ניב חורש זיו קורן
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

הבעת אמון בדור הבא: ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידן

חורש וקורן קודמו לאחר ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ"ל. משה ראובני ואודי פרידן האריכו חוזיהם מול IPG העולמית וישמשו כיו"רים פעילים
משה בנימין | (23)

דור ההמשך במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG - ניב חורש וזיו קורן, מקבלים את מפתחות הניהול מידי משה ראובני ואודי פרידן וישמשו מעתה כמנכ"לים משותפים של משרד הפרסום.

בהתאם למגמה הטבעית של חילופי הדורות בתעשיית הפרסום, גם בראובני פרידן הכינו בשנים האחרונות את הקרקע ליום שאחרי, וניתן לומר שעשו זאת בהצלחה. חורש וקורן ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ"ל זוכים להבעת האמון מצד מייסדי המשרד לאור הצמיחה המרשימה של המשרד בשנים האחרונות.

משה ראובני ואודי פרידן, מייסדי המשרד שמניותיו נרכשו לפני מספר שנים על ידי קבוצת IPG העולמית האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול חברת האחזקת הבינלאומית וישמשו כיו"ר פעילים.

לדברי משה ראובני: "ניב חורש וזיו קורן הם מרכיב אינטגרלי ב-D.N.A של ראובני פרידן ומסמנים התפתחות והתחדשות מבלי לזנוח את ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד. יש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל ולהצליח ואנחנו כאן כדי לעזור".

שותפו, אודי פרידן אומר: "השלמנו כעת את המהפכה שהתחלנו במשרד ב-2009. אני חושב שזיו קורן וניב חורש, כל אחד לחוד ושניהם ביחד, הם מהפרסומאים הטובים ביותר בישראל שהוכיחו את עצמם במבחן המציאות. לרביעייה משה ראובני, אודי פרידן, ניב חורש וזיו קורן יש קסם וכוח מיוחד ויחד עם שאר מנהלי ועובדי המשרד צפוי לנו המשך מרתק".

חורש וקורן ימשיכו להוביל כפרסומאים הבכירים את עבודת הלקוחות במשרד. בנוסף יהיו אחראים על עבודת ההנהלה, הגדרת יעדי המשרד וקביעת האסטרטגיה העסקית. במקביל למינוי חתמו חורש וקורן על חוזה ל-5 שנים מול בעלי המשרד אודי פרידן, משה ראובני ו-IPG השולטת בכ-75% ממניות המשרד. פרידן וראובני ימשיכו לתפקד כיושבי ראש פעילים. במסגרת תפקידם יהיו אחראים על המשך הפיתוח העיסקי, הקשר מול IPG העולמית והמשך פיתוח מתודות אסטרטגיות וקריאייטיביות של משרד הפרסום.

תנופת הקריאייטיב והאסטרטגיה של ראובני פרידן הובילה את המשרד להישגים בולטים. ב-3 השנים האחרונות הצטרפו למשרד 13 לקוחות חדשים. התקציב הבולט האחרון בו זכה היה הוט מובייל עליו התמודדו גם יהושע TBWA ושלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל.

התקציב שהצליח יותר מכל למתג את ראובני פרידן כמשרד עם אג'נדה אסטרטגית-שיווקית מובהקת היה בנק "מזרחי-טפחות" על בסיס הקמפיין המצליח "להעביר את דביר". בנוסף, אפשר לציין לחיוב את הפעילות ל'כללית' כ"הכי טובה למשפחה" באמצעות שפת חמודי, התמיכה ב'קסטרו' כמותג אופנה מוביל בישראל, וכן, קמפיין ה"סקפטיות" המצליח לחברת MSD.

בשנים האחרונות זכה המשרד להצלחה בעיקר בתחרות ה-EFFIE למהלכי שיווק אפקטיביים. בכללם 3 פרסי EFFIE PLATINIUM עבור בניית מותגים לאורך זמן, ו-3 זכיות נוספות עבור קמפיין השנה.

ניב חורש (38), החל את דרכו בעולם הפרסום לפני 14 שנים. לפני כ-6 שנים, לאחר תקופות ארוכות בגליקמן נטלר סמסונוב ובבאומן בר ריבנאי, החל את הקדנציה בראובני פרידן IPG. בראשית דרכו פעל חורש כסמנכ"ל הקריאייטיב למשך 3 שנים ולאחר מכן עבר לתחום ניהול הלקוחות, ומונה למשנה למנכ"ל. חורש אחראי על מספר תקציבים בולטים, ביניהם ויסוצקי, יוניליוור, יפאורה, ג'ונסון, סימילאק ועוד. הערך המוסף שלו עבור המשרד הוא בתחום הסלולר. בעברו עבד עם אורנג', סלקום ופלאפון, ובימים אלה אחראי על תקציבי הוט מובייל והוט.

זיו קורן (33), הוא בעל 10 שנות נסיון בעולם הפרסום, מתוכן 4 שנים בראובני פרידן IPG. קורן שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן, לאחר מכן הקים את - D9 חברה המתמחה ביצירתיות בשיווק, ושימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות (כדוגמת Virgin Mobile). בשלוש השנים האחרונות משמש קורן כמשנה למנכ"ל, ואחראי על תקציבים מובילים כדוגמת מזרחי טפחות, מי עדן, אלבר, עוף טוב, רכבת ישראל ועוד רבים. הדגש של קורן בא לידי ביטוי בתחום האופנה. הוא חתום על כל הקמפיינים של קסטרו בשנים האחרונות וכן על הקמפיינים שבנו את המותג פוקס בישראל.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    פאני 01/02/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    זיו היקר מזל טוב וכל הכבוד ילד מוכשר מאחלים לך בהצלחה , איזה נחת וגאווה להוריך ולסובבים אותך , המשך צמיחה ועשייה מוצלחים
  • 17.
    המשרד הזה כל כך משעמם שאפילו תגובות אין (ל"ת)
    צודק 30/01/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אביבה ויורם זהר 30/01/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    זיו כיף לקבל את הבשורה על קידומך וקידום חברך שתמשיך להצליח השמיים הם הגבול.
  • 15.
    בהצלחה זיו וניב! תמשיכו לצמוח ולהצליח. (ל"ת)
    שרון 30/01/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אריאל 30/01/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    יאללה תפרגנו קצת ואם לא בא לכם לפרגן תשתקו. מה דחוף לכם להשמיץ בעילום שם. טרנד משמיץ בעילום שם יצא מהאופנה לפני עשר שנים. מצד שני כל עולם הפרסום נתקע כנראה לפני עשר שנים. בהצלחה!
  • עילום שם 30/01/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    לך תעביר את דביר ותעשה עוד קריאיטיב גרוע בראובני או יותר נכון אל תעשה כי 'קריאיטיב זה לא טוב.' זה מה שאתם מספרים ללקוחות שלכם. במו אוזניי שמעתי
  • אריאל 31/01/2013 10:23
    מעניין אותי איך הבנת מהתגובה שלי שאני עובד בראובני. אני לא. למעשה אני לא עובד בפרסום כבר המון זמן. אני לא בפרסום בגלל הרבה סיבות, בין השאר בגלל אנשים טיפשים כמוך שעסוקים בלטנף על כולם אבל כנראה שתיק העבודות שלהם ריק.
  • 13.
    ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד... (ל"ת)
    תקציבאית 30/01/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    כל הכבוד. ניב, בהצלחה! הדרך שלך מעוררת השראה (ל"ת)
    מיכל 30/01/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    יותר גרועים משני הזקנים של החבובות (ל"ת)
    מיס פיגי 30/01/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
  • לא סתם בחרת להזדהות בכינוי מיס פיגי... (ל"ת)
    מעין 31/01/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    פחחחחח 30/01/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    לאנשים שמאמינים כל פעם שנותנים להם עוד טיטל ריק לחלוטין, ומכיוון שהם כבר מזמן לא קריאיטיב, נשאר רק להמציא שטויות.
  • 9.
    יבורי 30/01/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    ככה מעבירים מושכות כמו שצריך. יו"רים מייסדים פעילים ומנכ"לים צעירים. מקאן עשו את זה עם אילן, גיתם עם מיכל, יורם עם יוסי. בשונה מהנטישה של הבעלים בשלמור, כאן זה בהחלט עשוי לעבוד היות ובנוסף להכול היתה תקופת חפיפה ובניית 'שם' ארוכה. ראובני למרבה ההפתעה בתקופה מאוד יפה. בהצלחה לחברים הצעירים.
  • 8.
    כל הכבוד - מינויים מצוינים! (ל"ת)
    רונן 30/01/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    לימד אותי הרבה בתחילת דרכי. בהצלחה גבר (ל"ת)
    ניב חורש תותח על חלל 30/01/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ניבסקר-בהצלחה. מגיע לך (ל"ת)
    הדס 30/01/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    פרסומאי בדימוס 30/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    אכן מינוי ראוי
  • 4.
    קוראל 30/01/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    זיו קורן הוא מומחה עולמי ״להשראה״ מיוטיוב. יש לו כבר לפחות שלושים ״השראות״ ברזומה בזרמון וראובני ניב חורש הוא בכיר הקריאייטיב הרדוד והנמוך בארץ. זה שממאיס עליכם את הברייק פרסומות השתלם לכם בסוף
  • עינת 30/01/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    תוכן תגובתך מסגיר כותב/ת מתושכל/ת שהקנאה בוערת בנשמתו ובידו , חבל על בריאותך...
  • (ל"ת)
    מרמור קשה ביותר... 30/01/2013 14:02
  • 3.
    בהצלחה חברים (ל"ת)
    ארלוזורוב 30/01/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מישי 30/01/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    אני מכירה את זיו קורן כשהתחיל כקופי מתחיל בזרמון :) כיף לשמוע שהוא גדל להיות תותח . בחור מקסים ונעים הליכות (וחתיך)! שיהיה לך בהצלחה זיו זיו!
  • 1.
    דנה 30/01/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    שני בחורים מקצועיים ותותחים! בהצלחה!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״