הבעת אמון בדור הבא: ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידן
דור ההמשך במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG - ניב חורש וזיו קורן, מקבלים את מפתחות הניהול מידי משה ראובני ואודי פרידן וישמשו מעתה כמנכ"לים משותפים של משרד הפרסום.
בהתאם למגמה הטבעית של חילופי הדורות בתעשיית הפרסום, גם בראובני פרידן הכינו בשנים האחרונות את הקרקע ליום שאחרי, וניתן לומר שעשו זאת בהצלחה. חורש וקורן ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ"ל זוכים להבעת האמון מצד מייסדי המשרד לאור הצמיחה המרשימה של המשרד בשנים האחרונות.
משה ראובני ואודי פרידן, מייסדי המשרד שמניותיו נרכשו לפני מספר שנים על ידי קבוצת IPG העולמית האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול חברת האחזקת הבינלאומית וישמשו כיו"ר פעילים.
לדברי משה ראובני: "ניב חורש וזיו קורן הם מרכיב אינטגרלי ב-D.N.A של ראובני פרידן ומסמנים התפתחות והתחדשות מבלי לזנוח את ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד. יש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל ולהצליח ואנחנו כאן כדי לעזור".
שותפו, אודי פרידן אומר: "השלמנו כעת את המהפכה שהתחלנו במשרד ב-2009. אני חושב שזיו קורן וניב חורש, כל אחד לחוד ושניהם ביחד, הם מהפרסומאים הטובים ביותר בישראל שהוכיחו את עצמם במבחן המציאות. לרביעייה משה ראובני, אודי פרידן, ניב חורש וזיו קורן יש קסם וכוח מיוחד ויחד עם שאר מנהלי ועובדי המשרד צפוי לנו המשך מרתק".
חורש וקורן ימשיכו להוביל כפרסומאים הבכירים את עבודת הלקוחות במשרד. בנוסף יהיו אחראים על עבודת ההנהלה, הגדרת יעדי המשרד וקביעת האסטרטגיה העסקית. במקביל למינוי חתמו חורש וקורן על חוזה ל-5 שנים מול בעלי המשרד אודי פרידן, משה ראובני ו-IPG השולטת בכ-75% ממניות המשרד. פרידן וראובני ימשיכו לתפקד כיושבי ראש פעילים. במסגרת תפקידם יהיו אחראים על המשך הפיתוח העיסקי, הקשר מול IPG העולמית והמשך פיתוח מתודות אסטרטגיות וקריאייטיביות של משרד הפרסום.
תנופת הקריאייטיב והאסטרטגיה של ראובני פרידן הובילה את המשרד להישגים בולטים. ב-3 השנים האחרונות הצטרפו למשרד 13 לקוחות חדשים. התקציב הבולט האחרון בו זכה היה הוט מובייל עליו התמודדו גם יהושע TBWA ושלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל.
התקציב שהצליח יותר מכל למתג את ראובני פרידן כמשרד עם אג'נדה אסטרטגית-שיווקית מובהקת היה בנק "מזרחי-טפחות" על בסיס הקמפיין המצליח "להעביר את דביר". בנוסף, אפשר לציין לחיוב את הפעילות ל'כללית' כ"הכי טובה למשפחה" באמצעות שפת חמודי, התמיכה ב'קסטרו' כמותג אופנה מוביל בישראל, וכן, קמפיין ה"סקפטיות" המצליח לחברת MSD.
בשנים האחרונות זכה המשרד להצלחה בעיקר בתחרות ה-EFFIE למהלכי שיווק אפקטיביים. בכללם 3 פרסי EFFIE PLATINIUM עבור בניית מותגים לאורך זמן, ו-3 זכיות נוספות עבור קמפיין השנה.
ניב חורש (38), החל את דרכו בעולם הפרסום לפני 14 שנים. לפני כ-6 שנים, לאחר תקופות ארוכות בגליקמן נטלר סמסונוב ובבאומן בר ריבנאי, החל את הקדנציה בראובני פרידן IPG. בראשית דרכו פעל חורש כסמנכ"ל הקריאייטיב למשך 3 שנים ולאחר מכן עבר לתחום ניהול הלקוחות, ומונה למשנה למנכ"ל. חורש אחראי על מספר תקציבים בולטים, ביניהם ויסוצקי, יוניליוור, יפאורה, ג'ונסון, סימילאק ועוד. הערך המוסף שלו עבור המשרד הוא בתחום הסלולר. בעברו עבד עם אורנג', סלקום ופלאפון, ובימים אלה אחראי על תקציבי הוט מובייל והוט.
זיו קורן (33), הוא בעל 10 שנות נסיון בעולם הפרסום, מתוכן 4 שנים בראובני פרידן IPG. קורן שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן, לאחר מכן הקים את - D9 חברה המתמחה ביצירתיות בשיווק, ושימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות (כדוגמת Virgin Mobile). בשלוש השנים האחרונות משמש קורן כמשנה למנכ"ל, ואחראי על תקציבים מובילים כדוגמת מזרחי טפחות, מי עדן, אלבר, עוף טוב, רכבת ישראל ועוד רבים. הדגש של קורן בא לידי ביטוי בתחום האופנה. הוא חתום על כל הקמפיינים של קסטרו בשנים האחרונות וכן על הקמפיינים שבנו את המותג פוקס בישראל.
- 18.פאני 01/02/2013 15:58הגב לתגובה זוזיו היקר מזל טוב וכל הכבוד ילד מוכשר מאחלים לך בהצלחה , איזה נחת וגאווה להוריך ולסובבים אותך , המשך צמיחה ועשייה מוצלחים
- 17.המשרד הזה כל כך משעמם שאפילו תגובות אין (ל"ת)צודק 30/01/2013 19:58הגב לתגובה זו
- 16.אביבה ויורם זהר 30/01/2013 19:07הגב לתגובה זוזיו כיף לקבל את הבשורה על קידומך וקידום חברך שתמשיך להצליח השמיים הם הגבול.
- 15.בהצלחה זיו וניב! תמשיכו לצמוח ולהצליח. (ל"ת)שרון 30/01/2013 18:28הגב לתגובה זו
- 14.אריאל 30/01/2013 14:47הגב לתגובה זויאללה תפרגנו קצת ואם לא בא לכם לפרגן תשתקו. מה דחוף לכם להשמיץ בעילום שם. טרנד משמיץ בעילום שם יצא מהאופנה לפני עשר שנים. מצד שני כל עולם הפרסום נתקע כנראה לפני עשר שנים. בהצלחה!
- עילום שם 30/01/2013 20:37הגב לתגובה זולך תעביר את דביר ותעשה עוד קריאיטיב גרוע בראובני או יותר נכון אל תעשה כי 'קריאיטיב זה לא טוב.' זה מה שאתם מספרים ללקוחות שלכם. במו אוזניי שמעתי
- אריאל 31/01/2013 10:23מעניין אותי איך הבנת מהתגובה שלי שאני עובד בראובני. אני לא. למעשה אני לא עובד בפרסום כבר המון זמן. אני לא בפרסום בגלל הרבה סיבות, בין השאר בגלל אנשים טיפשים כמוך שעסוקים בלטנף על כולם אבל כנראה שתיק העבודות שלהם ריק.
- 13.ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד... (ל"ת)תקציבאית 30/01/2013 14:35הגב לתגובה זו
- 12.כל הכבוד. ניב, בהצלחה! הדרך שלך מעוררת השראה (ל"ת)מיכל 30/01/2013 12:51הגב לתגובה זו
- 11.יותר גרועים משני הזקנים של החבובות (ל"ת)מיס פיגי 30/01/2013 12:35הגב לתגובה זו
- לא סתם בחרת להזדהות בכינוי מיס פיגי... (ל"ת)מעין 31/01/2013 11:00הגב לתגובה זו
- 10.פחחחחח 30/01/2013 12:34הגב לתגובה זולאנשים שמאמינים כל פעם שנותנים להם עוד טיטל ריק לחלוטין, ומכיוון שהם כבר מזמן לא קריאיטיב, נשאר רק להמציא שטויות.
- 9.יבורי 30/01/2013 12:30הגב לתגובה זוככה מעבירים מושכות כמו שצריך. יו"רים מייסדים פעילים ומנכ"לים צעירים. מקאן עשו את זה עם אילן, גיתם עם מיכל, יורם עם יוסי. בשונה מהנטישה של הבעלים בשלמור, כאן זה בהחלט עשוי לעבוד היות ובנוסף להכול היתה תקופת חפיפה ובניית 'שם' ארוכה. ראובני למרבה ההפתעה בתקופה מאוד יפה. בהצלחה לחברים הצעירים.
- 8.כל הכבוד - מינויים מצוינים! (ל"ת)רונן 30/01/2013 12:26הגב לתגובה זו
- 7.לימד אותי הרבה בתחילת דרכי. בהצלחה גבר (ל"ת)ניב חורש תותח על חלל 30/01/2013 11:42הגב לתגובה זו
- 6.ניבסקר-בהצלחה. מגיע לך (ל"ת)הדס 30/01/2013 11:08הגב לתגובה זו
- 5.פרסומאי בדימוס 30/01/2013 11:04הגב לתגובה זואכן מינוי ראוי
- 4.קוראל 30/01/2013 11:03הגב לתגובה זוזיו קורן הוא מומחה עולמי ״להשראה״ מיוטיוב. יש לו כבר לפחות שלושים ״השראות״ ברזומה בזרמון וראובני ניב חורש הוא בכיר הקריאייטיב הרדוד והנמוך בארץ. זה שממאיס עליכם את הברייק פרסומות השתלם לכם בסוף
- עינת 30/01/2013 12:50הגב לתגובה זותוכן תגובתך מסגיר כותב/ת מתושכל/ת שהקנאה בוערת בנשמתו ובידו , חבל על בריאותך...
- (ל"ת)מרמור קשה ביותר... 30/01/2013 14:02
- 3.בהצלחה חברים (ל"ת)ארלוזורוב 30/01/2013 11:00הגב לתגובה זו
- 2.מישי 30/01/2013 10:57הגב לתגובה זואני מכירה את זיו קורן כשהתחיל כקופי מתחיל בזרמון :) כיף לשמוע שהוא גדל להיות תותח . בחור מקסים ונעים הליכות (וחתיך)! שיהיה לך בהצלחה זיו זיו!
- 1.דנה 30/01/2013 10:28הגב לתגובה זושני בחורים מקצועיים ותותחים! בהצלחה!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
