זה המחיר? פרסומת מקאן לאיקאה בגמר תחרות הפרסום CRESTA AWARDS בניו יורק
בדיוק כמו בשנה שעברה תחרות הפרסום הניו יורקית CRESTA AWARDS מאירה פנים לאנשי מקאן תל אביב. משרד הפרסום העפיל לשלב הגמר של התחרות, בקטגוריית ה-TV/CINEMA/ONLINE FILM והוא היחיד שעשה זאת מישראל.
סדרת הפרסומות שהביאה את מקאן לשלב הפייליסטים היא קמפיין "זה המחיר?" שנעשה ב-2014 עבור איקאה ישראל. בסדרת סרטוני הפרסומת (שגם זכתה בפרס בחודש שעבר בתחרות הקקטוס המקומית) מוצגים מעצבי הבית של איקאה כשהם מתארים את תהליך העבודה והעיצוב שמלווה את עבודתם, עד שהם נתקלים במחיר הנמוך של המוצר אותו עיצבו ומגיבים בכעס, זעם וקללות. המילה הראשונה שיוצאת להם מהפה, שנשמעת כמו קללה בשוודית, משמשת לבסוף כשם המוצר.
בשנה שעברה זכה מקאן תל אביב בארד עבור הקמפיין ל-yes, עם 2 סרטים: האחד לשירות ה-Multiroom של החברה והשני הוא "yes Emotions" עבור ערוץ yes oh. על הקמפיין לאיקאה חתומים סמנכ"ל הקריאייטיב סיגל עבודי, הקופירייטרים אודי אביטל ועידן קרביץ והארט כפיר פרץ, סמנכ"ל הלקוחות בן מוסקל, הסופרוויזרית רותם לזר-ליבר והבמאי יונתן גורפינקל.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
CRESTA כוללת 12 קטגוריות והעבודות המוגשות נבחנות על פי 2 קריטריונים: מקוריות הרעיון ויכולת ההוצאה לפועל - הביצוע. השנה מתמודדים בה עבודות מ-52 מדינות מסביב לעולם. מתוכן, 30 מדינות בלבד הגיעו לשלב הפיינליסטים שכולל 264 עבודות שנבחנו על ידי למעלה מ-100 אנשי קריאייטיב בכירים.
פרט לקטגוריית הדיגיטל, השיפוט במקדים לתחרות בכל הקטגוריות נערך במקביל ב-8 ערים בעולם: אנטוורפן, בנגקוק, בוסטון, בודפשט, דיסלדורף, הלסינקי, מונטריאול ושטוקהולם. הליך השיפוט של עבודות הגמר ייערך בחודשים אוגוסט-ספטמבר על ידי פאנל שיפוט בינלאומי שכולל 86 מנהלי קריאייטיב, בכירים מעולם הקולנוע, גרפיקה ואינטראקטיב מ-44 מדינות. בראש הפאנל עומד עמי חסן, יו"ר Perfect Fools and hasan & partners הפועלת בהלסינקי, סטוקהולם ואמסטרדם. חסן, מאנשי הפרסום הידועים באירופה הוא בן למשפחה יהודית מפינלנד שייסד את רשת הפרסום ב-1991.
- 2.אינגבר קאמפרד 09/07/2015 19:55הגב לתגובה זוכי אני בטוח שרק טוב יצא מהפרס הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- נעמי 12/07/2015 08:34הגב לתגובה זובכל תגובה לכל כתבה על כל דבר שעשה כל משרד באתר הזה
- מגיבון 12/07/2015 19:26ואני בטוח שרק טוב יצא מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 1.תחרות פח 09/07/2015 14:31הגב לתגובה זולא חכמה גדולה לקחת קמפיין חביב ולשלוח לתחרות בדיחה בשביל כותרת באייס.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
