חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג היומית
תכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון (קשת 12) רשמה 18.1% בקרב היהודים ו-434 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כל עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הסתפקה The voice (רשת 13) ב-11.8% (319K), בפער של כ-6.5 נקודות מקשת.
הפרק ה-8 בסדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) קיבל 3.9% (145K), ובנוסף ביוטיוב נרשמו 203 אלף צפיות.
'אנשים' (קשת 12) - 12%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.5%, 'תיק נעדר' (כאן 11) - 3.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.5%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.3%,
וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 4.7%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 4.4%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.8%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 7.6%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 2.2%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) ניפקה 1.8%, ולסיום הרצועה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.8% (380K),
חדשות 13 ממשיכה לדשדש עם 6.5% (189K),
וחדשות הערב (כאן 11) עם 4.3% (103K).
- 4.חדשות 13 נסגרים 17/06/2019 14:06הגב לתגובה זוהמהדורה הכי גרועה בישראל
- 3.אז ורשבסקי עושה רייטינג של ערוץ עשר ? (ל"ת)איפה בן צבי 17/06/2019 12:15הגב לתגובה זו
- 2.התאגיד מפציץ עם לונדון וגדעון (ל"ת)תום קרוז 17/06/2019 11:53הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד ממשיך להפציץ עם 1-3% מרשימים! (ל"ת)ענת 17/06/2019 09:25הגב לתגובה זו
- כדאי שיתחלו לארוז שם. החשבון עם המושחתים מתקרב! (ל"ת)החשבון קרוב 17/06/2019 12:15הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.