דוקו מחוז ירושלים
צילום: מסך: כאן 11
רייטינג

האירוויזיון מרימי להנחתה: השקה טובה ללוח החדש של כאן 11

'מחוז ירושלים' קיבלה 6.5% ואחריה 'תיק נעדר' עם 3.9%. גם 'גאולה  ולונדון' הושקה - עם 2.6%. חתונה ממבט ראשון רשמה 17.5%, מול הישרדות VIP עם 15.8%
אלכסנדר כץ | (5)

בכאן 11 התעוררו מאבק הכוכבים ושלל הפרגונים על שבוע האירוויזיון, עם השקת לוח שידורים חדש. התוצאה: טובה עבור הערוץ. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים ניפקה 6.5% בקרב יהודים ו-172 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו הסדרה תיק נעדר (קופרודוקציה של כאן עם קשת 12) הניבה 3.9% (93K). מדובר על שיפור רייטינג של 41% ברצועת 21:00-22:30 מתחילת השנה.

 

תכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון (קשת 12) הניבה 17.5% (438K), ומנגד הישרדות VIP (רשת 13) עם 15.8% (431K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 12%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 8.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 4.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) שהניבה 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 9%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.1%.

כאן 11: ערב ערב - 1.6%, קלמן וסג"ל - 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.6%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 3.7%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 4.7%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.5%, ואחריה השקת התכנית 'גאולה ולונדון' עם גאולה אבן וירון לונדון, שהניבה 2.6%. מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) קיבלה 3.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 16.9% (424K),

מול חדשות 13 עם 8.3% (233K).

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה של 5.4% (162K).

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בקיצור, התאגיד חזר לצלילה עמוקה. נאחס ! (ל"ת)
    האמת ברייטינג 21/05/2019 20:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ששון 20/05/2019 16:05
    הגב לתגובה זו
    עלילה מאובקת וקצב של בית גיל הזהב. תרעננו חברים !
  • 3.
    סימה 20/05/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
    ו 3.9% לתיק נעדר ? בטח כולם נרדמו לפני טלוויזיה פתוחה כמוני
  • 2.
    אלעד 20/05/2019 12:32
    הגב לתגובה זו
    גאולה ולונדון - 2 כוכבי העבר שעכשיו "מככבים" בתאגיד, עם "השקה טובה" של 2.6%. ממש השקה טובה.... "העולם היום" עם אחוז וחצי - "השקה טובה", ולמה רק "טובה"? מצויינת! גיא זוהר עם 3.1% - בערוץ אחר כבר מזמן הוא היה יושב בבית.... ומהדורת החדשות "המרכזית" עם "השקה טובה" וגם "נאה" - 5.4%, שזה שני שליש מחדשות 13, וגם זה אחרי כל השידורים המיוחדים וחגיגת הארווזיון. בקיצור - כישלון צורב של התאגיד, שגם בארוויזיון לא עשה כלום אלא שפך כסף על חברת הפקה הפרטית. ותרשמו לפניכם - בעוד או יומיים התאגיד יתגעגע לנתונים של אמש, כי בכל יום הנתונים יצנחו עוד יותר ויחזרו לרמתם העלובה.
  • 1.
    אחד שיודע 20/05/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    רק ככה הרייטינג יעלה. כתבים ייצטרכו לבוא לעבודה ולא רק לשעה שעתיים. תצא הנחייה להקליט קריינויות בעבודה ולא בשירותים בבית, כתבים ישבו בשטח ולא בטאטי. סוף סוף יעשו שם סדר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.