אדם אבנון
צילום: יח"צ

ניו יורק מחכה להם: שיתוף פעולה ראשון בין איגוד הפרסום הישראלי לאמריקאי

את השת"פ הוביל אדם אבנון, ובמסגרתו תתקיים תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב במדינת ישראל בה ישתתפו פרסומאים מקומיים מתחת לגיל 32
משה בנימין | (2)

איגוד חברות הפרסום מישראל חתם על הסכם שיתוף פעולה עם מקבילו בארה"ב, איגוד הפרסום האמריקאי ה-4A'S. במסגרת שיתוף הפעולה יקיימו איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וארגון 'לתת', תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב במדינת ישראל, כאשר המצטיין בה יטוס לניו יורק, להשתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising do something, שתתקיים ב-4 ביוני בחסות עיריית ניו יורק.

את שיתוף הפעולה הוביל אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם האיגוד יחד עם יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום.

החיבור בין האיגוד המקומי למקבילו בארה"ב הינו חלק ממדיניות איגוד חברות הפרסום לחיזוק המקצוענות של התעשייה, באמצעות העשרת תכניות, התמקדות בקריאייטיב ופיתוח טאלנטים.

ישראל הינה המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב האמריקאית, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, אשר יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.

התחרות תחל בשעות הבוקר בעת קבלת הבריף, דרך הרצאות מקצועיות, פרזנטציות לפני צוות השופטים האמריקאי וסיום בטקס גאלה חגיגי של עיריית ניו יורק, בנוכחות אנשי פרסום, תרבות ושחקני קולנוע אמריקאים הנותנים את חסותם לאירוע.

התחרות מיועדת לאנשי קריאייטיב, פלנרים, תקציבאים, אנשי דיגיטל, אנשי מדיה עד גיל 32 בלבד, שעובדים במשרד פרסום החבר באיגוד הפרסום.

הרעיון יכול להיות מוצג כקונספט, אסטרטגיה, רעיון מדיה, רעיון בדיגיטל, או כל רעיון אחר פרסומי/שיווקי אשר יקדם את מטרת הבריף ועונה על הקריטריונים הבאים: מקורי, אפקטיבי, בר יישום ומדיד. על המתמודדים יהא להביא רעיון יצירתי, תוך 24 שעות ולהציג אותו בפני צוות שופטים.

הבריף יינתן ב'בצפר' של חברות הפרסום בנמל תל אביב, ב-26 במאי, בשעה 16:00, בנוכחות נציגי ארגון 'לתת'. על המתמודדים להציג את הרעיונות למחרת, (27.5), בשעה 16:00 מול נציגי ארגון 'לתת', צוות שופטים של האיגוד ומרצים מ'הבצפר'. לכל מועמד יינתנו 3 דקות להציג את הרעיון.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אדם אבנון אישר את הדברים ומסר: "אני שמח שהשיחות והמגעים שניהלנו בתקופה האחרונה עם האיגוד האמריקאי הבשילו לכדי חיבור אסטרטגי שגם הפרסומאים וגם המפרסמים ייהנו ממנו בשנים הקרובות. האירוע הקרוב הוא דוגמה חיה לכך ובקרוב נודיע על מהלכים משותפים נוספים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    התחיל לעבוד...! (ל"ת)
    גידי 18/05/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תחליף את יגאל (ל"ת)
    אדם 18/05/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.