
צ'רי טיגו 4 היברידי חסכוני, והוזלה של הטיגו 8 PHEV
פריסבי יבואנית דגמי צ'רי לישראל החלה בשיווק הטיגו 4 ההיברידי, הקרוסאובר B-Suv של צ'רי עם הנעה היברידית חסכונית במחיר של 136.0 אש"ח עד 138.0 אש"ח.
במקביל עידכנה פריסבי כי תשווק גירסת כניסה חדשה לטיגו 8 פלאג אין המוצלח עם השבעה מקומות, במחיר של 190.0 אש"ח
פריסבי יבואנית דגמי צ'רי לישראל החלה בשיווק הטיגו 4 ההיברידי, במחיר של החל מ 136.0 אש"ח.
הטיגו 4 הוא קרוסאובר בסגמנט B-Suv, תוך שהוא מציג מידות גדולות יחסית לקטגוריה. הטיגו 4 ההיברידי שהושק היום מצטרף לאחיו האטמוספרי המשווק מזה זמן כשהוא מוכר למעלה מ 1200 יחידות. לא מן הנמנע שהדגם ההיברידי החדש, ימכור במספרים גדולים בהרבה, במכפלות.
הטיגו 4 ההיברידי דומה חיצונית לאחיו המשווק היום, עם עדכונים קלים. המימדים של הטיגו 4 ההיברידי עומדים על אורך כולל של 4.3 מטר, רוחב של 1.831 מטר, גובה 1.653 מטר ובסיס גלגלים של 2.61 מטר, מהגדולים בקטגוריה.
הטיגו 4 ההיברידי עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 95 כ"ס ו 12.7 קג"מ, אליו מצטרף מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. ההספק המשולב 163 כ"ס והמומנט המשולב 26.5 קג"מ. לדברי אנשי פריסבי, תחת עומס יכול המנוע להפיק אף מעבר נתון זה. לטיגו 4 ההיברידי סוללה בקיבולת 1.83Kwh.
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הביצועים נאים יחסית לקטגוריה עם תאוצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש תוך 8.9 שניות, ומהירות מירבית של 150 קמ"ש. הסיפור הגדול של הטיגו 4 ההיברידי הוא צריכת הדלק שעומדת על נתון של 18.9 ק"מ לליטר.
כמקובל בדגמי צ'רי, גם הטיגו 4 ההיברידי מאובזר היטב על לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''12.3, מולטימדיה בגודל זהה עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפלי, קילס מלא, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים חשמליים, חישוקי סגסוגת '17 ועוד איבזור נרחב.
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- הונגצ'י EHS7 – מבטיח הרבה האם גם מקיים?
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- צניחה דרמטית: BYD מגלה שגם ענקיות מדממות במלחמת מחירים
הטיגו 4 ההיברידי ישווק בשתי רמות גימור, רמת הכניסה Comfort מוכוונת ציי רכב, ומעליה רמת גימור Luxury המאובזרת מעט יותר.
שתי רמות הגימור מקבלות סט מערכות בטיחות מלאות, עם ציון איבזור בטיחות 7.
האחריות לטיגו 4 ההיברידי עומדת על 6 שנים מלאות / 150,000 ק"מ המוקדם מביניהם, ואילו האחריות לסוללה ולמנוע החשמלי עומדת על 8 שנים / 150,000 ק"מ.
הטיגו 4 ההיברידי ברמת גימור Comfort ישווק במחיר של 136.0 אש"ח, ואילו רמת הגימור Luxury המאובזרת מעט יותר משווקת במחיר של 138.0 אש"ח. המלצתנו ללקוח הפרטי, בהפרש של 2000 ₪ קחו את המאובזר יותר.
בשלהי השקת הטיגו 4 ההיברידי נודע לנו על הוספת דגם כניסה חדש לטיגו 8 פלאג אין המוצלח, עם מחיר כניסה מוזל ב 10,000 ₪, כך שהרכב עולה 190.0 אש"ח בלבד.
הוזלת המחיר הושגה בזכות ויתור על איבזור שלדעתנו אינו קריטי כמו גג פנורמי משטח טעינה אלחוטי ועוד זוטות. אם במחיר של 200.0 אש"ח זה היה רכב השבעה מקומות החסכוני והמשתלם ביותר, עכשיו הכדאיות הכלכלית של הטיגו 8 פלאג אין עולה משמעותית.

אווטר 11 - קרוסאובר קופה חשמלי עם עיצוב מיוחד
האווטר 11 החשמלית המעוצבת המיובאת על ידי אלבר, מביאה עימה גם ביצוע מצוין על הכביש.
אהבנו: עיצוב, תא נוסעים, נוחות
פחות אהבנו: מושב אמצעי מאחור, כיול מערכות בטיחות
ציון מסכם 4.5 בסולם פולס
על השקת מותג אווטר כתבנו כאן לראשונה ביולי האחרון. לחסוך לכם את החיפוש באתר, מותג אווטר הוא מותג הייצוא היוקרתי של קונצרן צ'נגן הסיני, אחד מהגדולים בסין המייצר מעל 2.4 מיליון כלי רכב בשנה. תחת מותג צ'נגן מיובא לארץ דגם הדיפאל S07 ובקרוב יצטרף אליו אחיו הקטן במעט הדיפאל S05, שניהם בייבוא של מכשירי תנועה.
מותג אווטר מיובא על ידי קבוצת אלבר, המחזיקה במגוון חברות בתחום הרכב, ליסינג והשכרה, ממסי, ייבוא אופנועי הארלי דיוודסון וטריומף, יורופקאר פעילות מימון ומשכנתאות ועוד. האווטר 11 הוא אחת המכוניות המסקרנות ביותר שהגיעו לישראל לאחרונה, עם הבטחה להיות פרימיום חשמלי ולתת לנהג איזו חוויה שונה משלל המותגים המגיעים לישראל ומבטיחים 'פרימיום', ולא ממש מקיימים.
אנחנו עם האווטר 11 בדגם ה RWD Ultra שהוא דגם הכניסה של המותג.
תעודת חובה קטגוריה קרוסאובר קופה – D-SUV מימדים (מטר) אורך 4.88 /רוחב 1.97 /גובה 1.601 /בסיס גלגלים 2.975 מספר מושבים חמישה הנעה חשמלית אחורית ב ULTRA הספק ומומנט 311 כ"ס ו 36 קג"מ סוללה וטעינה 90.4Kwh טעינת AC 11Kw, טעינת DC 280Kw טווח ותקן 475 ק"מ, תקן יצרן. בטיחות ציון איבזור בטיחות 6. מחיר 289.0
אש"ח.
עיצוב חיצוני ופנימי
העיצוב החיצוני של האווטר 11 שונה ובהחלט לטעמי. המרכב הוא מרכב גדול ורחב, עם צללית של קרסאובר קופה גבוה. החזית אטומה כמקובל בסגמנט החשמליות, עם יחידות תאורה צרות כאשר בכל צד שתיים אופקיות ואחת אנכית. העיצוב מחייך משהו ולא מאיים, אם כי מרשים ושונה. מבט מהצד מציג את צללית הקרוסאובר קופה, כאשר החלק האחורי אגרסיבי ומיוחד. הכנפיים האחוריות מתכנסות לכיוון מרכז הרכב כך שהחלון האחורי גם צר וגם פחות רחב מהמרכב. המבנה של החלק האחורי שללא ספק נהנה מהשראה מהקורבט C3, הוא אחד היפית והמיוחדים שראיתי, וככל שהתבוננתי בו יותר כך הוא היה יותר מעניין. יחידות התאורה האחוריות צרות ונמתחות לרוחב כל המרכב. לטעמי העיצוב החיצוני נאה ומיוחד, במיוחד בחלק האחורי של המכונית.