מאדלר חומסקי לענבר מרחב G: אור גלייכר מונה למנכ"ל משותף במשרד
3 חודשים לאחר שפרש מאדלר חומסקי, אור גלייכר מצטרף למשרד הפרסום ענבר מרחב G. גלייכר ששימש כמנהל תחום האסטרטגיה של אדלר חומסקי ב-3 השנים האחרונות שלו מתוך 5 במשרד, יצטרף לבן סבר כמנכ"ל משותף ואחראי על תחום האסטרטגיה. גלייכר צפוי להשתלב במשרד במסלול עתידי של שותפות לצד המייסדים חן ענבר וירון מרחב וקבוצת התקשורת השותפה G.
גלייכר (35) קיבל את מושכות ניהול מחלקת האסטרטגיה של אדלר חומסקי לאחר פרישתו של השותף ומנהל האסטרטגיה דאז אורי לברון. בתחילה, מחלקת האסטרטגיה נוהלה במשותף לצד ניר דואר שפרש מאדלר חומסקי לאחר כשנה בתפקיד. מאז שימש גלייכר בתפקיד לבדו.
לפחות על פי מדד תחרות האפי, הקדנציה של גלייכר באדלר תיזכר לטובה. בשנים האחרונות, משרד הפרסום רשם הישגים בולטים מדי שנה בתחרות האפקטיביות בפרסום. ב-2012 הוא סיים את התחרות עם מירב הזכיות, ב-2013 הוא היה המעוטר ביותר, יחד עם מקאן וזכה ב-7 פרסים. ב-2014, שוב לצד מקאן, אדלר חומסקי זכה ב-3 פרסי זהב, ללא הזכיות של חברות הבת. בתקופתו של גלייכר, המשרד זכה ביותר מ-30 פרסי אפי, בהם 3 פרסי פלטינום לבזק, תמי 4 ושוופס. כמו כן גויסו בתקופה זו תקציבים רבים כגון שטראוס, גולף, הפניקס, המכללה למנהל, דלתא, ישרוטל, טמבור ועוד.
עד לפני כמה שנים הכוורת הניהולית הבכירה של ענבר מרחב G נראתה אחרת לגמרי. רובי ניסן, ממשיך דרכו של ספי שקד במשרד בגזרת הקריאייטיב ושותף החליט לפרוש לפני כשנה. קדמה לפרישתו סיום דרכו של יהב דרייזין ששימש כמנהל האסטרטגיה הראשי ומנהל הפעילות השוטפת של המשרד. דרייזין אף היה במסלול עתידי של שותפות עם בעלי המשרד - מה שלבסוף לא הבשיל וכעת הוא משמש כמשנה למנכ"ל ב-JWT.
עם פרישתו מאדלר חומסקי, גלייכר שידר תחושת מיצוי מענף הפרסום ונראה היה כי פניו מועדות לדרך עצמאית בתחום האסטרטגיה והפיתוח העסקי. עם זאת, הצעה מפתה מתחום הפרסום כמו זו של ענבר מרחב G הצליחה להשאיר אותו בתחום.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.פלנר 10/08/2015 14:23הגב לתגובה זותותח
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
