אסטרטגיה וקמפיין חדש לקטשופ היינץ: שלמור אבנון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום

דיפלומט, משווקת היינץ הניעה בחצי השנה האחרונה מהלך מכרזי לבניית אסטרטגיה שיווקית וקריאייטיב חדש. שלמור נבחר וימשיך להחזיק בתקציב
משה בנימין | (4)

חברת 'דיפלומט' משווקת מוצרי היינץ בישראל השיקה בימים האחרונים קמפיין חדש למותג הקטשופ היינץ כחלק ממהלך כולל של בניית אסטרטגיה מקומית למותג הבינלאומי.

הקמפיין שנאמד בכ-5 מיליון שקלים נעשה על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי שגם זכה להחזיק בתקציב הפרסום של המותג לאחר הליך מכרזי שניהלה חברת דיפלומט בין משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי, אדלר חומסקי ומשרד המיתוג OPEN.

דיפלומט, המשווקת בנוסף לקטשופ היינץ את המותגים 'לואקר', ו'עוגיות לוטוס' הניעה בחצי השנה האחרונה מהלך לבניית אסטרטגיה שיווקית וקריאייטיב חדש, במסגרתו נבחנו מספר גיוונים אפשריים שהוצעו על ידי משרדי הפרסום. בסופו של התהליך נבחר הקוו שהוצע על ידי שלמור אבנון עמיחי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות וימשיך לשמש כמשרד הפרסום של חברת דיפלומט למותג היינץ.

המסר המרכזי בקמפיין החדש של היינץ הוא 'מקוריות' - Be Original. הקמפיין כולל סדרה של סרטונים המציגים סיטואציות בהן בני נוער מנסים להמציא רעיונות חדשים ומקוריים שמתגלים כרעיונות שכבר הומצאו ("האח הגדול", פייסבוק ,אייפון ועוד). כל סרטון מצולם בלוקיישן אחר ומסתיים בהברקה הומוריסטית הקושרת בין הסיטואציה והמותג היינץ .

לדברי קרן-ארבל הרשקוביץ, סמנכ"ל השיווק של חברת דיפלומט "בניית אסטרטגיה מקומית למותג בינלאומי מוביל איננה מובנת מאליה. קיבלנו את אישור היינץ לצאת לתהליך הבחינה ופיתוח הקונספט על בסיס ההבנה של הייחודיות הישראלית".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    לולי 09/11/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    כל כך גרוע.קונספט מאולץ עם קראיטיב ילדותי השגרתי לשלמור.
  • 3.
    ערן 08/11/2011 22:32
    הגב לתגובה זו
    לא מצחיק, לא מקורי, עלוב, פתטי, גורם לצופה לנוע בחוסר נוחות על הספה. לפטר את כולם ומהר!
  • 2.
    מזל 08/11/2011 22:00
    הגב לתגובה זו
    לקוח שלהם מוציא קמפיין - דרכם! איזה הישג ראוי ליח"צ
  • 1.
    בהצלחה ! (ל"ת)
    גבי 08/11/2011 19:24
    הגב לתגובה זו