים לומדי תורה ב 17800000 שח. לעולם הבא והז (ל"ת)רפאל 30/10/2025 11:24הגב לתגובה זו
- מחכה מענק שחרור לכל מי שסיים חובה (ל"ת)בואו בהמוניכם 30/10/2025 23:38הגב לתגובה זו
- 59שח זה מספיק להם כמו שמספיק לי (ל"ת)אנונימיד 30/10/2025 20:31הגב לתגובה זו
- רב דרעי 30/10/2025 15:52הגב לתגובה זוממליץ לתרום את כל הכסף ולנסוע באוטובוס. כך תגיע בוודאות לעולם הבא.
- אולי הוא כבר נתן (ל"ת)אנונימי 30/10/2025 13:03הגב לתגובה זו
- אנונימי 30/10/2025 13:02הגב לתגובה זותורמים רק לחיילי צהל
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום.
ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.
מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.
את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.
תקופה ראשונה
תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- משרד הביטחון אוסף את הרכבים הסיניים של הקצינים - בעקבות חשש מדליפת מידע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
| שנה | כמות |
| 2011 | 5 |
| 2012 | 45 |
| 2013 | 60 |
| 2014 | 19 |
| 2015 | 0 |
| 2016 | 5 |
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום.
ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.
מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.
את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.
תקופה ראשונה
תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- משרד הביטחון אוסף את הרכבים הסיניים של הקצינים - בעקבות חשש מדליפת מידע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
| שנה | כמות |
| 2011 | 5 |
| 2012 | 45 |
| 2013 | 60 |
| 2014 | 19 |
| 2015 | 0 |
| 2016 | 5 |
