נקודת אור בודדה: 2025 התאוששה חלקית מהקריסה בשני בערב
אחרי הקריסה של שני בערב עם 11.2%, תכנית הריאליטי 2025 (קשת 12) הצליחה להתאושש במקצת והפרק בן השעה ששודר אמש (יום ג') הניב 14.6% בקרב היהודים ו-373 באוכלוסייה הכללית. התכנית ניצחה את גב האומה (רשת 13) שהספקה ב-7.8% (276K).
השעשועון המרדף (כאן 11) ניפק 5% (123K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) הסתפק ב-0.6%.
הסטנדאפיסטים (קשת 12) - 7.7%, לקט 'אנשים' (קשת 12) - 5.4%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 4.7%, לצבי יש בעיה (רשת 13) – 3.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 3.6%, 'עד כאן עד הבחירות' (כאן 11) - 3.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 2.7%, שידור חוזר של 'יהודי עולמי' (ערוץ 20) - 0.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.1%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.4%, שש עם עודד בן עמי - 8.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, העולם היום - 1.5%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0.2%, כולם ב-20 - 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.6%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.3%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 8.1%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם ירידה ל-7.2%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) רשמה 2.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.9% (שאינם נספרים משום שמדובר בתכנית הקצרה מ-20 דקות).
ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.4% (521K),
מול חדשות 13 עם הנתון החלש ביותר של המהדורה מאז המיזוג לפני כחודש - 7.3% (249K).
חדשות הערב (כאן 11) בפער קטן יחסית מערוץ 13, עם 5% (125K).
חדשות ערוץ 20 עם 1.5%.
- 5.לצופים אין מה לראות (ל"ת)שי 28/02/2019 08:15הגב לתגובה זו
- 4.מזל! לא ההינו חיים בלי זה. (ל"ת)קשקושי שכל של ילדים. 27/02/2019 21:43הגב לתגובה זו
- 3.איפה מאסטרשף? (ל"ת)2025 לא צופים 27/02/2019 12:24הגב לתגובה זו
- 2.עוד 30 בני משפחה של ארזזזז ו קורררין ראו את התוכנית (ל"ת)ידידה טובה של ארז 27/02/2019 10:42הגב לתגובה זו
- 1.קשת, תודו בכשלון! 27/02/2019 10:14הגב לתגובה זומאה מיליון השקעה רייטינג ביום טוב 14% מעניין למי יערפו את הראש על הפלופ הזה

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.