פרסומת איקאה של מקאן. בגמר CRESTA
צילום: יח"צ

זה המחיר? פרסומת מקאן לאיקאה בגמר תחרות הפרסום CRESTA AWARDS בניו יורק

תחרות הפרסום הניו יורקית שוב מאירה פנים לאנשי מקאן תל אביב. בשנה שעברה זכה המשרד בפרס ארד עבור סרטוני הפרסומת ל-yes
משה בנימין | (4)

בדיוק כמו בשנה שעברה תחרות הפרסום הניו יורקית CRESTA AWARDS מאירה פנים לאנשי מקאן תל אביב. משרד הפרסום העפיל לשלב הגמר של התחרות, בקטגוריית ה-TV/CINEMA/ONLINE FILM והוא היחיד שעשה זאת מישראל.

סדרת הפרסומות שהביאה את מקאן לשלב הפייליסטים היא קמפיין "זה המחיר?" שנעשה ב-2014 עבור איקאה ישראל. בסדרת סרטוני הפרסומת (שגם זכתה בפרס בחודש שעבר בתחרות הקקטוס המקומית) מוצגים מעצבי הבית של איקאה כשהם מתארים את תהליך העבודה והעיצוב שמלווה את עבודתם, עד שהם נתקלים במחיר הנמוך של המוצר אותו עיצבו ומגיבים בכעס, זעם וקללות. המילה הראשונה שיוצאת להם מהפה, שנשמעת כמו קללה בשוודית, משמשת לבסוף כשם המוצר.

בשנה שעברה זכה מקאן תל אביב בארד עבור הקמפיין ל-yes, עם 2 סרטים: האחד לשירות ה-Multiroom של החברה והשני הוא "yes Emotions" עבור ערוץ yes oh. על הקמפיין  לאיקאה חתומים סמנכ"ל הקריאייטיב סיגל עבודי, הקופירייטרים אודי אביטל ועידן קרביץ והארט כפיר פרץ, סמנכ"ל הלקוחות בן מוסקל, הסופרוויזרית רותם לזר-ליבר והבמאי יונתן גורפינקל.

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

CRESTA כוללת 12 קטגוריות והעבודות המוגשות נבחנות על פי 2 קריטריונים: מקוריות הרעיון ויכולת ההוצאה לפועל - הביצוע. השנה מתמודדים בה עבודות מ-52 מדינות מסביב לעולם. מתוכן, 30 מדינות בלבד הגיעו לשלב הפיינליסטים שכולל 264 עבודות שנבחנו על ידי למעלה מ-100 אנשי קריאייטיב בכירים. 

פרט לקטגוריית הדיגיטל, השיפוט במקדים לתחרות בכל הקטגוריות נערך במקביל ב-8 ערים בעולם: אנטוורפן, בנגקוק, בוסטון, בודפשט, דיסלדורף, הלסינקי, מונטריאול ושטוקהולם. הליך השיפוט של עבודות הגמר ייערך בחודשים אוגוסט-ספטמבר על ידי פאנל שיפוט בינלאומי שכולל 86 מנהלי קריאייטיב, בכירים מעולם הקולנוע, גרפיקה ואינטראקטיב מ-44 מדינות. בראש הפאנל עומד עמי חסן, יו"ר Perfect Fools and hasan & partners הפועלת בהלסינקי, סטוקהולם ואמסטרדם. חסן, מאנשי הפרסום הידועים באירופה הוא בן למשפחה יהודית מפינלנד שייסד את רשת הפרסום ב-1991. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אינגבר קאמפרד 09/07/2015 19:55
    הגב לתגובה זו
    כי אני בטוח שרק טוב יצא מהפרס הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • נעמי 12/07/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    בכל תגובה לכל כתבה על כל דבר שעשה כל משרד באתר הזה
  • מגיבון 12/07/2015 19:26
    ואני בטוח שרק טוב יצא מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    תחרות פח 09/07/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    לא חכמה גדולה לקחת קמפיין חביב ולשלוח לתחרות בדיחה בשביל כותרת באייס.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״