מגשי אירוח להשקת מוצרים

תוכן בחסות |

אירועי השקה דורשים אירוח מוקפד, יוקרתי ואיכותי ואין זה סוד שבמקרים רבים לכיבוד שתגישו באירוע יהיה השפעה על אופי הסיקור של אנשי התקשורת על האירוע. באירועי השקה מעדיפים אנשי התקשורת והאורחים הגשה באמצעות מגשי אירוח המכילים מנות "פינגר פוד" המאפשרים לכל אורח להסתובב ולדבר עם חברים ועמיתים בלי הצורך לשבת מסביב לשולחן. זהו אחד מסגנונות ההגשה המוצלחים ביותר לאירועי השקה טוענת דלית, יועצת המכירות של חברת "קייטרינג דליס - מגשי אירוח".

דנית שצברה ניסיון רב בייעוץ לחברות ועסקים בארגון אירועי השקה מפרטת את היתרונות הרבים של בחירת מגשי אירוח ככיבוד לאירוע.

למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות והם משדרים יוקרה. המגשים תמיד מלאים, הם מעוצבים בשלל צבעים, המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, וכבר ברגע שהאורחים נכנסים אל האולם שבו מתקיים אירוע ההשקה, המראה והריח של המנות מעוררים מיד את החשק לחטוף את המאכלים.

עם מגשי האירוח קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים. אנחנו בקייטרינג דליס תמיד דואגים למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים, ולכן אף פעם לא נוצר מצב שבו אין מספיק אוכל.

בניגוד לקייטרינג קלאסי שבו יש צורך להתפשר וללכת על מנה אחת או מספר מנות מרכזיות, במגשי אירוח אפשר להתפרע ולהזמין מגוון גדול של סוגים שונים של מגשים, כך כל אורח יוכל למצוא את סגנון האוכל שהוא אוהב, גם הצמחונים, גם הטבעונים, גם צעירים וגם מבוגרים.

מגשי אירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבעות, החלו כלהיט בארצות הברית כבר בסוף המאה שעברה וכבשו בסערה את כל העולם וגם את ישראל. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" היה הקייטרינג הראשון בישראל שזיהה ואימץ את הטרנד הלוהט והביא אותו לישראל.

 את האוכל בגודל האצבע נוהגים להגיש על מגשי אירוח. מגשי אירוח עם "פינגר פוד" מכילים שפע של מאכלים כמו פינוקי ירקות, כריכונים ומאפים, קינוחים, טארטלטים,  פטיפורים ועוד. מאכלי ה"פינגר פוד" אינם דורשים הקצאה של אזור מיוחד לאכילה או ישיבה מסביב לשולחנות, האורחים נהנים לאכול את ה"אוכל הקטן" בעמידה, באצבעות, באלגנטיות ותוך כדי שיחה מעניינת. זהו פתרון לאירוח מושלם, קליל, מפנק וטעים במיוחד.

אם תרצו, לצד מגשי האירוח המכילים אוכל משביע אפשר להציע גם מגשי פירות. בעידן שבו המודעות לאוכל בריא גוברת יום ליום, מגשי הפירות הם הפתרון האידיאלי לאורחים המקפידים על תזונה בריאה. את מגשי הפירות אפשר לשדרג ולהפוך לשיפודי פירות וכך לחסוך את הצורך בצלחת ובמזלג.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קייטרינג דליס מציע מגשי אירוח לכל מטרה, לאירועי השקה, לכנסים, לטקס הרמת כוסית, לישיבות משרדיות וגם לאירועים משפחתיים. כל המוצרים נעשים באהבה מתוך הקפדה על בחירה של חומרי גלם משובחים וטריים, מתוך שמירה קפדנית על טריות המוצרים ועל רמת היגיינה גבוהה. המאפים והלחמים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו וכל המוצרים שלנו כשרים ועומדים תחת השגחת הבד"ץ.

צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי:  03-5600274

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״