איך מצליחים להביא לנו פיצה בתוך 30 דקות?
הדור הנוכחי התרגל לקבל משלוח של פיצה חמה, טרייה וטעימה בתוך חצי שעה. איך זה אפשרי ומה קורה מרגע ההזמנה עד שהשליח מגיע לדלת? הנה כל הסודות של התעשייה
פיצה היא אחד המאכלים שהכי משתלם להזמין עד הבית או המשרד. משלוח פיצה מביא אלינו אוכל בריא, מזין וטעים ובהשקעה כספית נמוכה יחסית אפשר לקבל תמורה מלאה עם תוספות מעניינות. כמו כן, הפיצה זוכה להצלחה אצל קהל יעד מגוון וגברים ונשים בכל הגילאים מאוהבים בה. כתוצאה מהאמור לעיל, התחום הספציפי של משלוחי פיצה השתדרג משמעותית ובשנים האחרונות הוא שובר שיאים חדשים.
הדור הנוכחי רגיל כיום לקבל את הפיצה שלו בתוך 30 דקות בלבד. זה נתון מדהים כאשר לוקחים בחשבון את הזמן המושקע בהכנת הפיצה, אך פיזור המגשים בין השליחים ואת מספר הדקות שעוברות מהרגע שבו הקטנוע יוצא לדרך ועד ששומעים את הדפיקה המיוחלת בדלת. אז איך זה קורה?
הבסיס למשלוח מהיר
בקצרה, הפיצה מצליחה להגיע אלינו תוך חצי שעה כי את הבסיסים של הבצק מכינים מראש. ברשתות גדולות ומנוסות של פיצריות דואגים שכל הזמן יהיו מגשים פתוחים שעליהם הבצק מתוח ומוכן לפקודה. לפיכך, כל שנותר הוא למרוח את הרוטב, לפזר תוספות ולהכניס לתנור.
- חג שמח לפודיז: 20 מתנות מקוריות לראש השנה לאוהבי אוכל
- כך תשלטו בכמות הפחמימה שאתם צורכים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משך הזמן שנדרש לאפייה בתנור הוא זה שגורם לבלבול הנפוץ לגבי הכנת הפיצה. בעבר צריך היה לחכות חצי שעה רק עד שהבצק יתפח, אך כיום מדובר בפס ייצור קצר ויעיל. הפיצה לא זקוקה ליותר מ-5-7 דקות על מנת להיות מוכנה – גם בלי קשר לכמות ולמספר התוספות. אם מוסיפים לכל זה את המקצועיות של מי שמכין את הפיצה, מבינים שרף של חצי שעה הוא מקובל בהחלט.
גם לשליחים יש תפקיד חשוב
על אף האמור לעיל, אף חברה לא הייתה מוכנה להתחייב להביא אליכם פיצה בתוך 30 דקות אם לא היה לה את מערך השליחים המתאים. מבין כל שרשרת ההפצה של הפיצה, השליחים הם אלו שיש להם את התפקיד החשוב ביותר מבחינת עמידה בלוח זמנים. למעשה, בדרך כלל לוקח יותר זמן להביא אליכם את הפיצה מאשר להכין אותה.
בהקשר הלוגיסטי, רשתות פיצה מתחייבות לחצי שעה כי הן מעסיקות הרבה שליחים ומשתמשות במכשירי ניווט מתוחכמים. כך השליחים יודעים לאן בדיוק הם צריכים להגיע עוד לפני שהקטנוע מספיק להתחמם. בין לבין, מערכות לוגיסטיות ייעודיות אחראיות לפזר באופן אוטומטי את המשלוחים בין הסניפים ולכן הפיצה מגיעה כל הזמן מהסניף שהכי קרוב לבית או למשרד שלכם.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 1.בריא, מזין... אתם בטוחים שמדובר בפיצה?! (ל"ת)עמית 22/11/2018 11:15הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
