מגשי אירוח להשקת מוצרים
אירועי השקה דורשים אירוח מוקפד, יוקרתי ואיכותי ואין זה סוד שבמקרים רבים לכיבוד שתגישו באירוע יהיה השפעה על אופי הסיקור של אנשי התקשורת על האירוע. באירועי השקה מעדיפים אנשי התקשורת והאורחים הגשה באמצעות מגשי אירוח המכילים מנות "פינגר פוד" המאפשרים לכל אורח להסתובב ולדבר עם חברים ועמיתים בלי הצורך לשבת מסביב לשולחן. זהו אחד מסגנונות ההגשה המוצלחים ביותר לאירועי השקה טוענת דלית, יועצת המכירות של חברת "קייטרינג דליס - מגשי אירוח".
דנית שצברה ניסיון רב בייעוץ לחברות ועסקים בארגון אירועי השקה מפרטת את היתרונות הרבים של בחירת מגשי אירוח ככיבוד לאירוע.
למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות והם משדרים יוקרה. המגשים תמיד מלאים, הם מעוצבים בשלל צבעים, המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, וכבר ברגע שהאורחים נכנסים אל האולם שבו מתקיים אירוע ההשקה, המראה והריח של המנות מעוררים מיד את החשק לחטוף את המאכלים.
עם מגשי האירוח קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים. אנחנו בקייטרינג דליס תמיד דואגים למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים, ולכן אף פעם לא נוצר מצב שבו אין מספיק אוכל.
בניגוד לקייטרינג קלאסי שבו יש צורך להתפשר וללכת על מנה אחת או מספר מנות מרכזיות, במגשי אירוח אפשר להתפרע ולהזמין מגוון גדול של סוגים שונים של מגשים, כך כל אורח יוכל למצוא את סגנון האוכל שהוא אוהב, גם הצמחונים, גם הטבעונים, גם צעירים וגם מבוגרים.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגשי אירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבעות, החלו כלהיט בארצות הברית כבר בסוף המאה שעברה וכבשו בסערה את כל העולם וגם את ישראל. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" היה הקייטרינג הראשון בישראל שזיהה ואימץ את הטרנד הלוהט והביא אותו לישראל.
את האוכל בגודל האצבע נוהגים להגיש על מגשי אירוח. מגשי אירוח עם "פינגר פוד" מכילים שפע של מאכלים כמו פינוקי ירקות, כריכונים ומאפים, קינוחים, טארטלטים, פטיפורים ועוד. מאכלי ה"פינגר פוד" אינם דורשים הקצאה של אזור מיוחד לאכילה או ישיבה מסביב לשולחנות, האורחים נהנים לאכול את ה"אוכל הקטן" בעמידה, באצבעות, באלגנטיות ותוך כדי שיחה מעניינת. זהו פתרון לאירוח מושלם, קליל, מפנק וטעים במיוחד.
אם תרצו, לצד מגשי האירוח המכילים אוכל משביע אפשר להציע גם מגשי פירות. בעידן שבו המודעות לאוכל בריא גוברת יום ליום, מגשי הפירות הם הפתרון האידיאלי לאורחים המקפידים על תזונה בריאה. את מגשי הפירות אפשר לשדרג ולהפוך לשיפודי פירות וכך לחסוך את הצורך בצלחת ובמזלג.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- כמה עולה לקנות עיתונאי?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
קייטרינג דליס מציע מגשי אירוח לכל מטרה, לאירועי השקה, לכנסים, לטקס הרמת כוסית, לישיבות משרדיות וגם לאירועים משפחתיים. כל המוצרים נעשים באהבה מתוך הקפדה על בחירה של חומרי גלם משובחים וטריים, מתוך שמירה קפדנית על טריות המוצרים ועל רמת היגיינה גבוהה. המאפים והלחמים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו וכל המוצרים שלנו כשרים ועומדים תחת השגחת הבד"ץ.
צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי: 03-5600274
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
