ובמקום האחרון קוקה קולה, מי הוא המנצח בגמר הפרסום הדיגיטלי במונדיאל
בברזיל קרנבל בארץ סקנדל, ובשביל שלא תמתינו עד הגמר בין כותרות ב-ynet לסטאטוסים מתלהמים בפייסבוק הנה לכם מהלכי הדיגיטל המרהיבים ביותר במונדיאל והכתרת המנצחת הגדולה. שריקה המנון, הופ התחלנו.
את האות נתנה עם שריקת הפתיחה שאקירה ואיתה 'אקטיביה' מבית דנונה שלקחה חסות אלגנטית יחד עם בנק המזון על קליפ המונדיאל הלא רשמי.
השיר שהתחרה בשיר הרשמי של פיטבול וג'ניפר לופז, קרע את הרשת ואת לופז עם 197 מיליון צפיות.
במהלך משלים וברוח מימון ההמון הוציאה 'אקטיביה' מסר לאוהדיה ברשתות החברתיות לפיו כל תרומה לבנק המזון תתוגמל בברכה משאקירה לתורם. בזירת התוכן התפתח כבר בשלב הבתים קרב צמוד בין שלושה מותגי על ונותני חסות ראשיים: קוקה קולה ,ויזה ואדידס, כל אחד עם מהלך אסטרטגי שמרכזו בדיגיטל.
נחסוך את המתח ונקפוץ לתוצאות
מקום שלישי:
אבל כמו נבחרת ברזיל, גם במקרה של קולה, תהילת העבר נשמרת אבל פחות. הרבה כוח, הרבה רהב, כוכב שחור אחד באמצע, אבל בתאכלס אכזבה. בליל של תוכן, עיצוב אגרסיבי ומיושן ועדכונים בדיליי לא מביאים את המותג אפילו לגמר.
- היום לפני: נעצר בעליה של חברת הנפט הגדולה ברוסיה ואדידס חותכת את השת"פ עם הראפר הבעייתי
- אדידס סוגרת שנה טובה מהצפוי - אך מזהירה מהאטה ב-2025
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקום שני: הפתעה! ויזה. בכדי להעביר את המסר של ויזה בכל מקום ולחבר את הכרטיס לתקשורת וטכנולוגיה מתקדמת, השקיעה ויזה המון
מקום ראשון: אדידס, אמנם בתוספת זמן, אבל באלגנטיות. אדידס עם המסר all in or nothing היא אלופת מונדיאל הדיגיטל והכל בזכות הכדור. כדור המונדיאל עוצב על ידי אדידס במהלך ארבע שנים. שיא התהליך היה משאל גולשים ענק בברזיל לבחירת שם. השם הנבחר "ברזוקה" משמעותו - כמה פשוט - ברזילאי.
אדידס הודיעה כי תשקיע חצי מתקציב השיווק שלה בדיגיטל, פי שלוש מבמונדיאל הקודם. המותג בולט עם אינסוף תוכן ויזואלי ומעודד שיתוף במגוון פלטפורמות, ובמיוחד
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מעל הכל, במהלך מבריק ומצחיק, פתחו באדידס
שגיא חמץ הוא המייסד והמנכ"ל של חברת המדיה החברתית BLINK
- 2.איש חושב 09/07/2014 17:01הגב לתגובה זובכלל לא נותנת חסות רשמית. Nike סיכנה הכל ונתנה בראש לכולן.
- 1.צוחק מהמאמר 09/07/2014 12:34הגב לתגובה זוהם כנראה יודעים מדוע הם לא בחרו בו כספק.. קחו בערבון מוגבל כל ניתוח שכזה. כל כותב מאמרים בסגנון הזה לא יעיז לכתוב מאמר נגד אחד מהלקוחות שלו..לכן אצלנו במשרד די צחקו שקראו את "הניתוח"..
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
