"כולנו מכירים את המצב; ענף הפרסום מקצה את הדיגיטל מחמת מיאוס"
מדור הצ'אט של אתר אייס מפגיש הפעם בין אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומנכ"ל OUTCOME MEDIA שישב על כסא המראיין, לאדם אבנון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל. אללוף ואבנון מדברים על פרסום, שיווק דיגיטלי, האתגרים שעומדים בפני דור המהנלים הבא שיוביל את התעשייה ועוד.
- 21.שי 01/12/2013 08:36הגב לתגובה זומישהו יכול לספר לי מה היה בחלק השני של הראיון? כי החלק הראשון היה משעמם
- 20.מלעיזים שנו על האף 30/11/2013 17:34הגב לתגובה זווזה בהנחה שאתם אינטיליגנטיים ולא סתם רודפי בצע. קשה לכם עם האמת ומשענת הקנה הרצוץ של עולם הפרסום היא החשיפה הכפולה של הטלוויזיה ביחס לאונליין ומובייל אבל גם זה לא מצדיק את הכסף שאתם מחזיקים. חבל שהלקוחות (עדיין) לא מבינים את זה.
- 19.אליאב, יופי של ראיון! תודה רבה (ל"ת)יסמין 29/11/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 18.לא גינגי 29/11/2013 13:37הגב לתגובה זואדם אבנון ..כריזמה של אננס עם קורטוב של כדור שינה קל.
- 17.תודה על הפירגון לדיגיטל של קמפיין השמות (ל"ת)קוקה קולה 29/11/2013 13:02הגב לתגובה זו
- 16.גנץ 29/11/2013 10:45הגב לתגובה זוגם זה בגלל אבא? אתה מבין בניהול כמו שאתה מבין באוגדות. לא מספיק להיות בחדר של אבא בשביל לנהל ארגון.
- 15.בו לשיט 29/11/2013 00:16הגב לתגובה זומדברים על דיגיטל ולא מבינים דיגיטל. היה פשוט יותר לתת קטע של 2 ד גג כי בעולם הדיגיטלי הכל אינסטנט.
- 14.משרדי הפרסום עוד לא הבינו איך להרוויח מדיגיטל (ל"ת)אז הם נשארים בישן 28/11/2013 22:20הגב לתגובה זו
- 13.הילה 28/11/2013 20:59הגב לתגובה זונעים לשמוע ולראות את הקולות מאחורי התמונות בפייס
- 12.אלירן 28/11/2013 14:33הגב לתגובה זואחלה כתבה.
- 11.באזזית 28/11/2013 14:29הגב לתגובה זולחבר את הקונסומר לעולם הזה של הברנד, וליצור אינגייג'מנט גם במובייל, כי אין מה לעשות, העולם משתנה כשהאס סי או מתערבב עם הסושיאל מדיה, ומי שלא מבין את זה פשוט יישאר מאחור, ובוא נציין גם את אינסטגרם למרות שאין שום קשר רק כדי לזרוק עוד באזזוורד של מבינים
- 10.אליאב התותח! (ל"ת)ADI 28/11/2013 12:50הגב לתגובה זו
- 9.יובל לב 28/11/2013 11:49הגב לתגובה זוזה לא אתה, אליאב, זה העובדה שהשאלות אף פעם לא משתנות והתשובות נשארות אותו הדבר. ככה זה בחיים, ככה זה גם במרקטינג. חוצמזה, יצא לכם חמוד יופי :)
- לא אתה 28/11/2013 21:15הגב לתגובה זוותמיד מביא הברקות. ככה זה בעבודה, ככזה גם בטוקבקים. לזכותך ייאמר שאתה לא מתבייש לכתוב את הטוקבקים המשעממים שלך בשם מלא
- 8.מיכל 28/11/2013 11:47הגב לתגובה זואיפשהו אחרי דקה וחצי נרדמתי והזלתי ריר על המקלדת והכל התחשמל. אתם חייבים לי מקלדת! ואליאב - חמוד לך כרס קטנה.
- 7.רוני 28/11/2013 11:39הגב לתגובה זויגיע רחוק
- מתי? (ל"ת)28/11/2013 14:19הגב לתגובה זו
- 6.מיקי 28/11/2013 11:36הגב לתגובה זותגידו, עשיתם משהו משמעותי לאחרונה? Y&R בקריסה מתמדת ולא הוציא תחת ידיו שום מהלך שיווקי מהפכני ואליאב, נו, הוא חזק בסטטוסים רוחניקים בפייסבוק. אלה האייקונים של הדיגיטל??
- 5.דולי 28/11/2013 11:13הגב לתגובה זואני מודעת לכך שבעגה המקצועית ישנן מילים בסיסיות שאין להן תואם בעברית,ואז מכוח אילוץ נהוג להשתמש במונח הלועזי. אבל ראבאק ,אבנון לקח את זה כבר לרמת בעעעעעע,וכל משפט שני שלו מלווה במונח פלצני לועזי . רד לקרקע,גבר. כמה בולשיט. >בולשיט=בלבול ביצים>
- 4.אברשה 28/11/2013 10:49הגב לתגובה זוהבעיה של הפטפטנים האלה שמנהלי השיווק החדשים הרבה יותר מוכשרים, חכמים ומנוסים מהפרסומאים שלהם. אללוף ואבנון לא מבינים שהם לא רלוונטיים. שהביצה שהם בוחשים בה בהנאה מתייבשת. הם צריכים להתעשת ומהר
- 3.גדעון 28/11/2013 10:14הגב לתגובה זוסתם, הוא כן.
- 2.מעדני הטלה 28/11/2013 10:12הגב לתגובה זושאגב היתה פרסומת מעולה
- 1.ליאור קשתי 28/11/2013 09:58הגב לתגובה זומנהלי השיווק הבינו כבר שסיסמאות וסטטוסים על רוחניות זה נחמד ללייקים אבל עברנו לעידן של תוצאות והוא לא שם (וגם לא היה). תשחררו!
- אח אח, הקנאה כואבת (ל"ת)שי 28/11/2013 11:18הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.