לא עוצרת: 'חטופים' האמריקאית של גידי רף ו'קשת' קטפה 3 פרסי גלובוס הזהב
הסדרה Homeland זכתה הלילה (יום ב') ב-3 פרסי גלובוס הזהב - סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הראשית והשחקן הראשי. רק בקטגוריית שחקן המשנה לא הצליחה הסדרה לזכות. בכך מצרפת הגרסה האמריקאית של 'חטופים' עוד גביעים לארון, לאחר שבשנה שעברה
את 'חטופים' ייצר גידי רף. קשת ורף מכרו את הסדרה לאולפני FOX בתחילת 2011. בהפקה האמריקאית מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התכניות רן תלם משמשים מפיקים אחראיים (Executive Producers), לצידם של הכותבים רף, אלכס גנזה והווארד גורדון. העונה השנייה רשמה נתוני צפיית שיא בערוץ Showtime כאשר פרק הבכורה של עונה זו ששודר בספטמבר האחרון היה לפרק הבכורה הגבוה ביותר ברשת Showtime עם 1.73 מיליון צופים. הפרק האחרון של הסדרה ששודר בדצמבר משך 2.3 מיליון צופים. צילומי העונה השלישית צפויים להתחיל באביב 2013.
הלילה היא גברה על הסדרות המצליחות בטלוויזיה האמריקאית, שהתמודדו על הפרס - 'אימפריית הפשע', 'שובר שורות', 'אחוזת דאונטון' ו'חדר החדשות'. בשנה שעברה גברה הסדרה על 'משחקי הכס', 'אימפריית הפשע', 'בוס' ו'אימה אמריקאית'.
קלייר דיינס זכתה זו השנה השנייה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה על תפקידה הראשי כקרי מתיסון. דיינס גברה על גלן קלוז (דמאג'אס), מישל דוקרי (אחוזת דאונטון), ג'וליאנה מרגוליס (האישה הטובה) וקוני ברייטון, (נאשוויל).
דמיאן לואיס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה על תפקידו כניקולס ברודי. לואיס גבר על סטיב בושמי (אימפריית הפשע), בריאן קרנסטון (שובר שורות), ג'ף דניאלס, (חדר החדשות) וג'ון האם (מד מן).
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "הפרס הזה ניתן הפעם כשאנו כאן, בעיצומה של העבודה על עוד 5 דרמות עם דרכון ואזרחות ישראלית. תודה לגידי רף ואנשי 'קשת' שסימנו הדרך ואפשרו את אשרת הכניסה להוליווד ליוצרים ישראלים אחרים".
גידי רף התרגש מאד מהמעמד: "החיבוק של המבקרים והקהל הנהדר מאפשרים לנו להמשיך לעבוד על פרויקט שאנחנו כל כך אוהבים".
- 1.kfir 14/01/2013 09:40הגב לתגובה זושלא הבנתי איך הצלחת לכתוב את זה בשעה 19:26 שהטקס עצמו היה לפנות בוקר, תמוה.
- כפיר, אתה אדיוט (ל"ת)אייל 14/01/2013 09:43הגב לתגובה זו
- kfir 14/01/2013 11:15אייל ואתה מה זה גאון. עובדה ששינו ותיקנו. אז אולי אני אידיוט אבל לפחות אני לא עילג

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.