ג'וב חדש לטל בנש: בכירה בחברת הלובינג 'ריפבליק'
טל בנש, יועצת התקשורת היוצאת של שרת המשפטים, מגיעה לתחום הלובינג. לאייס נודע כי בנש מונתה למנהלת צוות כנסת ויועצת אסטרטגית בחברת הייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים ולובינג ריפבליק יועצים.
בנש היא מיועצי התקשורת הוותיקים בממשלה ובכנסת ועובדת עם איילת שקד עוד לפני היבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013. בהמשך הייתה הדוברת הפרלמנטרית שלה, ועם מינויה של שקד לשרת המשפטים, עברה איתה למשרד כיועצת התקשורת שלה.
בעבר הייתה בנש מנהלת מדיה במשרד פרסומי ישראל, וגם תחקירנית ואשת תוכן בטלוויזיה. ב-2012 פנתה לשקד בפייסבוק והציעה את עצמה בלי ניסיון בתחום. שקד נתנה לה הזדמנות והשתיים צעדו יחדיו במשך תקופה ארוכה. לאחרונה החליטה לפרוש מתפקידה, ובמקומה נכנס לתפקיד פנחס וולף.
'ריפבליק יועצים' נמצאת בבעלותם של לירון הרשקוביץ ומבשרת נבו. מדובר על חברה חדשה שהוקמה לפני כשנה, עת פרשו הרשקוביץ ונבו ממשרד גלעד לובינג. כיום מעניקה החברה שירות ליותר מ-30 חברות וגופים שונים. בנש צפויה להיכנס לתפקידה החדשה בתחילת נובמבר.
- איילת שקד הרוויחה 3.3 מיליון שקל בשנה; תעריף של 2,500 שקל לשעה
- משבר הדיור מחריף: "הממשלה טומנת את ראשה בחול"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב'ריפבליק' אישרו את הפרטים. הרשקוביץ ונבו מסרו בתגובה משותפץ: ״טל היא רכש משמעותי ואיכותי לחברה, מביאה עימה ניסיון וחשיבה אסטרטגית, בעיקר ערכי יסוד ו-D.N.A שמתאים לפעילות של ריפבליק, אין לנו ספק שלקוחות החברה זכו".
טל בנש מסרה: "אני נרגשת להתחיל פרק חדש ומשמעותי בקריירה שלי ולהצטרף לצוות המוביל של ריפבליק. לצד המובילים בתחום, אדאג לתת ללקוחותיי את השירות הטוב והמקצועי ביותר".
- 3.ואו בהחלט רכש היעוץ שלה כנראה יהיה אפקטיבי ביותר (ל"ת)דינה 25/10/2017 21:43הגב לתגובה זו
- 2.נתן זהבי 25/10/2017 19:18הגב לתגובה זומשכמה ומעלה גבוהה מכל העם. בהצלחה בתפקיד החדש ושתדעי קרנבלים ופסטיבלים עד בלי די.
- 1.בהצלחה לכם חברים! (ל"ת)יעל 25/10/2017 13:05הגב לתגובה זו
- חיה 25/10/2017 15:05הגב לתגובה זואין על טל !! האחת והיחידה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
