איך מצליחים להביא לנו פיצה בתוך 30 דקות?
הדור הנוכחי התרגל לקבל משלוח של פיצה חמה, טרייה וטעימה בתוך חצי שעה. איך זה אפשרי ומה קורה מרגע ההזמנה עד שהשליח מגיע לדלת? הנה כל הסודות של התעשייה
פיצה היא אחד המאכלים שהכי משתלם להזמין עד הבית או המשרד. משלוח פיצה מביא אלינו אוכל בריא, מזין וטעים ובהשקעה כספית נמוכה יחסית אפשר לקבל תמורה מלאה עם תוספות מעניינות. כמו כן, הפיצה זוכה להצלחה אצל קהל יעד מגוון וגברים ונשים בכל הגילאים מאוהבים בה. כתוצאה מהאמור לעיל, התחום הספציפי של משלוחי פיצה השתדרג משמעותית ובשנים האחרונות הוא שובר שיאים חדשים.
הדור הנוכחי רגיל כיום לקבל את הפיצה שלו בתוך 30 דקות בלבד. זה נתון מדהים כאשר לוקחים בחשבון את הזמן המושקע בהכנת הפיצה, אך פיזור המגשים בין השליחים ואת מספר הדקות שעוברות מהרגע שבו הקטנוע יוצא לדרך ועד ששומעים את הדפיקה המיוחלת בדלת. אז איך זה קורה?
הבסיס למשלוח מהיר
בקצרה, הפיצה מצליחה להגיע אלינו תוך חצי שעה כי את הבסיסים של הבצק מכינים מראש. ברשתות גדולות ומנוסות של פיצריות דואגים שכל הזמן יהיו מגשים פתוחים שעליהם הבצק מתוח ומוכן לפקודה. לפיכך, כל שנותר הוא למרוח את הרוטב, לפזר תוספות ולהכניס לתנור.
- חג שמח לפודיז: 20 מתנות מקוריות לראש השנה לאוהבי אוכל
- כך תשלטו בכמות הפחמימה שאתם צורכים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משך הזמן שנדרש לאפייה בתנור הוא זה שגורם לבלבול הנפוץ לגבי הכנת הפיצה. בעבר צריך היה לחכות חצי שעה רק עד שהבצק יתפח, אך כיום מדובר בפס ייצור קצר ויעיל. הפיצה לא זקוקה ליותר מ-5-7 דקות על מנת להיות מוכנה – גם בלי קשר לכמות ולמספר התוספות. אם מוסיפים לכל זה את המקצועיות של מי שמכין את הפיצה, מבינים שרף של חצי שעה הוא מקובל בהחלט.
גם לשליחים יש תפקיד חשוב
על אף האמור לעיל, אף חברה לא הייתה מוכנה להתחייב להביא אליכם פיצה בתוך 30 דקות אם לא היה לה את מערך השליחים המתאים. מבין כל שרשרת ההפצה של הפיצה, השליחים הם אלו שיש להם את התפקיד החשוב ביותר מבחינת עמידה בלוח זמנים. למעשה, בדרך כלל לוקח יותר זמן להביא אליכם את הפיצה מאשר להכין אותה.
בהקשר הלוגיסטי, רשתות פיצה מתחייבות לחצי שעה כי הן מעסיקות הרבה שליחים ומשתמשות במכשירי ניווט מתוחכמים. כך השליחים יודעים לאן בדיוק הם צריכים להגיע עוד לפני שהקטנוע מספיק להתחמם. בין לבין, מערכות לוגיסטיות ייעודיות אחראיות לפזר באופן אוטומטי את המשלוחים בין הסניפים ולכן הפיצה מגיעה כל הזמן מהסניף שהכי קרוב לבית או למשרד שלכם.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
- 1.בריא, מזין... אתם בטוחים שמדובר בפיצה?! (ל"ת)עמית 22/11/2018 11:15הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
