טל בנש
צילום: ליאת פנחסי
פרסום ראשון

ג'וב חדש לטל בנש: בכירה בחברת הלובינג 'ריפבליק'

אחרי כמעט 5 שנים עם איילת שקד, בנש עוברת לחברת הייעוץ האסטרטגי והלובינג 'ריפבליק יועצים' בתפקיד מנהלת צוות כנסת ויועצת אסטרטגית
אלכסנדר כץ | (4)

טל בנש, יועצת התקשורת היוצאת של שרת המשפטים, מגיעה לתחום הלובינג. לאייס נודע כי בנש מונתה למנהלת צוות כנסת ויועצת אסטרטגית בחברת הייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים ולובינג ריפבליק יועצים.

בנש היא מיועצי התקשורת הוותיקים בממשלה ובכנסת ועובדת עם איילת שקד עוד לפני היבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013. בהמשך הייתה הדוברת הפרלמנטרית שלה, ועם מינויה של שקד לשרת המשפטים, עברה איתה למשרד כיועצת התקשורת שלה.

בעבר הייתה בנש מנהלת מדיה במשרד פרסומי ישראל, וגם תחקירנית ואשת תוכן בטלוויזיה. ב-2012 פנתה לשקד בפייסבוק והציעה את עצמה בלי ניסיון בתחום. שקד נתנה לה הזדמנות והשתיים צעדו יחדיו במשך תקופה ארוכה. לאחרונה החליטה לפרוש מתפקידה, ובמקומה נכנס לתפקיד פנחס וולף.

'ריפבליק יועצים' נמצאת בבעלותם של לירון הרשקוביץ ומבשרת נבו. מדובר על חברה חדשה שהוקמה לפני כשנה, עת פרשו הרשקוביץ ונבו ממשרד גלעד לובינג. כיום מעניקה החברה שירות ליותר מ-30 חברות וגופים שונים. בנש צפויה להיכנס לתפקידה החדשה בתחילת נובמבר. 

ב'ריפבליק' אישרו את הפרטים. הרשקוביץ ונבו מסרו בתגובה משותפץ:  ״טל היא רכש משמעותי ואיכותי לחברה, מביאה עימה ניסיון וחשיבה אסטרטגית, בעיקר ערכי יסוד ו-D.N.A שמתאים לפעילות של ריפבליק, אין לנו ספק שלקוחות החברה זכו".

טל בנש מסרה: "אני נרגשת להתחיל פרק חדש ומשמעותי בקריירה שלי ולהצטרף לצוות המוביל של ריפבליק. לצד המובילים בתחום, אדאג לתת ללקוחותיי את השירות הטוב והמקצועי ביותר".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ואו בהחלט רכש היעוץ שלה כנראה יהיה אפקטיבי ביותר (ל"ת)
    דינה 25/10/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נתן זהבי 25/10/2017 19:18
    הגב לתגובה זו
    משכמה ומעלה גבוהה מכל העם. בהצלחה בתפקיד החדש ושתדעי קרנבלים ופסטיבלים עד בלי די.
  • 1.
    בהצלחה לכם חברים! (ל"ת)
    יעל 25/10/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
  • חיה 25/10/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    אין על טל !! האחת והיחידה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.