Y&R Israel מגייס לשורותיו את תקציב 'פלסאון' - מוערך ביותר ממיליון דולר
משרד הפרסום Y&R Israel מגייס לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת 'פלסאון' - כך נודע לאייס.
המשרד המנוהל על ידי אדם אבנון וגיא בר ילווה את החברה ששייכת לקיבוץ מעגן מיכאל, ומתמחה בתשתיות לחקלאות, בכניסתה לתחום חדש - עיצוב אביזרי אמבט.
Y&R Israel תלווה את פלסאון ביצירת הקו המותגי והתקשורתי לחטיבה החדשה. התקציב מוערך בלמעלה ממיליון דולר בשנה הקרובה.
גיא בר, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאטיב הראשי, מסר: להיות שותפים לבניית מותג מראשית דרכו היא תמיד משימה מאתגרת ואנחנו שמחים ומודים לפלסאון על הבחירה בנו .
על פי אתר החברה, פלסאון הוקמה ב-1964 על ידי קיבוץ מעגן מיכאל והיא מהמובילות בתחום הפלסטיק בארץ ובארצות רבות בחו"ל. המפעל הראשי במעגן מיכאל מעסיק כ-600 עובדים, מתוכם כ-200 מהנדסים מוסמכים, הנדסאים ואקדמאים נוספים. בנוסף מעסיקה החברה כ- 700 עובדים בחברות הבת שלה ברחבי העולם. בדצמבר 1997 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, וכיום כ-69% מהמניות מוחזקות בידי קיבוץ מעגן מיכאל וכ-31% מהמניות מוחזקות על ידי הציבור.
- 2.ינקה זובלמייכר 14/01/2014 11:46הגב לתגובה זוזה הייתי מפורר אביסל'ה אזבסט ושם בסיגריה סילון ואז... גיי אינדרדריין.
- 1.פולה סייקביץ 14/01/2014 09:24הגב לתגובה זוכבר לא עושים כאלו היום, בגלל כמה מדענים בוגרי מכללות נחותים שחושבים שיש קשר בין אסבסט לתסמונת האבעבועות השחורות, אילו שטויות כל נהריה הובילה ופרחה עם תעשיית האסבסט ואני הייתי שותה תה בכל בוקר עם 2 כפיות אסבסט מפורר שהיה מצטבר לי במרפסת מהארובה ל המפעל, כמובן בזמן שהיית רוח מזרחית

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.