נותנים גז: הסושיאל של קבוצת לובינסקי יטופל ב'פה לאוזן'
סוכנות הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן בבעלותו של אבי קסוטו רוזנברג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי - כך נודע לאייס. לראשונה תרכז היבואנית את פעילות הסושיאל של מותגיה תחת גוף אחד.
מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל. פה לאוזן מנהלת את מערכי הסושיאל והניו מדיה של מפעל הפיס, רשת מלונות ישרוטל, חברת אגד, קבוצת נגב, בנק יהב ועוד. כמו כן ניהלה הסוכנות את מערך הסושיאל של מפלגת הליכוד בבחירות 2015.
קסוטו רוזנברג אמר לאייס: "אנו מאד שמחים על הצטרפותה של קבוצת לובינסקי למשפחת הלקוחות שלנו. האתגר הוא גדול ואנחנו מתכננים לצאת במהלכים שיסמנו רף חדש לנוכחות מותגים מעולם הרכב במדיה החברתית". מלובינסקי נמסר כי "אנחנו שמחים לעבוד עם פה לאוזן ומצפים להגיע ללקוחות באמצעות הזירות החברתיות להבין וללמוד מהם עוד על המותגים שלנו ועל הצרכים שלהם".
- 3.סבבה, קראתי, סחטיין עליכם, עכשיו אפשר להפסיק לטרגט אותי בפייסבוק (ל"ת)אסף 27/11/2016 12:19הגב לתגובה זו
- 2.שי 16/11/2016 20:09הגב לתגובה זועובדים בשקט אבל נותנים בראש. צריך יותר כאלה פה בביצה
- 1.טל 16/11/2016 17:00הגב לתגובה זותמשיכו ככה חברים... עוקבת מרחוק.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.
