כ-3 חודשים לאחר שיצא לדרכו ההליך המכרזי על תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל, כפי שפורסם לראשונה באייס, בחר הבנק מקבוצת דיסקונט במשרד הפרסום y&r ישראל לזוכה.
בנק 'מרכנתיל' עובד בצמוד ל-4 משרדי פרסום. במגזר הכללי הוא קיבל בשני העשורים האחרונים שירותי פרסום מפוגל אוגילבי, כאשר מערכת היחסים בין המשרד לבנק היא מהוותיקות שיש בענף. במגזר החרדי משמש בולטון פוטנציאל כמשרד הפרסום, במגזר הדתי לאומי מאייש את המשבצת משרד הפרסום אשחר ותקין, ובמגזר הערבי מחזיק מזאוי בתקציב. תקציב הפרסום של הבנק נאמד בכ-2.5 מיליון דולר בפועל, דהיינו כ-9 מיליון שקלים.
בין השאר השתתפו במכרז 'פוגל אוגילבי' שטיפל בתקציב ו'פרסום אברהם'. בבנק הוחלט להשאיר את משרדי הפרסום מתחום המגזר הערבי והחרדי על כנם, ללא שינוי.
אלון בירון, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל ציין: "יצאנו למכרז תוך חיפוש אחר שותפים אסטרטגים להובלת תהליך מיתוגו ומיצובו מחדש של הבנק. אנחנו רוצים להודות לכל המשרדים שהציגו מצגות מקצועיות ואיכותיות ושמחים על הבחירה בחברים מ-y&r. מצאנו אנשי מקצוע ושותפים לדרך עמם אנו מצפים להגשים את המטרות שהצבנו לעצמנו בתחום השיווק בשנים הקרובות".
גיא בר, מנכ"ל משותף ב- Y&R ישראל: "היה מכרז מרתק ונהנינו מהאתגר. תודה גדולה להנהלת בנק מרכנתיל. אנו גאים ומאושרים על הבחירה".
בנק 'מרכנתיל' פועל בפריסה ארצית. לבנק 80 סניפים בכל רחבי הארץ והוא מעסיק כ-1,500עובדים. הבנק נמצא בבעלות מלאה של בנק 'דיסקונט', ומספק מגוון רחב של שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים הכוללים: שירותי אשראי, פעילות השקעות, משכנתאות, מט"ח, סח"ח ועוד.