השותפות מתפרקת: יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מ-STORIEZ
חברת התוכן הממותג STORIEZ שהוקמה בשנת 2014 מגיעה לצומת קריטי במחזור חייה. לאייס נודע כי שניים משלושת השותפים, יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מהחברה והותירו את השותפה השלישית ליסה בן בסט לבדה. מטבע הדברים עתידה של החברה מוטל בספק ותלוי בכוונותיה של בן בסט שמצידה אומרת לאייס כי היא מתכננת להמשיך את הפעלת החברה כסדרה.
הראשונה לעזוב את החברה היא כאמור דרומי שהקימה את STORIEZ יחד עם בן בסט. לאייס נודע כי בשבועות האחרונים דרומי ניהלה מגעים עם בנק הפועלים שהבשילו עד למינויה לראש חטיבת תקשורת חדשה שאחראית לקשר עם הציבור, הקהילה, עיריות וכו'. במסגרת זו דרומי תשמש גם כחברת הנהלה בבנק. הקשר של דרומי עם בנק הפועלים החל עוד באוגוסט 2014 אז מונתה ליועצת חיצונית כשחברה למשרד יחסי הציבור גילאב לאחר קריירה של 15 שנה בעיתונות. הבוקר (יום ב') פרסמה דרומי על כניסתה לתפקיד בעמוד הפייסבוק שלה.
פרישתו של פרוסט מהחברה היא פועל יוצא של פרישת דרומי שהייתה אחת הסיבות להצטרפותו, על בסיס ההיכרות רבת השנים של השניים שעבדו יחד במוסף ממון של ידיעות אחרונות. עוד נודע לאייס כי פרוסט מתכוון להקים חברה משלו שתעסוק באותו התחום ולמעשה תהפוך ליריבה של STORIEZ בעולמות התוכן הממותג.
STORIEZ פועלת במתכונת של דסק עיתונאי ומפעילה מערך של 15 כתבים בתחומים שונים, ביניהם כתבי צרכנות, בריאות, הייטק וטכנולוגיה, אופנה ותחומים נוספים. כל הכתבים בסוכנות הם עיתונאים שהועסקו ככתבים וכעורכים בכלי התקשורת הגדולים בישראל, ביניהם ידיעות אחרונות, דה מרקר, וואלה, הארץ ועוד.
ליבת העבודה של Storiez מתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן ללקוחות וביצירת תוכן מותגי - החל משלב האסטרטגיה ועד יצירת התוכן עצמו: כתבות, סרטונים וכו'. בין הלקוחות המרכזיים של הסוכנות: ישראכרט, אמריקן אקספרס, פסגות, נוברטיס, עמינח, קרסו ועוד. בחברה הועסקו 5 שכירים ולצידם שלושת הבעלים, דרומי, בן בסט ופרוסט ועיתונאים שהועסקו במתכונת של פרילנס לפי פרויקט.
ליסה בן בסט אמרה לאייס: "אנחנו בחברה מברכים את יעל על מינויה ומוקירים לה ולירון תודה גדולה על העבודה המשותפת. Storiez, תמשיך לספק ללקוחותיה שירותי תוכן איכותיים בניהולם של עורכי התוכן, נורית שר הדס ויניב לוי, ותגייס לשורותיה אנשי התוכן נוספים ומוכשרים כדי להמשיך ולהוביל את שוק התוכן המותגי בישראל".
ירון פרוסט סירב להגיב.
- 14.שני 11/03/2018 20:27הגב לתגובה זוחבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
- 13.שני 11/03/2018 20:27הגב לתגובה זוחבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותר
- 12.ראובן 11/03/2018 18:33הגב לתגובה זוכל אחד מהדרך שהוא בוחר בה
- 11.רותם 11/03/2018 18:32הגב לתגובה זושיהיה המון בהצלחה במסלול החדש, אתה מוכשר ומדהים בטוחים שתצליח :)
- 10.רוניתוש 11/03/2018 18:29הגב לתגובה זושלושה אנשים מוכשרים בטירוף, כל אחד ילך בדרכו ויצליח :)
- 9.מכוער 09/03/2018 17:39הגב לתגובה זולמי שלפני שניה היה בחברה שאכל ממנה. איכס!
- 8.סיגל 06/03/2018 15:52הגב לתגובה זוועדיף שלא נתרכז באפס כמוך! ליסה האלופה תפתח דף חדש עם חברה בריאה ואנשים שהם חברים, לא אויבים. תצליח ותגיע לפסגה. מאמינים בך וסומכים עלייך!!!
- זה פאתטי (ל"ת)ליסה תפסיקי להגיב! 07/03/2018 10:53הגב לתגובה זו
- 7.בנימין 06/03/2018 08:41הגב לתגובה זויעל דרומי היא אבדה גדולה אבל גם לה יש מחליף. מכיר אותם מקרוב, הם ימשיכו לעשות אחלה עבודה.
- 6.חני 05/03/2018 20:28הגב לתגובה זומי זה ירון פרוסט? לא מעניין. ממה שיצא לי לראות ולהכיר, חבורה מצויינת של אנשים שעושה זהב מקש. בהצלחה חברים. אתם מעולים!
- 5.חן 05/03/2018 18:03הגב לתגובה זואין בכך ספק! מקצועית, חכמה ומתוכננת. בדיוק מה שצריך כדי להתקדם בתחום הזה. יעל מקסימה ואחלה בנאדם, מאחלת לה הצלחה רבה מכל הלב. ירון... קצת מוזר שהכיוון שלו הוא דווקא להתחרות...
- 4.גל 05/03/2018 16:08הגב לתגובה זואין הצדקה כלכלית לכל כך מעט לקוחות אלא אם הם גוזרים קופונים מהמדיה ואז זה לא באמת תוכן
- 3.ארכיון 05/03/2018 15:17הגב לתגובה זוhttp://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/625541
- 2.בהצלחה לכולם (ל"ת)יונית 05/03/2018 14:40הגב לתגובה זו
- 1.גילי 05/03/2018 14:34הגב לתגובה זואני מכיר היטב את ליסה, היא תייצב את החברה.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.