ובמקום האחרון קוקה קולה, מי הוא המנצח בגמר הפרסום הדיגיטלי במונדיאל
בברזיל קרנבל בארץ סקנדל, ובשביל שלא תמתינו עד הגמר בין כותרות ב-ynet לסטאטוסים מתלהמים בפייסבוק הנה לכם מהלכי הדיגיטל המרהיבים ביותר במונדיאל והכתרת המנצחת הגדולה. שריקה המנון, הופ התחלנו.
את האות נתנה עם שריקת הפתיחה שאקירה ואיתה 'אקטיביה' מבית דנונה שלקחה חסות אלגנטית יחד עם בנק המזון על קליפ המונדיאל הלא רשמי.
השיר שהתחרה בשיר הרשמי של פיטבול וג'ניפר לופז, קרע את הרשת ואת לופז עם 197 מיליון צפיות.
במהלך משלים וברוח מימון ההמון הוציאה 'אקטיביה' מסר לאוהדיה ברשתות החברתיות לפיו כל תרומה לבנק המזון תתוגמל בברכה משאקירה לתורם. בזירת התוכן התפתח כבר בשלב הבתים קרב צמוד בין שלושה מותגי על ונותני חסות ראשיים: קוקה קולה ,ויזה ואדידס, כל אחד עם מהלך אסטרטגי שמרכזו בדיגיטל.
נחסוך את המתח ונקפוץ לתוצאות
מקום שלישי:
אבל כמו נבחרת ברזיל, גם במקרה של קולה, תהילת העבר נשמרת אבל פחות. הרבה כוח, הרבה רהב, כוכב שחור אחד באמצע, אבל בתאכלס אכזבה. בליל של תוכן, עיצוב אגרסיבי ומיושן ועדכונים בדיליי לא מביאים את המותג אפילו לגמר.
- ריטיילורס ממשיכה לצלול - צניחה של 62% ברווח
- היום לפני: נעצר בעליה של חברת הנפט הגדולה ברוסיה ואדידס חותכת את השת"פ עם הראפר הבעייתי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקום שני: הפתעה! ויזה. בכדי להעביר את המסר של ויזה בכל מקום ולחבר את הכרטיס לתקשורת וטכנולוגיה מתקדמת, השקיעה ויזה המון
מקום ראשון: אדידס, אמנם בתוספת זמן, אבל באלגנטיות. אדידס עם המסר all in or nothing היא אלופת מונדיאל הדיגיטל והכל בזכות הכדור. כדור המונדיאל עוצב על ידי אדידס במהלך ארבע שנים. שיא התהליך היה משאל גולשים ענק בברזיל לבחירת שם. השם הנבחר "ברזוקה" משמעותו - כמה פשוט - ברזילאי.
אדידס הודיעה כי תשקיע חצי מתקציב השיווק שלה בדיגיטל, פי שלוש מבמונדיאל הקודם. המותג בולט עם אינסוף תוכן ויזואלי ומעודד שיתוף במגוון פלטפורמות, ובמיוחד
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
מעל הכל, במהלך מבריק ומצחיק, פתחו באדידס
שגיא חמץ הוא המייסד והמנכ"ל של חברת המדיה החברתית BLINK
- 2.איש חושב 09/07/2014 17:01הגב לתגובה זובכלל לא נותנת חסות רשמית. Nike סיכנה הכל ונתנה בראש לכולן.
- 1.צוחק מהמאמר 09/07/2014 12:34הגב לתגובה זוהם כנראה יודעים מדוע הם לא בחרו בו כספק.. קחו בערבון מוגבל כל ניתוח שכזה. כל כותב מאמרים בסגנון הזה לא יעיז לכתוב מאמר נגד אחד מהלקוחות שלו..לכן אצלנו במשרד די צחקו שקראו את "הניתוח"..
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
