הישג ל-y&r ישראל: זכה במכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל
המכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל הסתים אמש עם נצחון של משרד הפרסום y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית - כך נודע לאייס.
בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול y&r גם jwt ישראל, אף הוא מקבוצת WPP העולמית ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. המכרז על סודה סטרים ישראל, שפועלת בנפרד מסודה סטרים העולמית ועובדת עם משרדים אחרים, התנהל ב-2 שלבים ובתחילתו התמודדו 5 משרדים שכללו גם את AVRAHAM וענבר מרחב G. לשלב הגמר לאחר פרזנטציית קריאייטיב העפילו 3 משרדים ומותכם הועדפה ההצעה המסחרית של y&r ישראל.
חלק המדיה של התקציב הופרד מהמכרז ולא ינוהל על ידי המשרד הזוכה. בכל אופן, y&r רוכש את המדיה שלו באמצעות חברת המדיה יוניון (בבעלות אורן יוניוב) המנהל את רכש המדיה של החברה המרכזית למשקאות קלים שסודה סטרים תנסה לנגוס בנתח השוק שלה בישראל.
- 6.וינברג 26/01/2016 12:50הגב לתגובה זותוסיפו לשקל וחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה, שענת ביין כתבה על כך חצי עמוד , ועוד שקל אחד שלם על הזכייה בתקציב בנק מרכנתיל , שעליו כתבה הגברת ביין כמעט עמוד שלם
- 5.אייל 26/01/2016 08:18הגב לתגובה זוגוף עסקי שההישג שלו הוא בכך שהוא השיג לקוח שיניב לו הפסדים של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה. מגוחך
- 4.סמי 25/01/2016 18:24הגב לתגובה זוכלומר המשרד זכה ע״ב עלות הריטיינר ולא בגלל הקריאייטיב המופלא
- 3.שלמורה 25/01/2016 15:47הגב לתגובה זוכמה דרמה עשיתם מתקציב עלוב שכנראה y&r נתנו גם את ההצעה המסחרית הנמוכה ביותר שתגרום להם להפסיד על הלקוח הזה. מה לא עושים בשביל הטבלה של דירוג המשרדים ב"יפעת".. הכתבה המתחנפת הזו מתאימה לענת ביין . לא לכם שאתם אתר אינטרנט רציני.
- וינברג 26/01/2016 10:51הגב לתגובה זואם מוסיפים לשקל ןחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה ועוד שקל אחד של בנק מרכנתיל
- 2.מנהל ואיש קראייטיב מס 1 (ל"ת)גיא בר תעשה לי ילד 25/01/2016 10:02הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד!!! (ל"ת)תותחים 25/01/2016 09:59הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
