STORIEZ. ירון פרוסט, יעל דרומי וליסה בן בסט
צילום: ערן גולדין
פרסום ראשון

השותפות מתפרקת: יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מ-STORIEZ

דרומי פרשה לטובת בנק הפועלים שבו מונתה לעמוד בראש חטיבה חדשה ותשמש גם כחברת הנהלה. פרוסט פרש לאחר עזיבת דרומי וככל הנראה יקים חברה מתחרה משלו 
משה בנימין | (15)

חברת התוכן הממותג STORIEZ שהוקמה בשנת 2014 מגיעה לצומת קריטי במחזור חייה. לאייס נודע כי שניים משלושת השותפים, יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מהחברה והותירו את השותפה השלישית ליסה בן בסט לבדה. מטבע הדברים עתידה של החברה מוטל בספק ותלוי בכוונותיה של בן בסט שמצידה אומרת לאייס כי היא מתכננת להמשיך את הפעלת החברה כסדרה. 

הראשונה לעזוב את החברה היא כאמור דרומי שהקימה את STORIEZ יחד עם בן בסט. לאייס נודע כי בשבועות האחרונים דרומי ניהלה מגעים עם בנק הפועלים שהבשילו עד למינויה לראש חטיבת תקשורת חדשה שאחראית לקשר עם הציבור, הקהילה, עיריות וכו'. במסגרת זו דרומי תשמש גם כחברת הנהלה בבנק. הקשר של דרומי עם בנק הפועלים החל עוד באוגוסט 2014 אז מונתה ליועצת חיצונית כשחברה למשרד יחסי הציבור גילאב לאחר קריירה של 15 שנה בעיתונות. הבוקר (יום ב') פרסמה דרומי על כניסתה לתפקיד בעמוד הפייסבוק שלה. 

פרישתו של פרוסט מהחברה היא פועל יוצא של פרישת דרומי שהייתה אחת הסיבות להצטרפותו, על בסיס ההיכרות רבת השנים של השניים שעבדו יחד במוסף ממון של ידיעות אחרונות. עוד נודע לאייס כי פרוסט מתכוון להקים חברה משלו שתעסוק באותו התחום ולמעשה תהפוך ליריבה של STORIEZ בעולמות התוכן הממותג. 

STORIEZ פועלת במתכונת של דסק עיתונאי ומפעילה מערך של 15 כתבים בתחומים שונים, ביניהם כתבי צרכנות, בריאות, הייטק וטכנולוגיה, אופנה ותחומים נוספים. כל הכתבים בסוכנות הם עיתונאים שהועסקו ככתבים וכעורכים בכלי התקשורת הגדולים בישראל, ביניהם ידיעות אחרונות, דה מרקר, וואלה, הארץ ועוד.

ליבת העבודה של Storiez מתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן ללקוחות וביצירת תוכן מותגי - החל משלב האסטרטגיה ועד יצירת התוכן עצמו: כתבות, סרטונים וכו'. בין הלקוחות המרכזיים של הסוכנות: ישראכרט, אמריקן אקספרס, פסגות, נוברטיס, עמינח, קרסו ועוד. בחברה הועסקו 5 שכירים ולצידם שלושת הבעלים, דרומי, בן בסט ופרוסט ועיתונאים שהועסקו במתכונת של פרילנס לפי פרויקט. 

ליסה בן בסט אמרה לאייס: "אנחנו בחברה מברכים את יעל על מינויה ומוקירים לה ולירון תודה גדולה על העבודה המשותפת. Storiez, תמשיך לספק ללקוחותיה שירותי תוכן איכותיים בניהולם של עורכי התוכן, נורית שר הדס ויניב לוי, ותגייס לשורותיה אנשי התוכן נוספים ומוכשרים כדי להמשיך ולהוביל את שוק התוכן המותגי בישראל".

ירון פרוסט סירב להגיב. 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שני 11/03/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
  • 13.
    שני 11/03/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
  • 12.
    ראובן 11/03/2018 18:33
    הגב לתגובה זו
    כל אחד מהדרך שהוא בוחר בה
  • 11.
    רותם 11/03/2018 18:32
    הגב לתגובה זו
    שיהיה המון בהצלחה במסלול החדש, אתה מוכשר ומדהים בטוחים שתצליח :)
  • 10.
    רוניתוש 11/03/2018 18:29
    הגב לתגובה זו
    שלושה אנשים מוכשרים בטירוף, כל אחד ילך בדרכו ויצליח :)
  • 9.
    מכוער 09/03/2018 17:39
    הגב לתגובה זו
    למי שלפני שניה היה בחברה שאכל ממנה. איכס!
  • 8.
    סיגל 06/03/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
    ועדיף שלא נתרכז באפס כמוך! ליסה האלופה תפתח דף חדש עם חברה בריאה ואנשים שהם חברים, לא אויבים. תצליח ותגיע לפסגה. מאמינים בך וסומכים עלייך!!!
  • זה פאתטי (ל"ת)
    ליסה תפסיקי להגיב! 07/03/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בנימין 06/03/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    יעל דרומי היא אבדה גדולה אבל גם לה יש מחליף. מכיר אותם מקרוב, הם ימשיכו לעשות אחלה עבודה.
  • 6.
    חני 05/03/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    מי זה ירון פרוסט? לא מעניין. ממה שיצא לי לראות ולהכיר, חבורה מצויינת של אנשים שעושה זהב מקש. בהצלחה חברים. אתם מעולים!
  • 5.
    חן 05/03/2018 18:03
    הגב לתגובה זו
    אין בכך ספק! מקצועית, חכמה ומתוכננת. בדיוק מה שצריך כדי להתקדם בתחום הזה. יעל מקסימה ואחלה בנאדם, מאחלת לה הצלחה רבה מכל הלב. ירון... קצת מוזר שהכיוון שלו הוא דווקא להתחרות...
  • 4.
    גל 05/03/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    אין הצדקה כלכלית לכל כך מעט לקוחות אלא אם הם גוזרים קופונים מהמדיה ואז זה לא באמת תוכן
  • 3.
    ארכיון 05/03/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/625541
  • 2.
    בהצלחה לכולם (ל"ת)
    יונית 05/03/2018 14:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גילי 05/03/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר היטב את ליסה, היא תייצב את החברה.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.