סקר טים סוער בעשירייה השנייה: הארץ מזנק, הכלכליים מתחזקים ו-nrg בירידה
סקר טים לחשיפה לאתרי האינטרנט בחודש מאי מציג חודש סוער. העשירייה הראשונה נותרה יציבה ורושמת סטגנציה. כל 5 המקומות הראשונים נותרו במקומם, לפי הסדר: גוגל, פייסבוק, יוטיוב, וואלה ו-ynet. וואלה רשם עליי קלה בחשיפה ל-65.9% לעומת 63.8% באפריל. ynet רשם גידול של 7% מ-58.7% ל-63.1% ומגיע לחשיפה הגבוהה שלו בחצי השנה האחרונה ולהפרש הנמוך ביותר מוואלה בתקופת זמן זו.
במקומות 6 עד 10: mako אתר הזכיינית 'קשת' עלה מ-36.3% חשיפה באפריל ל-36.8% במאי ונותר במקום ה-6. לוח יד 2 רושם עלייה של 10% ועולה מהמקום ה-8 ל-7. נענע 10 רושמים עלייה של 8% ועולים מהמקום ה-9 באפריל למקום ה-8 במאי. אתר השוואות המחירים זאפ משלם את המחיר של התחזקות השניים לפניו ויורד ממקום 7 למקום 9 עם אובדן של 13% בחשיפה בחודש מאי.
הסיפורים האמיתיים: בעשירייה השנייה בדירוג
העשירייה השנייה בדירוג טים היתה סוערת בחודש החולף. האתרים שרשמו את הזינוקים הבולטים ביותר היו 'הארץ' עם שינוי מקום מ-25 ל-19. אחריו 'גלובס' עם התחזקות משמעותית ותזוזה ממקום 19 למקום 15.
טבלת הדירוג לחשיפה השבועית
- 4.כלכליסט מקום 1 ?! מדהים (ל"ת)נדלניסט 13/06/2011 16:17הגב לתגובה זו
- 3.משה 13/06/2011 15:41הגב לתגובה זוונמאס לחכות עד שהן נעלמות וזאת לאחר לחיצות אין ספור להסרתן. מכאן-תפסת מרובה לא תפסת.
- 2.וואלה, תסתכלו מימין, תיכף עוקפים אתכם (ל"ת)י 13/06/2011 15:27הגב לתגובה זו
- 1.מומלץ ל'הארץ' לחדש את האתר המיושן מאוד שלו (ל"ת)קורא ותיק 13/06/2011 14:02הגב לתגובה זו