קמפיין חדש לסלקום: מבטיחה מהירות של עד 5,000 מגה בייט
סלקום השיקה היום קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - סיב פי 5 - האינטרנט המהיר בישראל". בפרסומת סלקום טוענת כי היא הראשונה במהירות הגלישה הביתית בישראל, עם מהירות של 5,000 מגה-ביט המתאפשרת בטכנולוגיה XGS-PON, הטכנולוגיה החדשנית בעולם הסיבים.
בסלקום טוענים כי הם מחזיקים בפוטנציאל החיבור הגדול ביותר לסיבים בישראל, עם מעל 2 מיליון משקי בית וכ-329 אלף לקוחות המנויים לשירותי האינטרנט של סלקום נכון להיום.
סלקום מציעה במסגרת הקמפיין חודשיים חינם למצטרפים, כולל נתב, למגוון מהירויות החל מ-1,000 מגה ועד 5,000 מגה.
מה המחירים?
המחירים של האינטרנט המהיר של סלקום הם בסדר גודל פחות או יותר של מה שקיים היום בשוק. כאשר מחיר לאינטרנט סיבים במהירות (הורדה) של 1,000 מגה בייט כאשר מהירות ההעלאה תעמוד על 100 מגה היא 119 שקל לחודש, בתוספת 25 שקל לנתב ו-10 שקל למגדיל טווח. ובסך הכל 144 שקל. אם תרצו בחבילה מהירות של 250 מגה להעלאה אז העלות תתעדכן למחיר של על 129 שקל ובסך הכל 154 שקל.
החבילה של האינטרנט של מהירות של 2,000 מגה להורדה ו-250 מגה להעלאה, תעמוד על 149 שקל ובסך הכל 174 שקל כולל הנתב ומגדיל הטווח, ובמוצר הדגל של סלקום עם מהירות 5,000 מגה העלות תעמוד על 199 שקל, כאשר החברה לא מספקת נתב, הלקוח יצטרך לרכוש אותו עצמאית. עלות ההתקנה בבית משותף היא ללא עלות ובבית פרטי 499 שקל.
רן דנקר בפרסומת. צילום אוהד רומנו
הקמפיין בכיכובו של רן דנקר מציג את המסר המרכזי שבסלקום רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ולפיו, בסלקום הכל פי 5, במהירות, בעוצמה ובחוויה שמקבלים עם האינטרנט הכי מהיר. בפרסומת, רן דנקר נע במהירות בין סצנות מרובות, בהן הוא אף מגיע לסיביר, תוך שימוש בפעלולים מגוונים. הפרסומת, נעשתה בהובלת משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, ונערכה בבימויו של גיא בולנדי,
- 2.שמואל 21/06/2023 11:07הגב לתגובה זומה התוספת השולית להזכיר מי מופיע בפרסום. את מי זה מעניין בכלל מי השחקן.
- 1.אמסלם הגבר 18/06/2023 17:36הגב לתגובה זושבשביל להנות ממהירות כזאת הם יצטרכו גם שהכרטיס רשת במחשב/טלויזיה/סטרימר שלהם יתמוך במהירות הנ"ל אחרת השידרוג לא ישנה להם כלום. שלהם יתמוך במהירות הזאת, ז"א
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
