בלייזרבלייזר

גברים של פעם: מגזין בלייזר ייסגר ויפורסם רק בדיגיטל

19 שנים אחרי שיצא לאור, מגזין הגברים מבית "ידיעות אחרונות" מגיע לסוף הדרך. הוצאת המגזין המודפס תיפסק אך התכנים יופיעו בדיגיטל באתר ynet
עינת שחק | (5)

קיצוץ דרמטי נוסף בקבוצת ידיעות: לאחר שדווח באייס לראשונה כי מגזין האופנה "גוסטייל" עובר לתפוצה רבעונית ויצורף לשבועון "לאישה" ארבע פעמים בשנה, כעת גם מגזין "בלייזר" עומד בפני גורל דומה.

לאייס נודע כי לאחר כ-19 שנים, בחודשים הקרובים בלייזר יפסיק לפרסם גיליונות פרינט ויעבור לתפוצה דיגיטלית בלבד תחת עמוד הגברים ב-ynet. אין הדבר מפתיע, שכן בסקר TGI האחרון שפורסם בשבוע שעבר, המגזין רשם ירידה בולטת בחשיפה לקוראים ומ-2.4% ב-2018 הצטמצם ל-1.9% בלבד ב-2019.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ממש עצוב לי לקרוא את זה. מגזין איכותי עם כותבים מעולים (ל"ת)
    נטע 05/02/2020 01:01
    הגב לתגובה זו
  • אולי פעם, לפני שנים. היום בדיחה. (ל"ת)
    איציק 05/02/2020 22:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בלייזריסט 04/02/2020 16:03
    הגב לתגובה זו
    כך חולפת תהילה. מגזין שמשך ומשך ולא השכיל להמציא את עצמו מחדש
  • 2.
    שי 04/02/2020 16:00
    הגב לתגובה זו
    כמה לא מפתיע
  • 1.
    ידיעות הסוף 04/02/2020 15:51
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף לנוני
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.