TV

"כולנו מכירים את המצב; ענף הפרסום מקצה את הדיגיטל מחמת מיאוס"

מדור הצ'אט של אייס עם אליאב אללוף מנכ"ל OUTCOME MEDIA שבחר לראיין את אדם אבנון מנכ"ל משותף ב-y&r. על דיגיטל, רייטינג, שיווק ועוד
משה בנימין | (24)

מדור הצ'אט של אתר אייס מפגיש הפעם בין אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומנכ"ל OUTCOME MEDIA שישב על כסא המראיין, לאדם אבנון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל. אללוף ואבנון מדברים על פרסום, שיווק דיגיטלי, האתגרים שעומדים בפני דור המהנלים הבא שיוביל את התעשייה ועוד.

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    שי 01/12/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    מישהו יכול לספר לי מה היה בחלק השני של הראיון? כי החלק הראשון היה משעמם
  • 20.
    מלעיזים שנו על האף 30/11/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    וזה בהנחה שאתם אינטיליגנטיים ולא סתם רודפי בצע. קשה לכם עם האמת ומשענת הקנה הרצוץ של עולם הפרסום היא החשיפה הכפולה של הטלוויזיה ביחס לאונליין ומובייל אבל גם זה לא מצדיק את הכסף שאתם מחזיקים. חבל שהלקוחות (עדיין) לא מבינים את זה.
  • 19.
    אליאב, יופי של ראיון! תודה רבה (ל"ת)
    יסמין 29/11/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    לא גינגי 29/11/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    אדם אבנון ..כריזמה של אננס עם קורטוב של כדור שינה קל.
  • 17.
    תודה על הפירגון לדיגיטל של קמפיין השמות (ל"ת)
    קוקה קולה 29/11/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    גנץ 29/11/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    גם זה בגלל אבא? אתה מבין בניהול כמו שאתה מבין באוגדות. לא מספיק להיות בחדר של אבא בשביל לנהל ארגון.
  • 15.
    בו לשיט 29/11/2013 00:16
    הגב לתגובה זו
    מדברים על דיגיטל ולא מבינים דיגיטל. היה פשוט יותר לתת קטע של 2 ד גג כי בעולם הדיגיטלי הכל אינסטנט.
  • 14.
    משרדי הפרסום עוד לא הבינו איך להרוויח מדיגיטל (ל"ת)
    אז הם נשארים בישן 28/11/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    הילה 28/11/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    נעים לשמוע ולראות את הקולות מאחורי התמונות בפייס
  • 12.
    אלירן 28/11/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    אחלה כתבה.
  • 11.
    באזזית 28/11/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    לחבר את הקונסומר לעולם הזה של הברנד, וליצור אינגייג'מנט גם במובייל, כי אין מה לעשות, העולם משתנה כשהאס סי או מתערבב עם הסושיאל מדיה, ומי שלא מבין את זה פשוט יישאר מאחור, ובוא נציין גם את אינסטגרם למרות שאין שום קשר רק כדי לזרוק עוד באזזוורד של מבינים
  • 10.
    אליאב התותח! (ל"ת)
    ADI 28/11/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יובל לב 28/11/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    זה לא אתה, אליאב, זה העובדה שהשאלות אף פעם לא משתנות והתשובות נשארות אותו הדבר. ככה זה בחיים, ככה זה גם במרקטינג. חוצמזה, יצא לכם חמוד יופי :)
  • לא אתה 28/11/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    ותמיד מביא הברקות. ככה זה בעבודה, ככזה גם בטוקבקים. לזכותך ייאמר שאתה לא מתבייש לכתוב את הטוקבקים המשעממים שלך בשם מלא
  • 8.
    מיכל 28/11/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    איפשהו אחרי דקה וחצי נרדמתי והזלתי ריר על המקלדת והכל התחשמל. אתם חייבים לי מקלדת! ואליאב - חמוד לך כרס קטנה.
  • 7.
    רוני 28/11/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    יגיע רחוק
  • מתי? (ל"ת)
    28/11/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מיקי 28/11/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    תגידו, עשיתם משהו משמעותי לאחרונה? Y&R בקריסה מתמדת ולא הוציא תחת ידיו שום מהלך שיווקי מהפכני ואליאב, נו, הוא חזק בסטטוסים רוחניקים בפייסבוק. אלה האייקונים של הדיגיטל??
  • 5.
    דולי 28/11/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    אני מודעת לכך שבעגה המקצועית ישנן מילים בסיסיות שאין להן תואם בעברית,ואז מכוח אילוץ נהוג להשתמש במונח הלועזי. אבל ראבאק ,אבנון לקח את זה כבר לרמת בעעעעעע,וכל משפט שני שלו מלווה במונח פלצני לועזי . רד לקרקע,גבר. כמה בולשיט. >בולשיט=בלבול ביצים>
  • 4.
    אברשה 28/11/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    הבעיה של הפטפטנים האלה שמנהלי השיווק החדשים הרבה יותר מוכשרים, חכמים ומנוסים מהפרסומאים שלהם. אללוף ואבנון לא מבינים שהם לא רלוונטיים. שהביצה שהם בוחשים בה בהנאה מתייבשת. הם צריכים להתעשת ומהר
  • 3.
    גדעון 28/11/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    סתם, הוא כן.
  • 2.
    מעדני הטלה 28/11/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    שאגב היתה פרסומת מעולה
  • 1.
    ליאור קשתי 28/11/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    מנהלי השיווק הבינו כבר שסיסמאות וסטטוסים על רוחניות זה נחמד ללייקים אבל עברנו לעידן של תוצאות והוא לא שם (וגם לא היה). תשחררו!
  • אח אח, הקנאה כואבת (ל"ת)
    שי 28/11/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.