
קיה EV3 - קרוסאובר חשמלי מצוין החל מ 165.0 אש"ח
טלקאר יבואנית דגמי קיה לישראל החלה בשיווק הקיה EV3, הקרוסאובר החשמלי של היצרנית, בסגמנט C-Suv.
מדובר בדגם החשוב ביותר של היצרנית מזה מספר שנים, שזוכה להצלחה מרשימה בשווקים באירופה, ומכניס את ענקית הרכב מקוריאה לסגמנט החשוב ביותר, וזה שיוביל את ענף הרכב בשנים הקרובות.
המחיר החל מ 165.0 אש"ח
טלקאר יבואנית דגמי קיה לישראל השיקה את הקיה EV3 הקרוסאובר החשמלי החדש של היצרן.
ה EV3 הוא הרכב החשוב ביותר של קיה בשנים האחרונות, ועל כתפיו מוטלת המשימה להחזיר את היצרנית הקוריאנית למרכז הבמה, הן בשוק האירופאי, והן בשוק הישראלי.
באירופה הרכב עושה חיל מתחילת שיווקו עם ביקושים גבוהים, וסדרת פרסים כולל בחירת ה SUV הקומפקטי לרכב השנה בעולם, והרכב החשמלי הטוב ביותר.
תעודת חובה | |
קטגוריה | קרוסאובר C-Suv |
מימדים (מטר) | אורך 4.3 /רוחב 1.85 /גובה
1.56 /בסיס גלגלים 2.68 |
מספר מושבים | חמישה |
הנעה | חשמלית, קדמית |
הספק ומומנט | 204 כ"ס / 29.0 קג"מ |
סוללה וטעינה | 58.3Kwh או 81.4Kwh / AC 11Kw / DC 150Kw |
טווח ותקן | 432 ק"מ / 589 ק"מ. תקן יצרן |
בטיחות | ציון איבזור בטיחות 7. ארבעה כוכבי בטיחות EuroNcap. |
מחיר | 165.0 אש"ח / 170.0 אש"ח / 187.0 אש"ח |
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקיה EV3 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בסגמנט C-Suv הצפוף מאוד בשוק המקומי. הקיה EV3 מציג מימדים חיצוניים קומפקטיים עם אורך כולל של 4.3 מטר, גובה של 1.56 מטר ורוחב של 1.85 מטר. בסיס הגלגלים של ה EV3 זהה לזה של הקיה ספורטאז' עם נתון של 2.68 מטר.
העיצוב החיצוני של ה EV3 מזכיר את ה EV9 הנפלא, רק בפרופורציות מעט קטנות יותר, כשגם הוא מבוסס על הפלטפורמה החשמלית המצוינת של הקונצרן ה E-GMP כאן עם מערכת חשמל המבוססת 400V, והנעה קדמית. בשפת קיה " פילוסופיית העיצוב "Opposites United" של קיה, משלבת ערכים שונים של טבע ומודרניות כדי ליצור שלם הרמוני, הייתה מרכזית בעיצוב העיצוב החדשני, הדינמי והדרמטי של קיה EV3" כך לפי קיה.
- אווטר 11 - קרוסאובר קופה חשמלי עם עיצוב מיוחד
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
העיצוב הפנימי לוקח את תא הנוסעים שלב נוסף קדימה עם מסך ''30 המכיל בתוכו לוח מחוונים ''12.3', מסך לבקרת האקלים בגודל ''5.0 ומסך מולטימדיה ''12.3 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בכל רמות האבזור.
המרווח מאחור מצוין הודות לרצפה שטוחה לחלוטין כמקובל ברכב חשמלי שתוכנן ככזה מהשרטוט הראשון.
אחרי נסיעה קצרה ולא ממצה, אני יכול לומר כי ה EV3 היא קודם מכונית מצוינת, ורק אח"כ רכב חשמלי. היא נוחה מאוד, ההיגוי מדויק, האחיזה גבוהה, והיא מקנה לנהג תחושה מדויקת ובטוחה. לחובתה (ואולי זה לזכותה) היא נטולת גימיקים שהתרגלנו לקבל בסגמנט הזה מכלי רכב תוצרת סין.
ה EV3 ישווק בשלוש רמות אבזור, דגמי EX ופרימיום מצוידים בסוללה בקיבולת 58.3Kwh ועם טווח של 432 ק"מ. דגם האקזקיוטיב LR מצויד בסוללה גדולה בקיבולת 81.4Kwh והטווח בהתאם – 589 ק"מ.
לכל הדגמים מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ומומנט של 29 קג"מ המאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב 7.5 שניות לדגמים עם הסוללה הקטנה יותר, ו – 7.9 שניות לדגם עם הסוללה הגדולה. המהירות המירבית בכל הדגמים מוגבלת ל- 170 קמ"ש.
כל הדגמים מאובזרים היטב עם בקרת אקלים דו איזורית, פתחי מיזוג ליושבים מאחור, בורר מצבי נהיגה, תאורות לד, חיישני אורות וגשם אוטומטיים, מראות צד מתקפלות ועוד.
ההבדלים באבזור הם משטח טעינה אלחוטי לסלולרי שמגיע רק בדגם האקזקיוטיב, גג חשמלי נפתח, כיוון מושב נהג חשמלי וריפוד עור ויגן רק בפרימיום ובאקזקיוטיב.
ל EV3 כושר גרירה של 500 ק"ג ללא בלמים או עם בלמים בדגמי הסטנדרט, ו – 750 ק"ג,
בתחום הבטיחות שלושת הדגמים מצוידים בסט מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות – שבע כריות אוויר, בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי למניעת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ומניעת התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. ציון אבזור בטיחות עומד על 7, יחד עם ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות במבחן של ה EuroNcap.
מרווח הטיפולים 30,000 ק"מ / שנתיים.
האחריות מלאה לשלוש שנים ללא הגבלת ק"מ, והסוללה נהנית מאחריות של שבע שנים או 150,000 ק"מ, המוקדם בהם.
הקיה EV3 משווק כאמור בשלושה דגמים, דגם ה EX במחיר של 165.0 אש"ח, דגם הפרימיום
במחיר של 170.0 אש"ח, ודגם הפרימיום במחיר של 187.0 אש"ח. בנוסף הטבת השקה של 2000 ש"ח לרכב הזול או 4000 ש"ח לשני הדגמים היקרים יותר, רק לימים הקרובים.
עד שנקבל את הרכב למבחן ממצה ניתן לומר כי מדובר בקרוסאובר חשמלי מצוין שמתברג ישר לצמרת הקטגוריה, עם פחות גימיקים והרבה יותר 'רכב'. גם אם בדגמי הכניסה הטווח בפועל מקבל ציון 'טוב' בלבד, התחרות על לבו של הלקוח הפרטי מעולם לא היתה אגרסיבית יותר.
- 1.איך אפשר בנסיעה של כלום לקבוע שהרכב מצוין רק לכתב הזה הפתרונות (ל"ת)מיכאל ברפמן 08/09/2025 13:43הגב לתגובה זו