לא עוצרת: 'חטופים' האמריקאית של גידי רף ו'קשת' קטפה 3 פרסי גלובוס הזהב
הסדרה Homeland זכתה הלילה (יום ב') ב-3 פרסי גלובוס הזהב - סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הראשית והשחקן הראשי. רק בקטגוריית שחקן המשנה לא הצליחה הסדרה לזכות. בכך מצרפת הגרסה האמריקאית של 'חטופים' עוד גביעים לארון, לאחר שבשנה שעברה
את 'חטופים' ייצר גידי רף. קשת ורף מכרו את הסדרה לאולפני FOX בתחילת 2011. בהפקה האמריקאית מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התכניות רן תלם משמשים מפיקים אחראיים (Executive Producers), לצידם של הכותבים רף, אלכס גנזה והווארד גורדון. העונה השנייה רשמה נתוני צפיית שיא בערוץ Showtime כאשר פרק הבכורה של עונה זו ששודר בספטמבר האחרון היה לפרק הבכורה הגבוה ביותר ברשת Showtime עם 1.73 מיליון צופים. הפרק האחרון של הסדרה ששודר בדצמבר משך 2.3 מיליון צופים. צילומי העונה השלישית צפויים להתחיל באביב 2013.
הלילה היא גברה על הסדרות המצליחות בטלוויזיה האמריקאית, שהתמודדו על הפרס - 'אימפריית הפשע', 'שובר שורות', 'אחוזת דאונטון' ו'חדר החדשות'. בשנה שעברה גברה הסדרה על 'משחקי הכס', 'אימפריית הפשע', 'בוס' ו'אימה אמריקאית'.
קלייר דיינס זכתה זו השנה השנייה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה על תפקידה הראשי כקרי מתיסון. דיינס גברה על גלן קלוז (דמאג'אס), מישל דוקרי (אחוזת דאונטון), ג'וליאנה מרגוליס (האישה הטובה) וקוני ברייטון, (נאשוויל).
דמיאן לואיס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה על תפקידו כניקולס ברודי. לואיס גבר על סטיב בושמי (אימפריית הפשע), בריאן קרנסטון (שובר שורות), ג'ף דניאלס, (חדר החדשות) וג'ון האם (מד מן).
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "הפרס הזה ניתן הפעם כשאנו כאן, בעיצומה של העבודה על עוד 5 דרמות עם דרכון ואזרחות ישראלית. תודה לגידי רף ואנשי 'קשת' שסימנו הדרך ואפשרו את אשרת הכניסה להוליווד ליוצרים ישראלים אחרים".
גידי רף התרגש מאד מהמעמד: "החיבוק של המבקרים והקהל הנהדר מאפשרים לנו להמשיך לעבוד על פרויקט שאנחנו כל כך אוהבים".
- 1.kfir 14/01/2013 09:40הגב לתגובה זושלא הבנתי איך הצלחת לכתוב את זה בשעה 19:26 שהטקס עצמו היה לפנות בוקר, תמוה.
- כפיר, אתה אדיוט (ל"ת)אייל 14/01/2013 09:43הגב לתגובה זו
- kfir 14/01/2013 11:15אייל ואתה מה זה גאון. עובדה ששינו ותיקנו. אז אולי אני אידיוט אבל לפחות אני לא עילג

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.74% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.74% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
