אבי קסוטו רוזנברג
צילום: יח"צ

נותנים גז: הסושיאל של קבוצת לובינסקי יטופל ב'פה לאוזן'

מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל
משה בנימין | (3)

סוכנות הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן בבעלותו של אבי קסוטו רוזנברג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי - כך נודע לאייס. לראשונה תרכז היבואנית את פעילות הסושיאל של מותגיה תחת גוף אחד. 

מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל. פה לאוזן מנהלת את מערכי הסושיאל והניו מדיה של מפעל הפיס, רשת מלונות ישרוטל, חברת אגד, קבוצת נגב, בנק יהב ועוד. כמו כן ניהלה הסוכנות את מערך הסושיאל של מפלגת הליכוד בבחירות 2015.

קסוטו רוזנברג אמר לאייס: "אנו מאד שמחים על הצטרפותה של קבוצת לובינסקי למשפחת הלקוחות שלנו. האתגר הוא גדול ואנחנו מתכננים לצאת במהלכים שיסמנו רף חדש לנוכחות מותגים מעולם הרכב במדיה החברתית". מלובינסקי נמסר כי "אנחנו שמחים לעבוד עם פה לאוזן ומצפים להגיע ללקוחות באמצעות הזירות החברתיות להבין וללמוד מהם עוד על המותגים שלנו ועל הצרכים שלהם". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סבבה, קראתי, סחטיין עליכם, עכשיו אפשר להפסיק לטרגט אותי בפייסבוק (ל"ת)
    אסף 27/11/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שי 16/11/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    עובדים בשקט אבל נותנים בראש. צריך יותר כאלה פה בביצה
  • 1.
    טל 16/11/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה חברים... עוקבת מרחוק.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.