לא עוצרת: 'חטופים' האמריקאית של גידי רף ו'קשת' קטפה 3 פרסי גלובוס הזהב
הסדרה Homeland זכתה הלילה (יום ב') ב-3 פרסי גלובוס הזהב - סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הראשית והשחקן הראשי. רק בקטגוריית שחקן המשנה לא הצליחה הסדרה לזכות. בכך מצרפת הגרסה האמריקאית של 'חטופים' עוד גביעים לארון, לאחר שבשנה שעברה
את 'חטופים' ייצר גידי רף. קשת ורף מכרו את הסדרה לאולפני FOX בתחילת 2011. בהפקה האמריקאית מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התכניות רן תלם משמשים מפיקים אחראיים (Executive Producers), לצידם של הכותבים רף, אלכס גנזה והווארד גורדון. העונה השנייה רשמה נתוני צפיית שיא בערוץ Showtime כאשר פרק הבכורה של עונה זו ששודר בספטמבר האחרון היה לפרק הבכורה הגבוה ביותר ברשת Showtime עם 1.73 מיליון צופים. הפרק האחרון של הסדרה ששודר בדצמבר משך 2.3 מיליון צופים. צילומי העונה השלישית צפויים להתחיל באביב 2013.
הלילה היא גברה על הסדרות המצליחות בטלוויזיה האמריקאית, שהתמודדו על הפרס - 'אימפריית הפשע', 'שובר שורות', 'אחוזת דאונטון' ו'חדר החדשות'. בשנה שעברה גברה הסדרה על 'משחקי הכס', 'אימפריית הפשע', 'בוס' ו'אימה אמריקאית'.
קלייר דיינס זכתה זו השנה השנייה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה על תפקידה הראשי כקרי מתיסון. דיינס גברה על גלן קלוז (דמאג'אס), מישל דוקרי (אחוזת דאונטון), ג'וליאנה מרגוליס (האישה הטובה) וקוני ברייטון, (נאשוויל).
דמיאן לואיס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה על תפקידו כניקולס ברודי. לואיס גבר על סטיב בושמי (אימפריית הפשע), בריאן קרנסטון (שובר שורות), ג'ף דניאלס, (חדר החדשות) וג'ון האם (מד מן).
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "הפרס הזה ניתן הפעם כשאנו כאן, בעיצומה של העבודה על עוד 5 דרמות עם דרכון ואזרחות ישראלית. תודה לגידי רף ואנשי 'קשת' שסימנו הדרך ואפשרו את אשרת הכניסה להוליווד ליוצרים ישראלים אחרים".
גידי רף התרגש מאד מהמעמד: "החיבוק של המבקרים והקהל הנהדר מאפשרים לנו להמשיך לעבוד על פרויקט שאנחנו כל כך אוהבים".
- 1.kfir 14/01/2013 09:40הגב לתגובה זושלא הבנתי איך הצלחת לכתוב את זה בשעה 19:26 שהטקס עצמו היה לפנות בוקר, תמוה.
- כפיר, אתה אדיוט (ל"ת)אייל 14/01/2013 09:43הגב לתגובה זו
- kfir 14/01/2013 11:15אייל ואתה מה זה גאון. עובדה ששינו ותיקנו. אז אולי אני אידיוט אבל לפחות אני לא עילג
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
