מגשי אירוח להשקת מוצרים

תוכן בחסות |

אירועי השקה דורשים אירוח מוקפד, יוקרתי ואיכותי ואין זה סוד שבמקרים רבים לכיבוד שתגישו באירוע יהיה השפעה על אופי הסיקור של אנשי התקשורת על האירוע. באירועי השקה מעדיפים אנשי התקשורת והאורחים הגשה באמצעות מגשי אירוח המכילים מנות "פינגר פוד" המאפשרים לכל אורח להסתובב ולדבר עם חברים ועמיתים בלי הצורך לשבת מסביב לשולחן. זהו אחד מסגנונות ההגשה המוצלחים ביותר לאירועי השקה טוענת דלית, יועצת המכירות של חברת "קייטרינג דליס - מגשי אירוח".

דנית שצברה ניסיון רב בייעוץ לחברות ועסקים בארגון אירועי השקה מפרטת את היתרונות הרבים של בחירת מגשי אירוח ככיבוד לאירוע.

למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות והם משדרים יוקרה. המגשים תמיד מלאים, הם מעוצבים בשלל צבעים, המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, וכבר ברגע שהאורחים נכנסים אל האולם שבו מתקיים אירוע ההשקה, המראה והריח של המנות מעוררים מיד את החשק לחטוף את המאכלים.

עם מגשי האירוח קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים. אנחנו בקייטרינג דליס תמיד דואגים למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים, ולכן אף פעם לא נוצר מצב שבו אין מספיק אוכל.

בניגוד לקייטרינג קלאסי שבו יש צורך להתפשר וללכת על מנה אחת או מספר מנות מרכזיות, במגשי אירוח אפשר להתפרע ולהזמין מגוון גדול של סוגים שונים של מגשים, כך כל אורח יוכל למצוא את סגנון האוכל שהוא אוהב, גם הצמחונים, גם הטבעונים, גם צעירים וגם מבוגרים.

מגשי אירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבעות, החלו כלהיט בארצות הברית כבר בסוף המאה שעברה וכבשו בסערה את כל העולם וגם את ישראל. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" היה הקייטרינג הראשון בישראל שזיהה ואימץ את הטרנד הלוהט והביא אותו לישראל.

 את האוכל בגודל האצבע נוהגים להגיש על מגשי אירוח. מגשי אירוח עם "פינגר פוד" מכילים שפע של מאכלים כמו פינוקי ירקות, כריכונים ומאפים, קינוחים, טארטלטים,  פטיפורים ועוד. מאכלי ה"פינגר פוד" אינם דורשים הקצאה של אזור מיוחד לאכילה או ישיבה מסביב לשולחנות, האורחים נהנים לאכול את ה"אוכל הקטן" בעמידה, באצבעות, באלגנטיות ותוך כדי שיחה מעניינת. זהו פתרון לאירוח מושלם, קליל, מפנק וטעים במיוחד.

אם תרצו, לצד מגשי האירוח המכילים אוכל משביע אפשר להציע גם מגשי פירות. בעידן שבו המודעות לאוכל בריא גוברת יום ליום, מגשי הפירות הם הפתרון האידיאלי לאורחים המקפידים על תזונה בריאה. את מגשי הפירות אפשר לשדרג ולהפוך לשיפודי פירות וכך לחסוך את הצורך בצלחת ובמזלג.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קייטרינג דליס מציע מגשי אירוח לכל מטרה, לאירועי השקה, לכנסים, לטקס הרמת כוסית, לישיבות משרדיות וגם לאירועים משפחתיים. כל המוצרים נעשים באהבה מתוך הקפדה על בחירה של חומרי גלם משובחים וטריים, מתוך שמירה קפדנית על טריות המוצרים ועל רמת היגיינה גבוהה. המאפים והלחמים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו וכל המוצרים שלנו כשרים ועומדים תחת השגחת הבד"ץ.

צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי:  03-5600274

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.