באנגליה מיישרים קו: זו הקבוצה בה יחתום כוכב מנצ'סטר סיטי
לאחר מאבק עיקש בכל רחבי הליגה, נראה כי קלווין פיליפס, קשרה של האלופה מנצ'סטר סיטי, בדרך ליעד חדש - ווסטהאם יונייטד. מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל נלחמו עליו, ברצלונה התעניינה במצבו, אך כעת לפי הדיווחים המקומיים דווקא הפטישים הם אלה שיזכו בשירותיו של הקשר בן ה-28.
מי שחתר להחתמתו של פיליפס הוא המאמן דיוויד מויס, שהוביל את קבוצתו למקום השישי בליגה, תוך כדי שהיא מציגה כושר נהדר. הסיבה להחתמת האנגלי נמצאת בסימן שאלה, כשלקבוצה הלונדונית יש שני שחקנים על העמדה - תומאס סוצ'ק ואדסון אלבארז, שהגיע בקיץ מאייאקס עבור 38 מיליון אירו. בכל מקרה, השאלתו של פיליפס צפויה לצאת לדרך בשבוע הבא, כשהעסקה צפויה לכלול אופציית רכישה.
פיליפס העונה (מנצ'סטר סיטי טוויטר)
הקשר האנגלי בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של לידס ושיחק במדי הקבוצה הבוגרת כ-6 עונות עד שעבר לשורות הסיטיזנס ב-50 מיליון אירו בקיץ 2022. מאז התקשה פיליפס להשתלב בסגל, כשהעונה הגיע מצבו לנקודת שפל: האנגלי שיחק 89 דקות בלבד בפרמייר ליג העונה, למרות שהיה כשיר לכל המשחקים.
- 18 מיליון אירו: החלוץ הענק יחזור למנצ'סטר סיטי, כי אשתו רוצה
- 20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פיליפס שהגיע כמחליף לרודרי הנהדר, חתם בשורות האלופה בקיץ 2022 עבור 50 מיליון אירו שהועברו ללידס, לאחר שביסס את עצמו כאחד השחקנים המובילים של המועדון בשנים האחרונות. בעונה הקודמת רשם 12 הופעות בלבד בליגה הטובה בעולם, אף העונה כאמור מעמדו פחת.
כעת האנגלי יעזוב את שורות הסיטיזנס, כשהעסקה עדיין לא סגורה במאה אחוז, אך ככל הנראה פיליפס יחתום בשורות הפטישים, בכדי לצבור כמה שיותר דקות לקראת טורניר היורו שיערך בקיץ. הקשר נחשב לאחד השחקנים האהובים על מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, למרות שבגזרת המועדונים הוא כמעט ולא רואה דשא.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
