STORIEZ. ירון פרוסט, יעל דרומי וליסה בן בסט
צילום: ערן גולדין
פרסום ראשון

השותפות מתפרקת: יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מ-STORIEZ

דרומי פרשה לטובת בנק הפועלים שבו מונתה לעמוד בראש חטיבה חדשה ותשמש גם כחברת הנהלה. פרוסט פרש לאחר עזיבת דרומי וככל הנראה יקים חברה מתחרה משלו 
משה בנימין | (15)

חברת התוכן הממותג STORIEZ שהוקמה בשנת 2014 מגיעה לצומת קריטי במחזור חייה. לאייס נודע כי שניים משלושת השותפים, יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מהחברה והותירו את השותפה השלישית ליסה בן בסט לבדה. מטבע הדברים עתידה של החברה מוטל בספק ותלוי בכוונותיה של בן בסט שמצידה אומרת לאייס כי היא מתכננת להמשיך את הפעלת החברה כסדרה. 

הראשונה לעזוב את החברה היא כאמור דרומי שהקימה את STORIEZ יחד עם בן בסט. לאייס נודע כי בשבועות האחרונים דרומי ניהלה מגעים עם בנק הפועלים שהבשילו עד למינויה לראש חטיבת תקשורת חדשה שאחראית לקשר עם הציבור, הקהילה, עיריות וכו'. במסגרת זו דרומי תשמש גם כחברת הנהלה בבנק. הקשר של דרומי עם בנק הפועלים החל עוד באוגוסט 2014 אז מונתה ליועצת חיצונית כשחברה למשרד יחסי הציבור גילאב לאחר קריירה של 15 שנה בעיתונות. הבוקר (יום ב') פרסמה דרומי על כניסתה לתפקיד בעמוד הפייסבוק שלה. 

פרישתו של פרוסט מהחברה היא פועל יוצא של פרישת דרומי שהייתה אחת הסיבות להצטרפותו, על בסיס ההיכרות רבת השנים של השניים שעבדו יחד במוסף ממון של ידיעות אחרונות. עוד נודע לאייס כי פרוסט מתכוון להקים חברה משלו שתעסוק באותו התחום ולמעשה תהפוך ליריבה של STORIEZ בעולמות התוכן הממותג. 

STORIEZ פועלת במתכונת של דסק עיתונאי ומפעילה מערך של 15 כתבים בתחומים שונים, ביניהם כתבי צרכנות, בריאות, הייטק וטכנולוגיה, אופנה ותחומים נוספים. כל הכתבים בסוכנות הם עיתונאים שהועסקו ככתבים וכעורכים בכלי התקשורת הגדולים בישראל, ביניהם ידיעות אחרונות, דה מרקר, וואלה, הארץ ועוד.

ליבת העבודה של Storiez מתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן ללקוחות וביצירת תוכן מותגי - החל משלב האסטרטגיה ועד יצירת התוכן עצמו: כתבות, סרטונים וכו'. בין הלקוחות המרכזיים של הסוכנות: ישראכרט, אמריקן אקספרס, פסגות, נוברטיס, עמינח, קרסו ועוד. בחברה הועסקו 5 שכירים ולצידם שלושת הבעלים, דרומי, בן בסט ופרוסט ועיתונאים שהועסקו במתכונת של פרילנס לפי פרויקט. 

ליסה בן בסט אמרה לאייס: "אנחנו בחברה מברכים את יעל על מינויה ומוקירים לה ולירון תודה גדולה על העבודה המשותפת. Storiez, תמשיך לספק ללקוחותיה שירותי תוכן איכותיים בניהולם של עורכי התוכן, נורית שר הדס ויניב לוי, ותגייס לשורותיה אנשי התוכן נוספים ומוכשרים כדי להמשיך ולהוביל את שוק התוכן המותגי בישראל".

ירון פרוסט סירב להגיב. 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שני 11/03/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
  • 13.
    שני 11/03/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
  • 12.
    ראובן 11/03/2018 18:33
    הגב לתגובה זו
    כל אחד מהדרך שהוא בוחר בה
  • 11.
    רותם 11/03/2018 18:32
    הגב לתגובה זו
    שיהיה המון בהצלחה במסלול החדש, אתה מוכשר ומדהים בטוחים שתצליח :)
  • 10.
    רוניתוש 11/03/2018 18:29
    הגב לתגובה זו
    שלושה אנשים מוכשרים בטירוף, כל אחד ילך בדרכו ויצליח :)
  • 9.
    מכוער 09/03/2018 17:39
    הגב לתגובה זו
    למי שלפני שניה היה בחברה שאכל ממנה. איכס!
  • 8.
    סיגל 06/03/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
    ועדיף שלא נתרכז באפס כמוך! ליסה האלופה תפתח דף חדש עם חברה בריאה ואנשים שהם חברים, לא אויבים. תצליח ותגיע לפסגה. מאמינים בך וסומכים עלייך!!!
  • זה פאתטי (ל"ת)
    ליסה תפסיקי להגיב! 07/03/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בנימין 06/03/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    יעל דרומי היא אבדה גדולה אבל גם לה יש מחליף. מכיר אותם מקרוב, הם ימשיכו לעשות אחלה עבודה.
  • 6.
    חני 05/03/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    מי זה ירון פרוסט? לא מעניין. ממה שיצא לי לראות ולהכיר, חבורה מצויינת של אנשים שעושה זהב מקש. בהצלחה חברים. אתם מעולים!
  • 5.
    חן 05/03/2018 18:03
    הגב לתגובה זו
    אין בכך ספק! מקצועית, חכמה ומתוכננת. בדיוק מה שצריך כדי להתקדם בתחום הזה. יעל מקסימה ואחלה בנאדם, מאחלת לה הצלחה רבה מכל הלב. ירון... קצת מוזר שהכיוון שלו הוא דווקא להתחרות...
  • 4.
    גל 05/03/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    אין הצדקה כלכלית לכל כך מעט לקוחות אלא אם הם גוזרים קופונים מהמדיה ואז זה לא באמת תוכן
  • 3.
    ארכיון 05/03/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/625541
  • 2.
    בהצלחה לכולם (ל"ת)
    יונית 05/03/2018 14:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גילי 05/03/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר היטב את ליסה, היא תייצב את החברה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.