כולל סעיף שחרור בסך 130 מיליון אירו: אוסימן נשאר בנאפולי
נשאר בנאפולי: חלוץ הקבוצה ויקטור אוסימן בן ה-24 בדרך הבטוחה לחתום על חוזה חדש ויוקרתי במדי אלופת איטליה. הניגרי המוכשר נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם, ובקיץ היה קרוב לעזוב את המועדון, אך לבסוף מעבר ירד מהפרק.
מערכת היחסים של אוסימן עם המועדון נהפכה לתלולה מאז תחילת העונה, בעקבות סדרת סרטוני טיקטוק שפרסם המועדון בהם מוצג אוסימן בצורה משעשעת. מאז הרוחות נרגעו והסרטונים נמחקו, כשנדמה כי הנזק נשאר בעקבות שמועות חדשות-ישנות על עזיבה, אך כעת נדמה כי השחקן שיקם את היחסים עם ההנהלה.
נשאר בכחול. אוסימן (נאפולי טוויטר)
אוסימן יחתום עד 2026, ויקבל שדרוג משמעותי בשכר, שיוכפל פי 2. כיום מרוויח החלוץ בערך 5.1 מיליון אירו לעונה, ובחוזה החדש ירוויח מעל 10 מיליון אירו לעונה, מה שיהפוך אותו לאחד המשתכרים הבכירים בסרייה א', לצד שחקנים שמשחקים במועדונים עשירים משמעותית מנאפול, לדוגמת דושאן ולאחוביץ' של יובנטוס (13 מיליון אירו בעונה) וחלוץ אינטר לאוטרו מרטינז (11.1 מיליון אירו לעונה).
- משווי של 100 מיליון אירו לפרישה בגיל 30: פול פוגבה הושעה ל-4 שנים
- שון וייסמן הושאל לסלרניטנה - כמה יעלה להם להחתימו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החוזה גם יכלול סעיף שחרור, שלפי הדיווחים יעמוד על 130 מיליון אירו. בקיץ נאפולי סירבה להצעה בסך 140 מיליון אירו מאל הילאל הסעודית, כשבקיץ הציבה לאוסימן תג מחיר שעמד על 150 מיליון אירו, אך כעת נראה כי אלופת איטליה הורידה מדרישותיה.
אוסימן הגיע לאיטליה מליל הצרפתית ב-2020 עבור 75 מיליון אירו, ומאז ביסס את עצמו כאחד החלוצים המוכשרים באירופה, ואחד השחקנים היקרים בעולם, כששוויו מוערך ב-120 מיליון אירו, מה שממקם אותו חמישי ברשימת השחקנים היקרים בעולם (ביחד עם בוקאיו סאקה של ארסנל).
אוסימן קושר בעיקר לפרמייר ליג, כשלאחרונה צ'לסי הביעה עניין רב בחלוץ. כשנשאל על מעבר לליגה הטובה בעולם, אמר הניגרי כי אין לו קבוצה אהובה, אך הוא מחזיק בביתו שתי חולצות: של צ'לסי ושל מנצ'סטר יונייטד.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
- 1.יו יו 14/12/2023 14:12הגב לתגובה זוחלוץ מטרה יהפוך אותה לקבוצת על. ג'סוס יוכל לעשות רוטציה עם סאקה ומרטינלי באגפים ואז החוד יהיה קטלני ולא יטחנו אותו בכמות דקות משחק מוגזמות (מה שגרם לאיבוד אליפות שנה שעברה)
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
