שון וייסמן הושאל לסלרניטנה - כמה יעלה להם להחתימו?
מגיע לאיטליה: אחרי דיווחים על קבוצות מליגת המשנה בארץ המגף שמעוניינות בו, חלוץ נבחרת ישראל, שון וייסמן, יעזוב את גרנאדה ויצטרף לסלרניטנה, נועלת הטבלה בסרייה א', וישחק תחת החלוץ האגידו פיליפו אינזאגי.
השחקן חתם אמש (חמישי) בהשאלה עד סוף העונה, כשלקבוצה האיטלקית יש אופציית רכישה עליו. סלרניטנה השיגה 12 נקודות בלבד מתחילת העונה, כשהיא נמצאת 6 נקודות מתחת לקו האדום. במטרה להתחזק, החתימה הקבוצה היום (שישי) את בלם נבחרת גרמניה ג'רום בואטנג, שיעזוב את באיירן מינכן אחרי עשור.
וייסמן העונה (גרנאדה אינסטגרם)
בחזרה לוייסמן, בעונה הקודמת הושאל החלוץ בן ה-27 לגרנאדה מריאל ויאדוליד ובקיץ לאחר שעלה איתה ליגה, חתם בקבוצה ששילמה עליו 3.5 מיליון אירו. מאז התקשה השחקן להשתלב בסגל, כשהעונה שיחק 167 דקות בלבד ב-6 משחקים כשהספיק לבשל שער אחד, ואף הספיק למצוא את הרשת בגביע המלך, , אך השער נלקח ממנו בעקבות פסיקת הפסד טכני לקבוצה הספרדית בעקבות שיתוף לא חוקי של השוער.
- משווי של 100 מיליון אירו לפרישה בגיל 30: פול פוגבה הושעה ל-4 שנים
- מוריניו פוטר מרומא - כמה הרוויח במועדון לעומת שיאו? לא מה שחשבתם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נראה כי לוייסמן קל משמעותית בליגה הספרדית השנייה, כשבעונת 21/22 הבקיע 20 שערי שדה במדי ויאדוליד, והוסיף 3 בישולים, כשבתום העונה עלה עם הקבוצה לליגה הבכירה.
- 2.מעניין מאוד. תודה (ל"ת)קובי 02/02/2024 15:46הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 02/02/2024 12:21הגב לתגובה זובהצלחה חלוץ תותח..שתחזור להבקיע מהר והרבה;)
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
