המניה שעולה 330% ביומיים - האם החלום הטכנולוגי יגיע לדוחות? הנה מה שיש למנכ"ל להגיד
מניית אימפקס אימפקס נסקה אתמול ב-170% בשל דיווח על התחלת המכירות של הבקבוק המיוחד שלה בחנות הדיוטי-פרי של שקם אלקטריק וכעת היא מזנקת ב-45% - עלייה מצרפית של 300%, פי 4 לשווי של 67 מיליון שקל.
אימפקס שמייצרת ומשווקת בקבוק מים חכם ציינה כי בעונת הקיץ (יוני עד אוקטובר) צפויים לעבור בנתב"ג מעל 9.2 מיליון נוסעים, וכי "החברה רואה חשיבות שיווקית ומכירתית גדולה בחשיפת המוצרים עם קהל כה רחב, בתקופה כה קצרה". מנכ"ל החברה קובי בנטובסקי מספר בראיון לביזפורטל אודות המוצר והחברה.
מה שונה המוצר שלכם משאר המוצרים הדומים בשוק? מה מהווה יתרון תחרותי לבקבוק שלכם?
"אימפקס היא כיום החברה המתקדמת בעולם בתחום בקבוקי המים החכמים, את האישרור מזה ניתן לראות על ידי הלקוח הגדול ביותר שלנו פפסיקו. בקבוק המים שלנו בניגוד לבקבוקים אחרים בונה פרופיל שתייה אישי שמותאם ללקוח, מתאים את עצמו למזג אוויר ובונה פרופיל אישי מותאם לצרכי הלקוח. פפסיקו היא השותף האסטרטגי שלנו, זה שיתוף פעולה שנבנה במהלך השנים האחרונות, באמצעות פפסיקו, העלנו שלב במוצרים ובשירות שלנו והצלנו לחבר את טכנולוגיית ה-IO בצורה כזאת שתתחבר לבקבוקי הספורט של פפסיקו. ההכנסות שלנו מתחלקות ל-2, מכירת הבקבוק שלנו ומנוי קבוע שאותו משלמת לנו פפסיקו על טכנולוגיית ה-IO".
מה הפוטנציאל של העסקה שפרסמתם עם נתב"ג ואיך אתם מתכוונים להתרחב?
"המוצר של water io הושק לראשונה בישראל לפני שנה, לפי סקר שנערך, אחד מכל 4 ישראלים שמע על המוצר, המכירות בהתחלה התחילו באונליין באתר החברה ולפני כמה חודשים עברו לריטייל, ברשת iDigital, ברשת Bug, ברשת Saucony, בחנויות Garmin ועכשיו גם בדיוטי פרי נתב"ג. קובי בנטקובסקי, מנכ״ל אימפקס אומר כי הכניסה לנתב"ג מהווה חשיפה אדירה עבור החברה מה שיכול לתרום רבות להכנסות החברה מכיוון שזו התקופה הכי לוהטת בשנה מבחינת האנשים שטסים ויש חשיפה רבה למוצר.
- הסיכויים והסיכונים באימפקס ולמה בעל מניות תובע את הנהלת החברה?
- אימפקס: המכירות הסתכמו ב-4 מיליון דולר; התזרים הפך לחיובי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"המוצר נמכר כרגע רק בארץ אך כחלק מאסטרטגיות החברה, אנחנו מתכוונים לפרוץ גם לחו"ל בחודשים הקרובים ולהרחיב את הפעילות שלנו. אני לא יודע להצביע בדיוק על הסיבה שהמנייה קפצה במיוחד אחרי ההודעה של העסקה בנתב"ג בשונה משאר העסקאות שפרסמנו, ההסבר ההגיוני היחיד שיש לי הוא שההודעה של נתבג הייתה מיוחדת מכיוון שהמותגים שנכנסים לדיוטי פרי הם מותגי פרמיום, לא כל חברה נכנסת לשם, אז יכול להיות שקהל המשקיעים הסיק שמדובר בהתרחבות והזדמנות נהדרת לחברה".
על כל פנים, אימפקס היא חברה קטנה עם פוטנציאל, אבל לא בטוח שבשל העמדת בקבוקים בסניף של שקם אלקטריק. בינתיים נעדכן שהחברה מכרה ב-2.1 מיליון דולר בשנת 2022, היא הפסידה תפעולית 5.1 מיליון דולר ונותר לה מזומנים נטו של כ-2 מיליון דולר. הון עצמי של 3.4 מיליון דולר בלבד. איך חברה כזו תשרוד, עד להבטחת-מימוש החלום? כנראה גיוסים, למרות שלפי דברי המנכ"ל, "לא צפויים גיוסים בקרוב".
- פינרג'י מזנקת - האם הפעם זה שונה?
- פרויקט Sea Lion יוצא לדרך: נאוויטס מאשרת FID לפיתוח בהיקף 1.8 מיליארד דולר
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מחקר: הטעויות הגדולות של משקיעים - וכמה זמן לוקח למשקיע לקבל...
אימפקס - גרף שנתי
- 9.הגולש 16/08/2023 00:18הגב לתגובה זוחוסר אמינות כה גדול פוסל מלהשקיע בחברה לטעמיאגב, לפי הנתונים הכספיים ברור היה שעל החברה לגייס כסף , אחרת אין לה מהיכן לממן פעילותהאאחל לה בהצלחה , אך בלעדי, את המבחן הראשון: אמינות ההנהלה לא עברה בלשון המעטה, נכון יותר ביג נו נו
- 8.אני 15/08/2023 06:39הגב לתגובה זואת הכסף להורדת הפלולה מהפרצוף,אגב "שר " המשפטים מהאף.,היגיע זמן
- 7.עובד iDigital 12/08/2023 18:44הגב לתגובה זוחברה מצויינת, נותנת לנו הדרכות מכירה, ואנשים באמת באים וקונים את הבקבוק.
- 6.אני ישראלי 10/08/2023 09:32הגב לתגובה זועל זה שמים אנשים כסף.? בורסה, מניות, הנפקות וגיוסים, על שטויות. תשתה מים ותספור.
- תשאל אנשים (ל"ת)כן. יש לי וזה עוזר 12/08/2023 18:43הגב לתגובה זו
- 5.שולתתתת1 09/08/2023 07:48הגב לתגובה זואין מתחרים? מצד אחד כתוב שהחברה צריכה לגייס כדי לשרוד מהצד השני כתוב שהיא לא מתכוונת לגייס , סתירה...
- 4.אבי מנשה 09/08/2023 01:28הגב לתגובה זומשהו באמת קורה שם. המנכ״ל מספר והחברה מדווחת על קצב התרחבות מהיר מאד. וזה בלי לגייס. מעניין.
- 3.משקיע פרטי 09/08/2023 00:03הגב לתגובה זומוצר טיפשי, ללא מתכלים עם מודל עסקי חלש. צריך למכור 300k בקבקוים כאלה כדי להצדיק את שווי החברה. זו מניפולציה בשער המניה כי ערך אין פה. אגב זה מסוג הדברים שעולם 10 דולר בקיקסטראטר והקמפיין שלהם עולה 50k. בטח לא חברה בורסאית
- 2.אין צילום של בקבוק הפלא??? (ל"ת)HAKI1 08/08/2023 16:02הגב לתגובה זו
- 1.יעקב 08/08/2023 15:48הגב לתגובה זומאמין בחברה

טבע מגישה בקשה ל‑FDA לזריקה חודשית לסכיזופרניה
החברה מבקשת אישור לשיווק אולנזאפין בהזרקה תת עורית ארוכת טווח, על בסיס ניסוי שלב 3
טבע מדווחת כי הגישה לרשות המזון והתרופות האמריקאית, ה-FDA בקשה לאישור תרופה לאולנזאפין בהזרקה ארוכת טווח, תחת שם הקוד TEV‑749. מדובר בפורמולציה תת עורית שניתנת פעם בחודש למבוגרים עם סכיזופרניה. הבקשה נשענת על תוצאות ניסוי שלב 3 בשם SOLARIS, שכלל מעקב יעילות ובטיחות לאורך שנה, תוך השוואה לטיפול פלצבו בתקופה הראשונית ובהמשך המשך טיפול בקבוצות מינון שונות. לפי החברה, הנתונים הראו שמירה על יעילות קלינית ופרופיל בטיחות דומה לטבליות אולנזאפין הקיימות, וגם סבילות טיפולית שמאפשרת מתן מתמשך.
מדובר בניסיון ממוקד של טבע לבנות לעצמה מעמד יציב בתחום ה‑LAI זריקות ארוכות טווח, שנחשב לאחד המקומות שבהם יש ערך מוסף אמיתי לחברת תרופות: מוצרים מורכבים יותר, חסמי כניסה גבוהים, ותמחור טוב יותר מגנריקה רגילה. זה גם משתלב עם המסר שטבע מנסה להעביר בשנים האחרונות: חיזוק הצינור החדשני, גיוון ההכנסות, ופחות תלות במחזוריות של תחרות על מחירים.
אולנזאפין הוא טיפול ותיק ומרכזי בסכיזופרניה, עם שימוש רחב בעולם בגלל יעילות גבוהה ויכולת לייצב סימפטומים. אבל הטיפול היומי סובל מחיסרון בסיסי: בעיית היענות. סכיזופרניה היא מחלה כרונית עם תקופות רגיעה ונסיגה, ובפועל רבים מהמטופלים מפסיקים טיפול חלקית או לגמרי, מה שמוביל להחמרה ולחזרה לאשפוז. כאן נכנסת הזריקה החודשית, רעיון שמכוון להפחית את הצורך בנטילה יומיומית ולהקטין את הסיכון ל”חורים” בטיפול. אם כי חשוב לזכור שגם זריקה אחת לחודש דורשת מסגרת רפואית יציבה ומעקב, ולכן היא לא פתרון קסם לכל מטופל, אבל עבור אוכלוסייה רחבה היא יכולה לשנות את התמונה.
בטבע מדגישים שהמוצר מיועד לתת מענה לפער מוכר בשוק: חולים שמגיבים טוב לאולנזאפין אבל מתקשים להתמיד בכדורים.
לאחרונה ה-FDA רשות המזון והתרופות האמריקאית אישרה להרחיב את השימוש בתרופה יוזדי (Uzedy) של טבע גם לטיפול בחולי הפרעה דו-קוטבית בגילאי 18 ומעלה. התרופה, שהושקה במאי 2023 ואושרה עד כה רק לטיפול בסכיזופרניה, מציגה כעת פוטנציאל מסחרי רחב בהרבה. יוזדי היא זריקה תת-עורית המבוססת על ריספרידון בתצורת שחרור מושהה, שפותחה בטכנולוגיית SteadyTeq של חברת מדינסל הצרפתית. הטכנולוגיה מאפשרת שחרור מבוקר ואחיד של החומר הפעיל, כך שהשפעתו מתחילה תוך 6-24 שעות מההזרקה ונמשכת כחודש שלם.
- אופנהיימר: אפסייד של 30% בטבע
- האם טבע היא הזדמנות? סמנכ"ל הכספים של טבע: “הוכחנו שהאסטרטגיה שלנו עובדת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האישור החדש מאפשר שימוש ביוזדי כטיפול בודד או בשילוב עם ליתיום או Dyzantil, ופותח בפני טבע שוק של כ-3.4 מיליון אמריקאים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית. המחלה, הידועה גם כמאניה-דיפרסיה, מהווה אתגר טיפולי מורכב בשל התנודתיות הקיצונית במצבים הנפשיים ושיעור ההיענות הנמוך לטיפול מתמשך. הזרקה חודשית כמו יוזדי מפחיתה משמעותית את שיעור ההפסקות בטיפול ובכך מצמצמת את הסיכון להחמרות במצב הנפשי, התקפים, אשפוזים ואף ניסיונות אובדניים. על פי נתוני טבע, 80% מהחולים שעוברים מטיפול אוראלי ליוזדי ממשיכים בטיפול בהצלחה.
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגמיה דיינמיקס קופצת 13%, אקסל 8%, נאוויטס ב-1.8% - מגמה מעורבת במדדים
התנועות במדדים:מדד ת"א 35 0.65% מדד ת"א 90 -0.77% מדד ת"א 125
דולר שקל רציף
BITCOIN -0.53%
מחזור המסחר עומד על כ-2 מיליארד שקל
