פרטנר השיקה את המיתוג החדש - מה אומרים האנליסטים על המניה?

קבוצת שלמה: הכנסות שיא של 1.78 מיליארד שקל וצמיחה בהכנסות הליבה
ההכנסות ברבעון עלו ב-8%, הרווח לפני מס בתשעת החודשים הראשונים צמח ל-630 מיליון שקל, ושלמה ביטוח ממשיכה להציג עלייה חדה ברווחיות
קבוצת שלמה החזקות מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2025 ומציגה המשך יציבות עסקית, גידול עקבי בהכנסות ועמידה איתנה בכל מגזרי הפעילות. ההכנסות ברבעון השלישי הגיעו ל-1.78 מיליארד שקל, עלייה של 8% לעומת 1.64 מיליארד שקל ברבעון המקביל ב-2024. בתשעת החודשים
הראשונים הסתכמו ההכנסות ב-4.91 מיליארד שקל, רמה דומה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי המאוחד ברבעון נותר יציב והסתכם ב-279 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל, כאשר בתשעת החודשים הראשונים נרשמה עלייה של 7% והגיע ל-807 מיליון שקל. בשורה התחתונה,
הרווח לפני מס בתשעת החודשים עלה ב-9% ל-630 מיליון שקל, והרווח הנקי לתקופה עלה ב-8% ל-464 מיליון שקל. ברבעון השלישי לבדו הסתכם הרווח לפני מס ב-210 מיליון שקל, ירידה קלה לעומת 216 מיליון שקל ברבעון המקביל, בעוד הרווח הנקי ברבעון עמד על 151 מיליון שקל, לעומת
162 מיליון שקל אשתקד.
רכב ואשראי
חטיבת הרכב והאשראי ממשיכה להוביל את הכנסות הקבוצה עם גידול של 8% ברבעון השלישי, לרמה של 1.29 מיליארד שקל, לעומת 1.2 מיליארד שקל ברבעון המקביל. ההכנסות מהשכרת רכב צמחו ב-8% והסתכמו ב-731 מיליון שקל, בעוד
ההכנסות ממכירת כלי רכב עלו ל-532 מיליון שקל, גם כן גידול של כ-8%. בתשעת החודשים הראשונים עלו הכנסות המגזר ב-4% ל-3.63 מיליארד שקל. הרווח התפעולי במגזר זה עלה ב-1% בתקופה המצטברת ל-594 מיליון שקל, וברבעון השלישי לבדו הגיע ל-211 מיליון שקל, לעומת 209 מיליון
שקל בשנה שעברה, נתון המשקף המשך ביקושים גבוהים בענף ולוגיסטיקה יעילה.
חברת שלמה ביטוח מציגה קפיצה ברווח הכולל לפני מס שהגיע ל-200 מיליון שקל בתשעת החודשים, לעומת 150 מיליון שקל בתקופה המקבילה, זינוק של כ-33%. ברבעון השלישי לבדו הציגה החברה רווח
נקי של 38 מיליון שקל, לעומת 41 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה נהנתה מרווחי השקעות ומימון נטו בסך 142 מיליון שקל, לעומת 102 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, נתון שממחיש את חוזקה של סביבת ההשקעות עבור פעילות הביטוח.
- קבוצת שלמה: עלייה של 11% בהכנסות; יחולק דיבידנד של 200 מ' שקל
- דור שלמה תשקיע כ-75 מיליון שקלים בקרנות הגידור של מגדלור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אסי
שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, מסר: ״קבוצת שלמה מסכמת רבעון שלישי חזק ויציב, עם המשך שיפור בתוצאות הליבה וגידול עקבי בהכנסות, לצד רווחיות איתנה בכל תחומי הפעילות. ביצועי חטיבת הרכב והאשראי ושלמה ביטוח ממשיכים להדגים את היתרון התחרותי שלנו, את המיקוד הניהולי
ואת ההתאמה המהירה לשינויים בסביבה העסקית. הנתונים שפורסמו היום משקפים את העוצמה, החוסן והמשמעת הפיננסית של הקבוצה - ואת העובדה שבעזרת אסטרטגיה ברורה והשקעה מתמדת בחדשנות, תפעול ושירות, אנו מובילים את ענף הרכב בישראל באופן עקבי ורציף. אני מודה להנהלה ולעובדי
קבוצת שלמה על המחויבות, המקצועיות והעשייה היומיומית. בזכותם נמשיך לצמוח, להתרחב ולספק ערך משמעותי.״
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגמגוריט זינקה 8.5%, שופרסל הוסיפה 2.4%; ת"א 35 עלה בסגירה
הבנקים עלו, מניות הביטוח ירדו - כלל ביטוח בלטה בירידות
הראיון עם יו"ר מגוריט על הקרן והחלוקות דיבידנד השוטפות תרמו למניה - היא זינקה ב-8.5% - יו"ר מגוריט: "הגענו לרגע שבו אפשר להתחיל לשתף את הציבור בתזרים באופן חודשי"
הביטקוין צונח, האם זה יימשך? הביטקוין באדום: אחרי חודש קשה, מה הכיוון לדצמבר?
רמי לוי או שופרסל? הצגנו את הפוטנציאל ברמי לוי - רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת? הצגנו לאחרונה את השינוי הגדול ברבעון האחרון - לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח, והמניה אומנם זינקה. באי.בי.אי סבורים שמחיר היעד הראוי הוא 403 שקלים - פרמיה של 13%.
מנגד, שופרסל ירדה למחיר של 37.83 שקלים ובאי.בי.אי נותנים לה מחיר יעד של 47.7 שקל - כלומר, פרמיה של 29%! כן, למרות השינויים בשטח, הרי שבגלל השינויים במחירי המניות, שופרסל לטענתם אטרקטיבית יותר.
- לפידות זינקה 9.2%, בריינסוויי ב-8.3%; תמר איבדה 5.4% - המדדים ננעלו בירוק
- דוראל טסה 17%, מר 15%, שופרסל נפלה 7%; הבורסה סוגרת שבוע חיובי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שופרסל עברה מירידה בעת הפרסום לעלייה של 2.4%
הנה השורה התחתונה של האנליסטים: "למרות התוצאות החלשות לרבעון, אנו סבורים כי שופרסל טרם מיצתה את צעדי ההתייעלות ומציגה עדיין
מנועי צמיחה משמעותיים אשר צפויים להמשיך ולתמוך בשיפור ברווחיות, לצד פעולות אקטיביות לצמצום הנטישה של לקוחות. החברה ממשיכה ליישם את האסטרטגיה שלה בהסבת סניפים הפסדיים לפורמט "יוניברס" (22 סניפים הוסבו עד כה וכ-30 צפויים עד סוף השנה), בהשקת פורמטים חדשים כדוגמת
תכנית הטבות (מועדון לקוחות) SBOX אשר נראה את עיקר ההשפעה שלו בשנת 2026, השקעה ממוקדת במותג הפרטי ובשיפור חוויית הלקוח באונליין באמצעות השקת משלוח "מהיום להיום".
