MG HS HYBRID הוזלה של 8000 ש"ח. צילום יואב פולסMG HS HYBRID הוזלה של 8000 ש"ח. צילום יואב פולס

לא מחיר 'מבצע' - הוזלות במחיר קטלוגי של דגמי MG

קבוצת לובינסקי הודיעה כי החל ממחר, 1.8.25 יכנס לתוקף מחירון עדכני ומוזל לדגמי MG השונים. ההוזלות - בין 3000 ש"ח ל - 8000 ש"ח במחיר הקטלוגי של הרכב. 

בנוסף, הוזלה של 50,000 ש"ח בהשוואה למחיר הרכב כאשר שווק כחדש, לדגם ה - MG5, בעסקת 0 ק"מ.

יואב פולס | (9)

חברת לובינסקי יבואנית דגמי MG לישראל עדכנה הבוקר כי הוזילה באלפי שקלים את מחירי דגמי MG המיובאים על ידה לישראל.

דגמי MG המיוצרים על ידי ענקית הרכב הסינית SAIC המיובאים לישראל הם מכלי הרכב הסיניים הראשונים ששווקו בישראל, מזה כ – 15 שנים. MG תחת כנפי לובינסקי היתה החלוצה בשיווק כמויות גדולות של כלי רכב חשמליים, עם דגם ה MG ZS EV, ולאחר מכן זכה דגם ה - EHS הפלאג אין הייבריד הגדול של החברה להצלחה גדולה ואלפי יחידות ממנו שווקו ללקוחות פרטיים וציי רכב.

הבוקר הודיעה היבואנית כי בזכות שערי המטבע הנוחים, היא הצליחה להוזיל את דגמי MG השונים המיובאים לישראל.

דגם ה HS קרוסאובר בסגמנט C-Suv (מבחן מלא יעלה לדגם הבנזין בקרוב, ומיד אחריו מבחנים גם לדגמים ההיברידיים והפלאג אין) המשווק עם שלוש צורות הינע כאמור.

ה HS ההיברידי מוזל ב - 8000 ₪ למחיר של 185.0 אש"ח. ה - HS בהנעת פלאג אין הייבריד מוזל ב – 6000 ₪ למחיר של 197.0 אש"ח. ה - HS עם הנעת בנזין מוזל ב - 6000 ₪ למחיר של 167.0 אש"ח.

אני יכול לומר טרם פרסום המבחנים כי מדובר בדגם מוצלח למדי לדעתי.


MG ZS היברידי, הוזלה של 4000 ש"ח. קרדיט רונן טופלברג


דגם ה - ZS ההיברידי, B-Suv מרווח, משווק עם אותה הנעה היברידית, עם גג פנורמי וללא גג פנורמי. שני הדגמים מוזלים ב – 4000 ₪, כך שהדגם עם הגג הפנורמי יעלה 157.0 אש"ח, והדגם ללא הגג הפנורמי יעלה 156.0 אש"ח.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

דגם ה - MG3 הסופר מיני ההיברידית החסכונית של המותג, בשלוש רמות איבזור, מוזל ב - 3000 ₪ ומחירו בין 127.0 אש"ח ל - 129.0 אש"ח.

כל ההזלות הרשומות הן הוזלות של המחיר הקטלוגי של הדגם, ולא מבצע הנחות. לנתון זה משמעות גדולה לעסקאות של ציי רכב שכן שווי השימוש של הרכב נגזר מהמחיר הקטלוגי של הרכב, ללא קשר להנחות.


MG3 היברידי. הוזלה של 3000 ש"ח. צילום יואב פולס


בנוסף, מהוזלה חריגה וגדולה נהנה דגם ה - MG5 הסטיישן החשמלי של MG עם הוזלה של 50,000 ₪ למחיר של 109.0 אש"ח. רכב זה ישווק במסלול של 0 ק"מ, כלומר הרוכש יהיה יד שניה, למרות שהרכב לא נסע כלל, ולא היה בשימוש.

על פי היבואנית קבוצת לובינסקי המחירים תקפים החל ממחר, 1.8.2025.

ההוזלות מאפשרות לדגמי MG להתחרות טוב יותר על ליבו וכיסו של הצרכן, שכן במחירים הקודמים דגמי המותג מצאו עצמם מול תחרות אגרסיבית למדי מצד אריות הסגמנטים כמו הספורטאז' והטוסון ההיברידיים, דגמי הפלאג אין המוצלחים של צ'רי – הטיגו 7 והג'אקו 7 ואחרים.




MG5 סטיישן חשמלי שימושי. הוזלה של 50.0 אש"ח לעומת המחיר בו שווק כחדש. צילום יואב פולס

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אנונימי 25/08/2025 13:35
    הגב לתגובה זו
    הוזלה יפה על הMG ZS Hybrid . רכב מעולה ומומלץ
  • 7.
    תלמה 24/08/2025 23:16
    הגב לתגובה זו
    לא ייתנו מאה אלף שח ב 60 תשלומים ללא ריבית והצמדה ספק אם יימכרו. זה המצב !!
  • 6.
    שימשיכו לחלום שמישהו ישלם להם סכומים כאלו (ל"ת)
    טו 05/08/2025 09:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלי כהן 04/08/2025 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 קמ עמד שנה וחצי ללא טעינה במגרש העיקר בכתבה כתוב במסלול
  • אנונימי 08/08/2025 23:32
    הגב לתגובה זו
    מדובר ברכב שיוצר ב2023 וכלה לכביש ב2024
  • 4.
    אנונימי 03/08/2025 16:44
    הגב לתגובה זו
    יבואן חמדן איך אפשר לרכוש רכב בלי צבע מי שמעוניין לרכוש חייב להוסיף מינימום 1800 ש על צבע כולל לבןפשוט הזוי
  • 3.
    משתמש ליסינג 01/08/2025 13:10
    הגב לתגובה זו
    ההוזלה חוסכת לנו בשווי שימוש ולדעתי mg הם הרכבים הסינים הכי אירופאים שיש מבחינת התננהגות כביש וכיול מתלים.הלוואי ויבואנים אחרים ילכו בעקבותם ואם לא מגיע ל mg לגדול על חשבונם
  • 2.
    0קמ יורדת שנה מהאחריות ובנוסף אתם יד שניה (ל"ת)
    אנונימי 01/08/2025 12:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמה אחריות ל 0 קמ (ל"ת)
    אנונימי 01/08/2025 06:50
    הגב לתגובה זו
טויוטה קורולה - הפעם יפנית אמיתית. צילון יצרןטויוטה קורולה - הפעם יפנית אמיתית. צילון יצרן

הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן

יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על חזרתה של הקורולה לשוק באמצעות ייבוא הרכב ממפעלי טויוטה ביפן. הקורולה נעדרת מהשוק כמעט שנתיים מאחר והיא היתה מגיעה לשוק הישראלי ממפעלי טויוטה בטורקיה, שהכריזה על חרם כלכלי על ישראל אחרי ה 7.10. 

עדיין אין מחיר לרמות הגימור השונות

יואב פולס |

יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על שיווק מחדש של הטויוטה קורולה המבוקשת. הטויוטה קורולה שנעדרת מהשוק כמעט במשך שנתיים עקב החרם הכלכלי שהטיל נשיא טורקיה על ישראל אחרי טבח השבעה באוקטובר 2023, חוזרת לשוק הישראלי, ישירות מהמפעל ביפן.

הטויוטה קורולה שהחזיקה ביקושים יציבים בעיקר מציי הרכב, אבל לא רק, השאירה את הזירה ריקה למתחרה הגדולה שלה היונדאי אלנטרה ההיברידית. ביוניון מוטורס הצליחו לחפות מעט על העדרותה של הקורולה מהשוק באמצעות הטויוטה קורולה קרוס, אבל טוב ככל שתיהיה הקורולה קרוס לא באמת הצליחה למלא את החסר.

נזכיר כי במקביל להיעדרות של הקורולה מהשוק, גם הטויוטה CHR נעדרת מהשוק מאותה הסיבה בדיוק.


טויוטה קורולה, עכשיו יפנית אמיתית. צילום יצרן

עם הטלת החרם, וכאשר היה ברור כי מדובר באירוע מתמשך, זה היה רק עניין של זמן עד שיגיעו לישראל קורולות ממפעלים אחרים. ייבוא הקורולה ממקורות אחרים הביא עימו גם בעיות אחרות, כמו עלויות שילוח ימי מיפן (לעומת מטורקיה) ובעיקר מציאת חלון הייצור אצל היצרנית שניתן יהיה להקצות לשוק הישראלי, כאשר ייצור כלי הרכב מתוכנן קדימה חודשים ארוכים ולמעלה מכך.

עם זאת, זה היה עניין של זמן, ועתה כאמור הקורולה חוזרת ממפעלי טויוטה ביפן, כאשר בחברה מציינים כי מדובר במפעל טקאוטה שנחשב לאחד המפעלים האיקוניים של היצרנית היפנית. כל הקורולות שיגיעו ממפעל זה יסומנו בנוסף תווית איכות "Japan Made".

טויוטה קורולה - הפעם יפנית אמיתית. צילון יצרןטויוטה קורולה - הפעם יפנית אמיתית. צילון יצרן

הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן

יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על חזרתה של הקורולה לשוק באמצעות ייבוא הרכב ממפעלי טויוטה ביפן. הקורולה נעדרת מהשוק כמעט שנתיים מאחר והיא היתה מגיעה לשוק הישראלי ממפעלי טויוטה בטורקיה, שהכריזה על חרם כלכלי על ישראל אחרי ה 7.10. 

עדיין אין מחיר לרמות הגימור השונות

יואב פולס |

יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על שיווק מחדש של הטויוטה קורולה המבוקשת. הטויוטה קורולה שנעדרת מהשוק כמעט במשך שנתיים עקב החרם הכלכלי שהטיל נשיא טורקיה על ישראל אחרי טבח השבעה באוקטובר 2023, חוזרת לשוק הישראלי, ישירות מהמפעל ביפן.

הטויוטה קורולה שהחזיקה ביקושים יציבים בעיקר מציי הרכב, אבל לא רק, השאירה את הזירה ריקה למתחרה הגדולה שלה היונדאי אלנטרה ההיברידית. ביוניון מוטורס הצליחו לחפות מעט על העדרותה של הקורולה מהשוק באמצעות הטויוטה קורולה קרוס, אבל טוב ככל שתיהיה הקורולה קרוס לא באמת הצליחה למלא את החסר.

נזכיר כי במקביל להיעדרות של הקורולה מהשוק, גם הטויוטה CHR נעדרת מהשוק מאותה הסיבה בדיוק.


טויוטה קורולה, עכשיו יפנית אמיתית. צילום יצרן

עם הטלת החרם, וכאשר היה ברור כי מדובר באירוע מתמשך, זה היה רק עניין של זמן עד שיגיעו לישראל קורולות ממפעלים אחרים. ייבוא הקורולה ממקורות אחרים הביא עימו גם בעיות אחרות, כמו עלויות שילוח ימי מיפן (לעומת מטורקיה) ובעיקר מציאת חלון הייצור אצל היצרנית שניתן יהיה להקצות לשוק הישראלי, כאשר ייצור כלי הרכב מתוכנן קדימה חודשים ארוכים ולמעלה מכך.

עם זאת, זה היה עניין של זמן, ועתה כאמור הקורולה חוזרת ממפעלי טויוטה ביפן, כאשר בחברה מציינים כי מדובר במפעל טקאוטה שנחשב לאחד המפעלים האיקוניים של היצרנית היפנית. כל הקורולות שיגיעו ממפעל זה יסומנו בנוסף תווית איכות "Japan Made".