TV
"כולנו מכירים את המצב; ענף הפרסום מקצה את הדיגיטל מחמת מיאוס"
מדור הצ'אט של אייס עם אליאב אללוף מנכ"ל OUTCOME MEDIA שבחר לראיין את אדם אבנון מנכ"ל משותף ב-y&r. על דיגיטל, רייטינג, שיווק ועוד
מדור הצ'אט של אתר אייס מפגיש הפעם בין אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומנכ"ל OUTCOME MEDIA שישב על כסא המראיין, לאדם אבנון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל. אללוף ואבנון מדברים על פרסום, שיווק דיגיטלי, האתגרים שעומדים בפני דור המהנלים הבא שיוביל את התעשייה ועוד.
- 21.שי 01/12/2013 08:36הגב לתגובה זומישהו יכול לספר לי מה היה בחלק השני של הראיון? כי החלק הראשון היה משעמם
- 20.מלעיזים שנו על האף 30/11/2013 17:34הגב לתגובה זווזה בהנחה שאתם אינטיליגנטיים ולא סתם רודפי בצע. קשה לכם עם האמת ומשענת הקנה הרצוץ של עולם הפרסום היא החשיפה הכפולה של הטלוויזיה ביחס לאונליין ומובייל אבל גם זה לא מצדיק את הכסף שאתם מחזיקים. חבל שהלקוחות (עדיין) לא מבינים את זה.
- 19.אליאב, יופי של ראיון! תודה רבה (ל"ת)יסמין 29/11/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 18.לא גינגי 29/11/2013 13:37הגב לתגובה זואדם אבנון ..כריזמה של אננס עם קורטוב של כדור שינה קל.
- 17.תודה על הפירגון לדיגיטל של קמפיין השמות (ל"ת)קוקה קולה 29/11/2013 13:02הגב לתגובה זו
- 16.גנץ 29/11/2013 10:45הגב לתגובה זוגם זה בגלל אבא? אתה מבין בניהול כמו שאתה מבין באוגדות. לא מספיק להיות בחדר של אבא בשביל לנהל ארגון.
- 15.בו לשיט 29/11/2013 00:16הגב לתגובה זומדברים על דיגיטל ולא מבינים דיגיטל. היה פשוט יותר לתת קטע של 2 ד גג כי בעולם הדיגיטלי הכל אינסטנט.
- 14.משרדי הפרסום עוד לא הבינו איך להרוויח מדיגיטל (ל"ת)אז הם נשארים בישן 28/11/2013 22:20הגב לתגובה זו
- 13.הילה 28/11/2013 20:59הגב לתגובה זונעים לשמוע ולראות את הקולות מאחורי התמונות בפייס
- 12.אלירן 28/11/2013 14:33הגב לתגובה זואחלה כתבה.
- 11.באזזית 28/11/2013 14:29הגב לתגובה זולחבר את הקונסומר לעולם הזה של הברנד, וליצור אינגייג'מנט גם במובייל, כי אין מה לעשות, העולם משתנה כשהאס סי או מתערבב עם הסושיאל מדיה, ומי שלא מבין את זה פשוט יישאר מאחור, ובוא נציין גם את אינסטגרם למרות שאין שום קשר רק כדי לזרוק עוד באזזוורד של מבינים
- 10.אליאב התותח! (ל"ת)ADI 28/11/2013 12:50הגב לתגובה זו
- 9.יובל לב 28/11/2013 11:49הגב לתגובה זוזה לא אתה, אליאב, זה העובדה שהשאלות אף פעם לא משתנות והתשובות נשארות אותו הדבר. ככה זה בחיים, ככה זה גם במרקטינג. חוצמזה, יצא לכם חמוד יופי :)
- לא אתה 28/11/2013 21:15הגב לתגובה זוותמיד מביא הברקות. ככה זה בעבודה, ככזה גם בטוקבקים. לזכותך ייאמר שאתה לא מתבייש לכתוב את הטוקבקים המשעממים שלך בשם מלא
- 8.מיכל 28/11/2013 11:47הגב לתגובה זואיפשהו אחרי דקה וחצי נרדמתי והזלתי ריר על המקלדת והכל התחשמל. אתם חייבים לי מקלדת! ואליאב - חמוד לך כרס קטנה.
- 7.רוני 28/11/2013 11:39הגב לתגובה זויגיע רחוק
- מתי? (ל"ת)28/11/2013 14:19הגב לתגובה זו
- 6.מיקי 28/11/2013 11:36הגב לתגובה זותגידו, עשיתם משהו משמעותי לאחרונה? Y&R בקריסה מתמדת ולא הוציא תחת ידיו שום מהלך שיווקי מהפכני ואליאב, נו, הוא חזק בסטטוסים רוחניקים בפייסבוק. אלה האייקונים של הדיגיטל??
- 5.דולי 28/11/2013 11:13הגב לתגובה זואני מודעת לכך שבעגה המקצועית ישנן מילים בסיסיות שאין להן תואם בעברית,ואז מכוח אילוץ נהוג להשתמש במונח הלועזי. אבל ראבאק ,אבנון לקח את זה כבר לרמת בעעעעעע,וכל משפט שני שלו מלווה במונח פלצני לועזי . רד לקרקע,גבר. כמה בולשיט. >בולשיט=בלבול ביצים>
- 4.אברשה 28/11/2013 10:49הגב לתגובה זוהבעיה של הפטפטנים האלה שמנהלי השיווק החדשים הרבה יותר מוכשרים, חכמים ומנוסים מהפרסומאים שלהם. אללוף ואבנון לא מבינים שהם לא רלוונטיים. שהביצה שהם בוחשים בה בהנאה מתייבשת. הם צריכים להתעשת ומהר
- 3.גדעון 28/11/2013 10:14הגב לתגובה זוסתם, הוא כן.
- 2.מעדני הטלה 28/11/2013 10:12הגב לתגובה זושאגב היתה פרסומת מעולה
- 1.ליאור קשתי 28/11/2013 09:58הגב לתגובה זומנהלי השיווק הבינו כבר שסיסמאות וסטטוסים על רוחניות זה נחמד ללייקים אבל עברנו לעידן של תוצאות והוא לא שם (וגם לא היה). תשחררו!
- אח אח, הקנאה כואבת (ל"ת)שי 28/11/2013 11:18הגב לתגובה זו