22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנפלאות מחיר למשתכן: הזוכים בנתניה נדהמו לגלות מה גודל הדירות שבפרויקט

בעוד שר האוצר משה כחלון דוהר קדימה על תכנית מחיר למשתכן לעוד הגרלת ענק, הנה מקרה מהשטח 
 |  104
שוק הדיור
Share
תכנית מחיר למשתכן שמקדם שר האוצר משה כחלון באה לתת פתרון לזוגות הצעירים שמתקשים לרכוש דירה במחירי השוק החופשי. לאחרונה הסתיימה הגרלת ענק במסגרתה כמעט 15,000 זכאים קיבלו הודעה על זכייה משמחת, וביניהם גם 130 זכאים בפרויקט של חברת רמי שבירו בעיר נתניה, פרויקט של 2 בניינים שכוללים 65 דירות כ"א. אלא שמכתב ששיגרה בשבוע שעבר החברה לזוכים יצר תסיסה גדולה וחוסר שביעות רצון.


המכתב שבחלקו העליון מתנוסס החותם הרשמי של משרד האוצר לצד לוגו התכנית מחיר למשתכן, מהותו הזמנת הזוכים לכנס במשרדי החברה, כאשר בנוסף למכתב מצאו הזוכים גם אקסל מסודר ובו פירוט גודל וסוג הדירות בפרויקט. פה הייתה ההפתעה הגדולה.

לפי האקסל, מדובר בפרויקט של  דירות 5 חדרים בלבד כאשר גודל הדירה הקטנה ביותר עומד על 124.5 מ"ר וגודל הדירה הממוצעת בפרויקט עומד על 129 מ"ר!. משכך, מחירי הדירות בפרויקט גבוהים ומתחילים ב-1.51 מיליון שקלים.מעבר לסוגיית המחיר, נשאלת שאלת ההתאמה של הפרויקט לאוכלוסיה שאמורה לרכוש בו את הדירות. מה הקשר בין זוגות צעירים, מרביתם עדיין ללא ילדים, לדירות 5 חדרים ענקיות? ועוד דבר, בדיקה שביצעו הזוכים העלתה כי הארנונה של דירות 5 חדרים באזור בו נבנה הפרויקט עומדת על סביב 1,500 שקלים ולזאת יש להוסיף את תשלום הוועד (דמי הניהול) שהופכים גבוהים יותר ככל שהדירה גדולה ביותר (לפי מחיר מקובל של 6-7 שקלים למטר, זה בקלות יכול לנוע סביב 800 שקלים לחודש).  הדבר המדהים הוא שבספטמבר 2016, כאשר בישרו האוצר ומשרד השיכון על זכייתה של חברת רמי שבירו במכרז לבניית 130 דירות בנתניה, דובר על שני בניינים בני 17 קומות כאשר גודל הדירה הממומצעת יעמוד על כ-110 מ"ר. שתי סוגי דירות הוזכרו באותו פרסום: דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר (במחיר של 1.25 מיליון שקלים) ודירות 5 חדרים בשטח 110 מ"ר (במחיר של 1.35 מיליון שקלים). אגב, לאחר מכן דווח כי במקום בניינים של 17 קומות עם 4 דירות בקומה הגישה שבירו לעירייה תכנית בנייה לפי 13 קומות ו-6 דירות בקומה, חלקן עם כיוון אוויר אחד בלבד. כעת, כאמור, נודע כי מדובר בתכנית בנייה של דירות 5 חדרים ענקיות בלבד.  

הזוכים בפרויקט של שבירו בנתניה מיהרו לפתוח קבוצת פייסבוק סגורה. וכך כתבה שם אחת הזוכות: "תודה לך כחלון... זכיתי במחיר למשתכן בנתניה. בעצם הפסדתי. זכיתי בהגרלה הגדולה בפרויקט של הקבלן רמי שבירו בקריית השרון בנתניה. כן, זכיתי באפשרות לרכוש דירת 5 חד' במחיר של כ-1.5 מיליון שקל. כן, שמעת נכון, דירה ראשונה לצעירים, 5 חדרים. האם זהו פרויקט למשפרי דיור או מחיר למשתכן? כנראה שהתבלבלתי כי חשבתי שזו אמורה להיות דירה ראשונה לזכאים בתכנית. אמממה, הקבלן לא פירט בהגרלה כמה חדרים יוצעו ומשכך הפסדתי פרויקטים אחרים בהם יכולתי לרכוש דירת 3 או 4 חדרים, המיועדות לרווקים-זוגות צעירים ומיעוטי יכולת. מה גם שבפרויקטים האחרים לא  נרשמו מספר החדרים בכל פרויקט ומשכך, אמשיך לגשת להגרלות שייתכן ואיני יכולה לממש בהן את זכייתי. אז בעצם מה אתה מציע? דירה ראשונה 5 חדרים, כ-125 מטר ב-1.5 מיליון שקל. האם זו ההטבה לה חיכינו? האם לשם אתה מכוון?".

תגובת חברת רמי שבירו: "תכנית מחיר למשתכן היא תכנית שיוזמיה הם משרד האוצר ומשרד השיכון, למעשה - המדינה. התכנית מעניקה הנחה של מאות אלפי שקלים ברכישת דירה לציבור על פי קריטריונים שקבעה המדינה. החברות הקבלניות בהן כלולה חברת רמי שבירו ניגשות למכרזים, שהתנאים בהם מוכתבים וכתובים מראש והחברה הזוכה היא החברה שהציעה את המחיר הזול ביותר למכירת מטר מרובע לרוכשים. גודל הדירות קבוע בתב"ע (תכנית בניין עיר) וכך גם מספר הדירות. אם גודל הדירות בחלקן יקטן לבקשת הציבור, שלא בהתאם למכרזים אז גודל הדירות ביחידות הנותרות יגדל בחוסר פרופורציה ולכן הדבר בלתי אפשרי. לפיכך הטענה אינה במקומה ולכל היותר זו טענה שיש להפנות ליוזמי התכנית למשתכן, כלומר משרד האוצר ומשרד השיכון".

לתגובה החשיפה של רשות מקרקעי ישראל שנתקבלה לאחר פרסום הכתבה - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

104 תגובות ב-78 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
78 רונית 17/09/2017 10:58 כחלון - לא לתת לרמי שבירו לזכות במכרזים
הקבלן הזה מקבל אדמה במחיר מוזל מהמדינה, ומוכר בסופו של דבר חלק גדול מהדירות במחירי שוק. לשים סוף לבזיון ולניצול הזה.
77 שרית 23/08/2017 19:30 רמי שבירו - קללה תבוא עליך אמן (ל"ת)
76 מחיר למשתכם=חזירות 23/08/2017 17:32 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
75 כל הקבלנים אותו דבר 23/08/2017 09:48 תראו את אאורה ברמת השרון
כששאלתי 2 נציגים שונים בטלפון האם זה רלוונטי גם למשפרי דיור הם אמרו לי ברור שכן, אבל כשהגעתי להרשמה, אחרי פרסום ארוך של הפרויקט הנציג הסביר שבשלב הראשון מגרילים רק אנשים שאין להם דירה (150)ורק אחרי זה אנשים שיש להם (100) כל זה ל40 דירות, אבל אנחנו נשמור את הפרטים שלכם לפריסייל שלנו.בקיצור עוקץ! כן אני ארצה דירה ש150 אנשים שזכו בהגרלה לפני פסלו אותה! גועל נפש!
74 כשנותנים לכם דירות 22/08/2017 10:25 פשוטות אתם בוכים, כשנותנים לכם דירות יוקרה אתם בוכים
לכו לקנות דירת 3 חדרים 80 מטר באותו מחיר, נותנים לכם מתנה ואתם בוכים, נמאס כבר, לא רוצים לא צריך! אני אקח את הדירה במקום
א 22/08/2017 13:11 עוד משקיע אספן דירות לך חפש (ל"ת)
73 אבי 22/08/2017 01:37 רעננה
החברה הקבלנית רמי שבירו עשתה את אותו טריק גם ברעננהץ בנווה זמר שיווקה לזוכים את רוב הדירות בגודלשל 130 מטר לדירה 4 חדרים במחיר לא שפוי של 2.3 מליון ש"ח . רוב הזוכים ויתרו על הזכיה .בינהם גם אני פנינו למשרד השיכון והם אמרו שהם ישנו את השיטת השיווק לא לפי מטר אלא לפי מספר חדרים עם מגבלה לספר מטרים לחדר .זה כנראה לא נעשה בסופו של דבר .
72 קפה ולימון 21/08/2017 21:16 צריכים דירות 50 מטר
איפה זה ??? כבר כתבתי לכחלון על הבעיה בהגרלה לפני שבועיים והעוזרים שלו החליטו לא לפרסם את הפוסט שלי - כי אדם אחד או 2 אנשים לא צריכים 100 מטר ולא צריכים 129 מטר. בהתחלה צריכים 50-80 מטר - ואפשר לגור עם 2 ילדים בדירה 80 מטר בכיף
71 נתי 21/08/2017 19:43 מחיר למשתכן יבנה
גם בפרוייקט ביבנה רמי שבירו לא מתכנן לבנות דירות קטנות !!!
יוסף 22/08/2017 19:41 מאיפה מהידע
מאיפה המידע?
יוסף 22/08/2017 19:40 מאיפה המידע? (ל"ת)
70 אריק 21/08/2017 16:50 מי שלא מעוניין שיעביר לי את הזכות לדירה 5 חדרים
5 חדרים ב 1.5? , אז כך: תשכירו את הדירה ב 6000 שקל ,שכרו במקום אחר דירת 3 חדרים ב 3500 ואז ישאר לכם 2500 שקל לשלם חלק מהמשכנתא ,ובבוא היום כשיהיו לכם 3 ילדים תעברו לשם
חכם 23/08/2017 09:46 שכחת שצריך לשלם מס על השכירות
שכחת שצריך לשלם מס על השכירות, אין ארוחות חינם
69 רווק 21/08/2017 14:49 קבלן חזירי
שבירו קבלן חזירי - גם ברעננה עקץ את המערכת , בנתניה ניסה עם 6 דירות בקומה עד שמהנדס העיר גלגל אותו מהמדרגות ואז בא בפתרון אחר 5 חדרים בלבד
68 אביבה 21/08/2017 14:32 כחלון לך הביתה
בושה ומרפה! אין מילים להביע את הגועל נפש!
67 אלי 21/08/2017 14:24 goo.gl/A2TiZn מה המדינה והבנקים לא רוצים שתדעו ואיך?
ואיך זה קשור למצב הכלכלי שלכם ? המידע המלא בקישור.
קפה ולימון 21/08/2017 21:18 מה זה הפרסומת הזאת ?
בסדר?
66 שלי שותקת 21/08/2017 12:33 והקיבוצים חוגגים מהנדל"ן (ל"ת)
65 חכמולוג 21/08/2017 11:36 מי קונה בארץ?
קניתי בית במיאמי ב300k מקבל 2350$ שכירות יופי של תשואה יופי של השקעה
64 dw 21/08/2017 10:29 חבר שלי ישמח לקנות דירה כזו
מי מבין הזוכים שאיננו מעוניין בדירת 125 מטר במיליון וחצי שקל בנתניה מוזמן לרשום את מספר הטלפון שלו - יש לי חבר שהשתתף ולא זכה, ולו אין בעיה לקנות דירה ענקית שכזו בנתניה במחיר כזה ממי שמוותר על זכותו. נתניה זו עיר גדולה, עם אוכלוסיה לא מסכנה בכלל בכלל, ומאחר ומכרזי מחיר למשתכן היו קטנים סיכוי הזכיה היה די נמוך. כאמור יש לי חבר שמעוניין לקנות דירה כזו ממי שמוותר.
א 21/08/2017 17:03 אסור על פי חוק למכור את הדירה (ל"ת)
אריק 21/08/2017 16:52 גם אני מוכן אפילו לשלם 100000 שקל להעברת הזכות אליי.
מי שמעוניין שירשום לי את המייל\טלפון
63 יעקב 21/08/2017 07:55 הקבלן שבירו
אני מפנה אליך שאלה בתגובה למה שהגבת. אם תבנה דירות של 4 חדרים 100 מר, ודירות 5 חדרים 110 מר, האם שר האוצר ומשרד השיכון יתנגדו לזה? אני בטוח שלא.
62 משקיע 21/08/2017 07:04 לא מביןם מה הבעיה?
יש בישראל בועת נדלן והמחירים יהיו חייבים לצלול. בינתיים כל החמורים שמסתכנים וקונים ביוקר מעודדים בנייה מאסיבית שתשמש את כל אלו שיקנו אותם בפרוטות מבנקים/כונסי הנכסים. לפחות שיוכלו לקנות דירות גדולות בחצי ומחיר ולא כל מיני חירבות קטנות.
61 חולוני 21/08/2017 02:41 שבירו זה ההוא מהזגוגיות? (ל"ת)
60 לא קיבוצניק 21/08/2017 01:35 ובינתיים, בשקט בשקט הקיבוצים עושקים את אדמות המדינה
אף אחד לא מדבר על זה יותר מידי אבל בשקט בשקט מתחת לאף של ממשלות ימין הקיבוצניקים עושקים את אדמות המדינה ומקבלים הטבות מפליגות ששאר האזרחים (העירוניים) רק יכולים לחלום עליהם (חוץ מהמתנחלים שגם הם מקבלים הטבות מפליגות מסוג זה). ברגע שיתבצע שיוך נכסים=פרצלציה הקיבוצניקים יוכלו לקנות את אדמות המנהל, עליהן הם יושבים שנים מבלי לשלם עליהם שכירות למדינה, בכשליש מערכן (ע"פ השמאי הממשלתי) ועוד לא דיברנו על המוסד המושחת של בנים ממשיכים בקיבוצים ובמושבים. נזכיר כי מדובר בחלקות לבניית צמודי קרקע (חלום רחוק להרבה ישראלים). אולי הגיע הזמן שהציבור יתחיל לדרוש הסברים לעניין משליחי הציבור שלו . זהו לא עניין פוליטי של ימין או שמאל אלא חוסר צדק וחוסר שוויון משווע.
59 דוד המלך 20/08/2017 23:17 נדהמו?
נדהמו? כדאי שיתרגלו. מחכות להם עוד הרבה הפתעות...
58 יחזקאל 20/08/2017 23:02 יש לי פתרון טוב
תפסיקו לגור עדיף לכם
57 שבירו עבריין מלוכלך 20/08/2017 21:39 שבירו ישבור לכם את הלב ויהרוס לכם את החיים (ל"ת)
56 ותיק 20/08/2017 21:23 כחלון היקר,
עשה טובה לעצמך, לשוק הנדל"ן ולזוגות הצעירים. פשוט תן לשוק להתנהל בצורה חופשית, בלי תכניות מסובכות, בלי וועדות שרק תוקעות את הבנייה, בלי מיסוי מופרז, בלי ניהול צנטרליסטי של אדמות המדינה, ובלי הצהרות חדשות מדי שני וחמישי. אולי אז ניתן יהיה לבנות ולמכור בארץ במחירים שפויים. ואם מישהו יכול לקנות מאה דירות ולהשכיר אותן - מה איכפת לך. זה רק ייטיב את מצבם של הזוגות הצעירים.
ג'קי 21/08/2017 01:31 חחח מיסוי מופרז...
פטור ממס. זה לא הטיב ולא יטיב עם הזוגות הצעירם כי ספסרות מובילה להאמרת מחירים
אחד 20/08/2017 22:42 החלוקה הצודקת קשה לך?
עם ישראל הגיע לארץ ישראל כדי שקבוצה קטנה תחליט עבורו איפה לגור וכמה לשלם לדעתך. אוי לך ואוי לשכמותך ....
55 אזרח 20/08/2017 21:11 מדוע המדינה נותנת לנוכל שבירו לגשת למכרז?
מוכר לזוגות צעירים דירות ענק? מדוע מאפשרים לנוכל כזה לגשת למכרז של המדינה? האם מטרת מחיר למשתכן לדאוג לאזרחים או לקבלנים?
זאזא 21/08/2017 13:57 שחיתות כנראה (ל"ת)
54 אבי 20/08/2017 20:29 רכישת חלקה
אל תסכימו לתכנית שתקבור את עתידכם,מה קורה אם זוג החליט שהוא מתגרש איך יוצאים מהקבר הזה של ההתחייבויות,אני רואה זוגות צעירים עוברים לאוהלים בפארקים
53 מחיר למשתכם=חזירות 20/08/2017 20:11 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
52 אור 20/08/2017 19:32 אנשים זכו בפנטהאוזים ב 1.8 ובוכים. הבטיחו פטור מתשלום
על אוכל. כחלון, מה עם ההגרלות לפטור מתשלום על אוכל ל 10 שנים שהבטחת?
51 רונן 20/08/2017 18:58 שוב פעם רמי שבירו הגנב מתחכם ..?
גם ברעננה הוא עשה תרגיל מלוכלך עם גודל הדירות בשביל לחסוך כמה גרושים בבניה , דפק חלומות של עשרות זוגות צעירים. זבל
50 איזה שטות 20/08/2017 18:51 רק טמבלים בונים את עתידם על כחלון (ל"ת)
49 יאיר 20/08/2017 18:17 פירצה במכרזי מחיר למשתכן
נכון לעכשיו יש פירצה חמורה במכרזי מחיר למשתכן, רק שעד עכשיו רק שבירו עלה על הפירצה והוא מנצל אותה לזכותו. א. המחיר שהמדינה מבקשת הוא למ"ר ללא קשר למספר החדרים. ב. המדינה מחייבת את הקבלן להגיש מבחר של דירות אך לאחר שהמדינה מאשרת את העיצובים הקבלןמיכול לעשות כראות עיניו ולבנות איזה דירות שהוא רוצה. ג. בכל מקום ששבירו זכה בפרוייקט הוא גם בונה פרוייקטים בשטחים צמודים מה שמוסיל לו מאוד את העלויות. ד. לאחר שנה שבה אף זוכה לא מימש את הזכיה הדירה חוזרת לרשות הקבלן למכירה בשוק החופשי (בחלק ניכר מהדירות מדובר בפנטאוזים במחירים של מעל 3 מיליון ש"ח) לסיכום. המכרזים בוצעו בצורה חובבנית (פוליטיקת בחירות...)ת,ותמיד יהיו אופרטוניסטים שיזהו את הפירצות וחדעו איך לעשות מזה כסף. מה שבטוח זה שבבחירות הבאות שבירו יבחר בכחלון
48 אלי 20/08/2017 18:05 עבודה בעיניים
העיקר להראות שנרשמים מלא להגרלות. למה לא לפרסם מראש גודל דירות ושכל אחד ידע בדיוק למה נרשם ויחליט לפני האם בכלל להירשם.. משרד השיכון לא עונה על שאלות כאלו. מטעה את הציבור. אני רווק וסכיתי בדירת גן עם 6 חדרי שינה ו2 קומות..חח
47 2 20/08/2017 17:56 במקום לבנות עשרות אלפי דירות
כישלון
46 דודו 20/08/2017 17:56 המחיר משקף הנחה של 700 אש"ח ממחיר השוק
מחיר רגיל 2.2 מ'
איציק 21/08/2017 16:36 תבדוק בשטח לפני שאתה מדבר
דירת 5 חדרים בקרית השרון נמכרת בממוצע ב 1.8 לפי מה שאני בדקתי. מי שמפרסם 2.2 חיי בסרט אחר ולא ימכור את הדירה !
45 דור 20/08/2017 17:51 כחלון לא עוזר פה לצעירים. הוא קובר אותם תחת הר של חובות
אף זוג צעיר לא זקוק לדירת 5 חדרים מפלצתית במחיר של 1.5 מיליון שקל ועם ארנונה של 1,500 שקל. מי ההזוי שחשב שזה רעיון טוב?
44 יש אלוהים בשמיים 20/08/2017 17:40 יום הדין יגיע גם לשבירו. אינשאללה ישבר ראשון
עוד זבל שבא להתעשר שלא כדין. הלוואי משרד השיכון יתבע לו את הצורה ולא ישאיר לו שקל בכיס
43 דרומי 20/08/2017 17:36 במחיר של 316000 יורו או 375000 דולר לשלם לדירה בנתניה מ
מוגזם....
42 משה 20/08/2017 17:27 מה זה? תחרות מי יעשה ראש קטן יותר?
תגובה של רמי - מקום ראשון! ראש קטן יותר קשה לעשות במצב. רמז - במקום 2 דירות בקומה תעשה 3.
41 יאיר 20/08/2017 17:11 פירצה במכרזי מחיר למשתכן
נכון לעכשיו יש פירצה חמורה במכרזי מחיר למשתכן, רק שעד עכשיו רק שבירו עלה על הפירצה והוא מנצל אותה לזכותו. א. המחיר שהמדינה מבקשת הוא למ"ר ללא קשר למספר החדרים. ב. המדינה מחייבת את הקבלן להגיש מבחר של דירות אך לאחר שהמדינה מאשרת את העיצובים הקבלןמיכול לעשות כראות עיניו ולבנות איזה דירות שהוא רוצה. ג. בכל מקום ששבירו זכה בפרוייקט הוא גם בונה פרוייקטים בשטחים צמודים מה שמוסיל לו מאוד את העלויות. ד. לאחר שנה שבה אף זוכה לא מימש את הזכיה הדירה חוזרת לרשות הקבלן למכירה בשוק החופשי (בחלק ניכר מהדירות מדובר בפנטאוזים במחירים של מעל 3 מיליון ש"ח) לסיכום. המכרזים בוצעו בצורה חובבנית (פוליטיקת בחירות...)ת,ותמיד יהיו אופרטוניסטים שיזהו את הפירצות וחדעו איך לעשות מזה כסף. מה שבטוח זה שבבחירות הבאות שבירו יבחר בכחלון
40 דודי 20/08/2017 16:59 הניתוח הצליח והחולה מת
אין ספק שהמחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק בשכונה כה נחשבת בנתניה. אבל, מראש נקודת המוצא לא מתאימה לרבים מהזוכים וחבל שהקבלן מנצל את הפרצה הזו וזו לא הפעם הראשונה. ולכל אלה שיורדים על הזוכים שידם אינה משגת, תארו לכם שמציעים לכם אאודי בהנחה של 30% לא תקנו?? זה שההנחה גדולה לא אומר שזה רלוונטי. נקודה למחשבה
39 יויו 20/08/2017 16:48 אני מוכן לקנות דירה מהבכיינים (ל"ת)
Ana 21/08/2017 09:33 יופי שאתה יכול......ממש תגובה גאונית?? (ל"ת)
38 יניב 20/08/2017 16:47 כחלון עושה הכל כדי לא לשבור את מחירי הדיור
חיבל מבפנים במס דירה שלישית כדי לגרום לו לקרוס בבגצ הוא פשוט מרמה אותנו
37 דייב 20/08/2017 16:44 בושה
למה אתם הזוגות הצעירים לא מתעוררים??? כולם עובדים על כולם כדי לסחוט את הזוגות צעירים בושה למדינה ולכל המשרדים שלא יודעים לבצע פרויקט בפיקוח מא-ת כמו שצריך ! עצוב מאד
36 שבירו 20/08/2017 16:16 הם עשו את זה גם ברעננה.
הם עשו את זה גם ברעננה, שינו דירות 4 חדרים ל3 חדרים באותו הגודל ואותו המחיר.
35 רון 20/08/2017 16:16 זה אותו קבלן רמאי ברעננה ונתניה, ויהיה ביבנה וראש העין!
גם בפרויקט רעננה הוא שינה הכל לרעת הזוכים, וגם בנתניה הגיש דירות לא לפי תקן שלא אושר, ואז בסבב שני העביר דירות 5-6 חדרים. בסיבוב אחרון הוא לקח הרבה פרויקטים בראש העין ויבנה, שכנראה גם שם יהיה בעיות עם הקבלן הרמאי הזה. מישהו במרד השיכון צריך לפקח על מה שהקבלן הזה עושה!!
34 גלית 20/08/2017 16:11 אין פיקוח ממשלה על קבלנים????
האם אף אחד לא מפקח על תכנון הדירות?
יוסי 20/08/2017 18:46 התב"ע זה העירייה, לא הקבלנים (ל"ת)
sus 20/08/2017 16:52 לא ממש. אחרי שמוציאים תב"ע כבר קשה מאוד לעשות שינויים
וכשעושים תב"ע לשכונה שלמה הרבה פרטים מתפספסים. וכשכל מה שחשוב זה לספר "כמה דירות שיווקנו" - מתפספסים עוד הרבה פרטים אחרים. אבל הם שיווקו והדיירים יסבלו, אבל זה כבר יהיה בקדנציה אחרת
רון 20/08/2017 16:49 בישראבלוף יש חוזה ויש מעטפות ואין קשר בינהם (ל"ת)
33 יניב 20/08/2017 16:04 כחלון הנחש ממשיך לשים עלינו ז*ן (ל"ת)
32 א 20/08/2017 15:52 תחשבו פעמיים
אם המיקום של הדירות זה בקרבת כביש החוף לא הייתי קונה דירה גם במחיר של מיליון שקל
31 אורי 20/08/2017 15:42 לא מצליח להבין! דירות ענק במחיר נמוך משמעותית ממחירהשוק
השתגעתם?! אז בסדר שבירו לא, אבל יש עוד הרבה הזדמנויות
oz 20/08/2017 16:13 סתם בכיינית
קבלת דירה שבשוק החופשי תעלה 2.2 מליון לפחות קבלת הנחה של 700 אלף שקל , על מה את מתלוננת. למה מה חשבת שתקני דירה בנתניה במחיר של דירה בקרית שמונה? של אופקים? משהו הכריח אותך לגשת להגרלה על דירות בנתניה? תגידי תודה קחי משכנתא ובעוד חמש שנים אם קשה לך תמכרי ותקני דירה ישנה בנתניה במחיר שאת יכולה לעמוד בו לפחות יש לך צאנס לדירה.
30 אזרח 20/08/2017 15:35 אחיזת עניים
אני כותב כבריותר משנה על הסיפור השיקרי הזה ששר האוצר מספר לציבור וקורא לו מחיר למשתכן . חברים זו עבודה בעניים הרי לזוג הצעיר אין כסף לדירת 5 חדרים בשום מקרה גם אם יתנו לו את הדירה ב20% הנחה היא תעלה לו בין 1.2 מיליון שקל לבין 1.4 מיליון שקל אחרי ההנחה . כחלון מאחז עניים בפירסומות ומיצגי שווא כדי לצבור קולות בוחרים טיפשים שהאמינו לו בעבר ומאמינים היום לתכנית השיקרית הזו .
29 א 20/08/2017 15:30 כחלון איבדת מנדט שלם רק בגלל תחמון שבירו (ל"ת)
28 א 20/08/2017 15:27 איך נותנים לקבלנים כמו שבירו לזכות בכלל במכרז כזה (ל"ת)
27 א 20/08/2017 15:20 כמו מעמ אפס הקבלנים גונבים את ההטבה (ל"ת)
26 אופטימוס 20/08/2017 15:18 הפרד ומשול
במקום ליצור פתרון כולל למחירים, מעסיק שר האוצר את הציבור המטומטם! בתחרות ובמשחקי רעב בסגנון בייבי. משחקי המזל הללו מהפנטים את הציבור אשר במקום להילחם כאחד על זכויותיו רץ לקזינו של כחלון לזרוק קוביות :) כחלון אנחנו לא נשכח לך את הזילזול והאשליה הגדולה שיצרת ! כשנתעורר אתה תשלם את מחיר ההונאה!!!
איציק 20/08/2017 15:40 כל מילה בסלע (ל"ת)
25 חדש מקבלן 20/08/2017 15:11 למה לא תקנו משומש ב 1.3 מליון (ל"ת)
24 בני 20/08/2017 15:10 רבים מוכנים לרכוש דירה כזו במחיר המוצע (ל"ת)
23 אבי 20/08/2017 15:10 זאת המדיניות המעוותת של היזם שבירו
כל הפרויקטים שלו במחיר למשתכן עם תמהילי דירות הזויים. דירות ענקיות עם שטחי מרפסות עצומים כדי לנפח מחירים
22 אמרתי לכם 20/08/2017 15:09 איפה שממשלת ישראל דורכת לא יצמח דשא. (ל"ת)
21 שחר 20/08/2017 15:08 התכנית טובה אבל במכרזים הישנים רמי שבירו ניצל פרצות
בהחלט יש מה לבוא בטענות לקבלן. שמשרד השיכון יכופף לו את היד. כמובן גם משרד השיכון היה צריך להכניס את הגודל המקסימלי ותמהיל דירות מלכתיכלה כקריטריון במכרזים.
sus 20/08/2017 16:49 אבל הם חובבנים
מה שמעיד גם על איכות התוכנית הזו. פשוט בושה
20 רועי 20/08/2017 15:06 מחיר למסתכן
ב2011 כולנו יצאנו לרחובות למחות על מחירי הדיור המופרכים והיום 2017 נותנים לנו את אותם מחירים של 2011 ואפילו יותר גבוהים יותר בהגרלה של מחיר למסתכן וכולם שמחים ורצים כמו צאן לטבח ??צריך להחרים גם את מחיר למסתכן עד שהמחירים יתרסקו 70 אחוז ..... מחיר למסתכן זה משתיק הקול של הירידות אחלה קומבינה. ....
19 כחלון לא ידע.... 20/08/2017 15:03 לא מספיק שהשוק מוצף ב4 חדרים ומחסור עצום בדירות קטנות?
אז ממשיכים את העיוות? בלוף ושמו כחלון
18 פייקניוז 20/08/2017 14:59 וואו נדהמו? וואו! אבל אמרנו סלאמס...
עכשיו לא סלאמס?
17 קוטרים תמיד היו 20/08/2017 14:58 המתלוננים עדיין יכולים לרכוש בשוק ה"חופשי" אם בא להם. (ל"ת)
א 20/08/2017 15:28 בא להם אבל אין להם כסף למחירי בועה (ל"ת)
16 אבי 20/08/2017 14:53 לא כול יום יש היזדמנות לאחר נפילה של 40 אחוז בזק
ביום רבעי יוצאת דוח של בזק יוצא דוח טוב בזק לאחר נפילה של 40 אחוז זה היזדמנות קניה
15 לחסום שבירו . 20/08/2017 14:45 שבירו בזמנו ברעננה מכרה דירות 3 חדרים ששטחן גדול כ4 חד. (ל"ת)
14 מיכאל 20/08/2017 14:45 זה מחיר למתאבד ולא למשתכן. (ל"ת)
13 מחיר למסתכן 20/08/2017 14:44 סנונית ראשונה
זו כתבה ראשונה מיני רבות שעוד צפויים להתפרסם על חוסר שביעות רצון של "זוכי " מחיר למשתכן
12 איל 20/08/2017 14:42 מליון וחצי ל125 מטר? בנתניה? לקחתי
תעבירו לי את הזכויות לדירה. אני אשמח לרכוש במחיר שזכיתם
י 20/08/2017 16:59 זו בדיוק הבעיה
מי שיכול לא יקבל הנחה ומי שלא יכול יקבל הנחה אבל לא משכנתא ... המשחק מכור מראש
11 אלון 20/08/2017 14:42 חחח מי נרשם לתוכנית פח הזאת
אתם באמת מאמינים שמשרד השיכון, האוצר או כחלון מנסה לעזור לכם ולא לקבלנים להמשיך ולמכור למרות הקפאון? אתם תמימים... במדינה של נוכלים. עדיף לגור בשכירות שנה שנתיים ולראות איך המחירים יורדים גם ככה...( כי למי שיש ספק.. הם אכן יורדים) ולקנות במחירי רצפה... אבל כנראה ש הפראיירים לא נגמרים לכחלון ולחבורת האוצר והקבלנים... ממשיכים להגיע
10 סילקא 20/08/2017 14:33 הסוד הגדול שהזוכים במחיר למשתכן עוד לא גילו
לכל דירה יש להוסיף מינימום 200,000 ש"ח על מנת לשדרג את המפרט לאותה רמה של דירה סטנדרטית הכי פשוטה שנמכרת כיום בשוק החופשי. לא ניתן להוסיף/להזיז אפילו נקודת חשמל אחת עד לאחר קבלת מפתח - מה שאומר שבירת קירות וכו'. אז איפה ההנחה פה ?
קבלן חזיר 20/08/2017 15:35 רק 200,000? למה לא מיליון? למה לא להרוס ולבנות בית חדש? (ל"ת)
ממי 20/08/2017 15:15 בשביל להזיז נקודת חשמל צריך לשבור קירות? צריך לשבור לך (ל"ת)
9 יוסי 20/08/2017 14:30 דירות בנתניה
מדינות ראש העיר שרק רוצה תושבים אשירים- מה אם המשפט שלה?
8 מנפלאות כחלון 20/08/2017 14:18 דירה 5 חדרים לזוגות צעירים בתחילת דרכם (ל"ת)
7 תושב 20/08/2017 14:17 מעניין, הידיעה פורסה לפני חצי שעה ועדיין אין תגובות של
תומכי כחלון. כנראה התוכנית באמת גרוע.
6 יוסי 20/08/2017 14:16 עקום
אין מה לעשות, כל דבר שהמדינה נוגעת בו יוצא עקום. אין גבול לשלומיאליות של הפוליטיקאים ושל הפקידים.
5 יעל 20/08/2017 14:16 בכיינות מרתיחה של הזוכים!
הלוואי והייתי מתחלפת עם כל הבכיינים האלה. אני מאלה שנרשמו ולא זכו בשום פרוייקט (ועוד מראשוני הנרשמים). גם כשעושים טוב יש מי שמחפש את הרע! אם אין יכולת לעמוד במחיר הזה, שהוא מצויין ביחס למחירי השוק בנתניה, אז לא צריך להשתתף בהגרלות במרכז הארץ!!!! שיבטלו את הזכייה ויאפשרו למי שכן יש יכולת לממש את הזכייה!
יש ר א לי 20/08/2017 15:10 באמת יעל? תקראי:
אחלה זכייה לעשירים שיהנו מההנחה. אבל מה עם מי שאין לו אפשרות לחכות 4-5 שנים תוך תשלומי משכנתא ושכירות? ואין לו היכולת להחזיר למשכנתא כה גבוהה? מי ישי לו נניח הון עצמי של 200,000 ש"ח יכול לקנות דירה כזאת? חרא של תכנית המטיבה עם עשירים. כחלון מוכר אשליות ונוהג בכלכלת בחירות. מתחילים להבין???
מטומטמת 20/08/2017 15:05 זה לא עושה את המחיר למציאה. (ל"ת)
4 סרגיי 20/08/2017 14:13 אף פעם אין 100 אחוז הצלחה. במקום להשמיץ תכתבו על אלפים
שכן היוה בסדר.
3 אריק 20/08/2017 14:12 כל הקבלנים חזירים פשוט אל תקנו מהם שיפשטו (ל"ת)
נטלי 20/08/2017 18:46 לא נכון יש גם ישרים (ל"ת)
2 אדי 20/08/2017 14:11 מחיר למשתכן זה במחיר בועה ואני לא קונה דירה במחיר בועה! (ל"ת)
נמאסלו לחכות 20/08/2017 21:32 אל תקנה רעשן (ל"ת)
1 sus 20/08/2017 14:02 בזק יום רבעי יוצה אם דוח מציון (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש