לאחר 2 עשורים עם פוגל: תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל עובר ל-y&r
כ-3 חודשים לאחר שיצא לדרכו ההליך המכרזי על תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל, כפי ש
בנק 'מרכנתיל' עובד בצמוד ל-4 משרדי פרסום. במגזר הכללי הוא קיבל בשני העשורים האחרונים שירותי פרסום מפוגל אוגילבי, כאשר מערכת היחסים בין המשרד לבנק היא מהוותיקות שיש בענף. במגזר החרדי משמש בולטון פוטנציאל כמשרד הפרסום, במגזר הדתי לאומי מאייש את המשבצת משרד הפרסום אשחר ותקין, ובמגזר הערבי מחזיק מזאוי בתקציב. תקציב הפרסום של הבנק נאמד בכ-2.5 מיליון דולר בפועל, דהיינו כ-9 מיליון שקלים.
בין השאר השתתפו במכרז 'פוגל אוגילבי' שטיפל בתקציב ו'פרסום אברהם'. בבנק הוחלט להשאיר את משרדי הפרסום מתחום המגזר הערבי והחרדי על כנם, ללא שינוי.
אלון בירון, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל ציין: "יצאנו למכרז תוך חיפוש אחר שותפים אסטרטגים להובלת תהליך מיתוגו ומיצובו מחדש של הבנק. אנחנו רוצים להודות לכל המשרדים שהציגו מצגות מקצועיות ואיכותיות ושמחים על הבחירה בחברים מ-y&r. מצאנו אנשי מקצוע ושותפים לדרך עמם אנו מצפים להגשים את המטרות שהצבנו לעצמנו בתחום השיווק בשנים הקרובות".
גיא בר, מנכ"ל משותף ב- Y&R ישראל: "היה מכרז מרתק ונהנינו מהאתגר. תודה גדולה להנהלת בנק מרכנתיל. אנו גאים ומאושרים על הבחירה".
בנק 'מרכנתיל' פועל בפריסה ארצית. לבנק 80 סניפים בכל רחבי הארץ והוא מעסיק כ-1,500עובדים. הבנק נמצא בבעלות מלאה של בנק 'דיסקונט', ומספק מגוון רחב של שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים הכוללים: שירותי אשראי, פעילות השקעות, משכנתאות, מט"ח, סח"ח ועוד.
- 3.אחת שיודעת 07/05/2014 15:39הגב לתגובה זובהצלחה לזוכה.
- 2.מצחינים 07/05/2014 15:16הגב לתגובה זולסגור ודי
- אמין 07/05/2014 17:47הגב לתגובה זואין דבר אמין יותר מ 84 dislike שנעשו באותה השניה כשבפועל הספיקו לקרוא את הכתבה 2 אנשים.
- 1.אני 07/05/2014 13:29הגב לתגובה זותפסיקו לגנוב כסף מהעובדים שלכם עם הטריק הרשעי והמטומטם הזה של להכניס את הנסיעות וההבראה כחלק מהברוטו של העובדים ואולי יקרו לכם דברים טובים. בעצם תמותו. וזהו.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
