מוריניו פוטר מרומא - כמה הרוויח במועדון לעומת שיאו? לא מה שחשבתם
יחפש תחנה חדשה: ז'וז'ה מוריניו פוטר היום (שלישי) מרומא, לאחר שנתיים ושמונה חודשים. 'המיוחד' הובי את המועדון האיטלקי לזכייה בקונפרנס ליג בעונת 21/22, התואר האירופי הראשון שלהם לאחר יותר מ-60 שנה.
הקבוצה נראתה רע מתחילת העונה, כשלאחרונה כושר המשחק של האיטלקים התדרדר עם 3 הפסדים בחמשת משחקי הליגה האחרונים, והדחה מהגביע על ידי היריבה המושבעת לאציו. הקש ששבר את גב הגמל הייתה התבוסה לפני כיומיים למילאן, במשחק שנגמר בתוצאה 3:1.
מוריניו עם גביע הקונפרנס (רומא טוויטר)
המאמן פרץ לתודעה בפורטו, איתה הגיע להישג סנסציוני, כשזכה עם המועדון בליגת האלופות ב-2003/4. המאמן הרוויח בפורטוגל פחות ממיליון ליש"ט
בעת עבודתו בצ'לסי שם מוריניו פוטר בשתי קדנציות כאשר בקדנציה הראשונה שילם הבעלים דאז, רומן אברמוביץ', למאמן 18 מיליון ליש"ט ושמונה שנים מאוחר יותר שילם פיצויים על סך 12.5 מיליון ליש"ט.
- משווי של 100 מיליון אירו לפרישה בגיל 30: פול פוגבה הושעה ל-4 שנים
- שון וייסמן הושאל לסלרניטנה - כמה יעלה להם להחתימו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל המועדונים האלה למדו מה זה באמת לעבוד עם המיוחד אבל גם כמה יקר לפטר אותו. לפי ההערכות, כאמור הוא הרוויח יותר מ-80 מיליון ליש"ט כפיצויי פיטורים.
בנוסף, המאמן פוטר גם מריאל מדריד אליה הגיע לאחר הצלחה גדולה באינטר. למרות הצלחות גדולות בהתחלה אז לאחר מכן הגיע כישלון כאשר הקבוצה סיימה שנייה לברצלונה והודחה בחצי גמר ליגת האלופות. המאמן קיבל פיצויים של 17 מיליון ליש"ט.
במנצ'סטר יונייטד אימן מוריניו לאחר סיום הקדנציה השנייה בצ'לסי. הוא לא הצליח להטביע את חותמו ואף היה בפער גדול מהיריבה העירונית, סיטי. ביונייטד החליטו להיפרד ממנו ושילמו לו פיצוי של 17 מיליון ליש"ט.
לטוטנהאם הגיע מוריניו בהחתמה אדירה שלא הוכיחה את עצמה ובעלי הספרס, דניאל לוי, נאלץ לשלם פיצויים של 18 מיליון ליש"ט.
- 1.עותניאל 17/01/2024 10:31הגב לתגובה זוהפועל תל אביב מחפשת מאמן נראה לי שהוא מתאים מאד לקבוצה חחחחח
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
