רן דנקר סלקום
צילום: אוהד רומנו

קמפיין חדש לסלקום: מבטיחה מהירות של עד 5,000 מגה בייט

קבוצת סלקום משיקה קמפיין חדש לסיבים בכיכובו של רן דנקר ומבטיחה אינטרנט במהירות חדשה של פי 5 עם אינטרנט הסיבים הכי מהיר בישראל
נחמן שפירא | (2)

סלקום השיקה היום קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - סיב פי 5 - האינטרנט המהיר בישראל". בפרסומת סלקום טוענת כי היא הראשונה במהירות הגלישה הביתית בישראל, עם מהירות של 5,000 מגה-ביט המתאפשרת בטכנולוגיה XGS-PON, הטכנולוגיה החדשנית בעולם הסיבים.

בסלקום טוענים כי הם מחזיקים בפוטנציאל החיבור הגדול ביותר לסיבים בישראל, עם מעל 2 מיליון משקי בית וכ-329 אלף לקוחות המנויים לשירותי האינטרנט של סלקום נכון להיום.

 

סלקום מציעה במסגרת הקמפיין חודשיים חינם למצטרפים, כולל נתב, למגוון מהירויות החל מ-1,000 מגה ועד 5,000 מגה.

מה המחירים?

המחירים של האינטרנט המהיר של סלקום הם בסדר גודל  פחות או יותר של מה שקיים היום בשוק. כאשר מחיר לאינטרנט סיבים במהירות (הורדה) של 1,000 מגה בייט כאשר מהירות ההעלאה תעמוד על 100 מגה היא 119 שקל לחודש, בתוספת 25 שקל לנתב ו-10 שקל למגדיל טווח. ובסך הכל 144 שקל. אם תרצו בחבילה מהירות של 250 מגה להעלאה אז העלות תתעדכן למחיר של  על 129 שקל ובסך הכל 154 שקל. 

החבילה של האינטרנט של מהירות של 2,000 מגה להורדה ו-250 מגה להעלאה, תעמוד על 149 שקל ובסך הכל 174 שקל כולל הנתב ומגדיל הטווח, ובמוצר הדגל של סלקום עם מהירות 5,000 מגה העלות תעמוד על 199 שקל,  כאשר החברה לא מספקת נתב, הלקוח יצטרך לרכוש אותו עצמאית. עלות ההתקנה בבית משותף היא ללא עלות ובבית פרטי 499 שקל. 

אוהד רומנו

רן דנקר בפרסומת. צילום אוהד רומנו

 

הקמפיין בכיכובו של רן דנקר מציג את המסר המרכזי שבסלקום רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ולפיו, בסלקום הכל פי 5, במהירות, בעוצמה ובחוויה שמקבלים עם האינטרנט הכי מהיר. בפרסומת, רן דנקר נע במהירות בין סצנות מרובות, בהן הוא אף מגיע לסיביר, תוך שימוש בפעלולים מגוונים. הפרסומת, נעשתה בהובלת משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, ונערכה בבימויו של גיא בולנדי, 

  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שמואל 21/06/2023 11:07
    הגב לתגובה זו
    מה התוספת השולית להזכיר מי מופיע בפרסום. את מי זה מעניין בכלל מי השחקן.
  • 1.
    אמסלם הגבר 18/06/2023 17:36
    הגב לתגובה זו
    שבשביל להנות ממהירות כזאת הם יצטרכו גם שהכרטיס רשת במחשב/טלויזיה/סטרימר שלהם יתמוך במהירות הנ"ל אחרת השידרוג לא ישנה להם כלום. שלהם יתמוך במהירות הזאת, ז"א
חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים. 

חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים.