מגשי אירוח להשקת מוצרים
אירועי השקה דורשים אירוח מוקפד, יוקרתי ואיכותי ואין זה סוד שבמקרים רבים לכיבוד שתגישו באירוע יהיה השפעה על אופי הסיקור של אנשי התקשורת על האירוע. באירועי השקה מעדיפים אנשי התקשורת והאורחים הגשה באמצעות מגשי אירוח המכילים מנות "פינגר פוד" המאפשרים לכל אורח להסתובב ולדבר עם חברים ועמיתים בלי הצורך לשבת מסביב לשולחן. זהו אחד מסגנונות ההגשה המוצלחים ביותר לאירועי השקה טוענת דלית, יועצת המכירות של חברת "קייטרינג דליס - מגשי אירוח".
דנית שצברה ניסיון רב בייעוץ לחברות ועסקים בארגון אירועי השקה מפרטת את היתרונות הרבים של בחירת מגשי אירוח ככיבוד לאירוע.
למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות והם משדרים יוקרה. המגשים תמיד מלאים, הם מעוצבים בשלל צבעים, המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, וכבר ברגע שהאורחים נכנסים אל האולם שבו מתקיים אירוע ההשקה, המראה והריח של המנות מעוררים מיד את החשק לחטוף את המאכלים.
עם מגשי האירוח קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים. אנחנו בקייטרינג דליס תמיד דואגים למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים, ולכן אף פעם לא נוצר מצב שבו אין מספיק אוכל.
בניגוד לקייטרינג קלאסי שבו יש צורך להתפשר וללכת על מנה אחת או מספר מנות מרכזיות, במגשי אירוח אפשר להתפרע ולהזמין מגוון גדול של סוגים שונים של מגשים, כך כל אורח יוכל למצוא את סגנון האוכל שהוא אוהב, גם הצמחונים, גם הטבעונים, גם צעירים וגם מבוגרים.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגשי אירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבעות, החלו כלהיט בארצות הברית כבר בסוף המאה שעברה וכבשו בסערה את כל העולם וגם את ישראל. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" היה הקייטרינג הראשון בישראל שזיהה ואימץ את הטרנד הלוהט והביא אותו לישראל.
את האוכל בגודל האצבע נוהגים להגיש על מגשי אירוח. מגשי אירוח עם "פינגר פוד" מכילים שפע של מאכלים כמו פינוקי ירקות, כריכונים ומאפים, קינוחים, טארטלטים, פטיפורים ועוד. מאכלי ה"פינגר פוד" אינם דורשים הקצאה של אזור מיוחד לאכילה או ישיבה מסביב לשולחנות, האורחים נהנים לאכול את ה"אוכל הקטן" בעמידה, באצבעות, באלגנטיות ותוך כדי שיחה מעניינת. זהו פתרון לאירוח מושלם, קליל, מפנק וטעים במיוחד.
אם תרצו, לצד מגשי האירוח המכילים אוכל משביע אפשר להציע גם מגשי פירות. בעידן שבו המודעות לאוכל בריא גוברת יום ליום, מגשי הפירות הם הפתרון האידיאלי לאורחים המקפידים על תזונה בריאה. את מגשי הפירות אפשר לשדרג ולהפוך לשיפודי פירות וכך לחסוך את הצורך בצלחת ובמזלג.
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
קייטרינג דליס מציע מגשי אירוח לכל מטרה, לאירועי השקה, לכנסים, לטקס הרמת כוסית, לישיבות משרדיות וגם לאירועים משפחתיים. כל המוצרים נעשים באהבה מתוך הקפדה על בחירה של חומרי גלם משובחים וטריים, מתוך שמירה קפדנית על טריות המוצרים ועל רמת היגיינה גבוהה. המאפים והלחמים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו וכל המוצרים שלנו כשרים ועומדים תחת השגחת הבד"ץ.
צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי: 03-5600274
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
