מי הוביל את קמפיין המאבק שהביא לשלטון המקומי תוספת של 900 מ' שקל?
מאחורי הישג השלטון המקומי, לקבלת תוספת לתקציבי הרשויות והקמת ועדה משותפת לבחינת נושא המים, עומד משרד התקשורת והאסטרטגיה פאר&לוין
אתמול (יום א) הגיע לסיומו מאבק מתוקשר וארוך של המרכז לשלטון מקומי שבסופו עובדי הרשויות לא שבתו למרות האיומים. את המאבק שניהל המרכז לשלטון מקומי נגד הקיצוץ ברשויות המקומיות ונושא תאגידי המים, הוביל משרד התקשורת פאר&לוין.
האסטרטגיה של המאבק התקשורתי, כולל הבליץ התקשורתי בסוף השבוע האחרון, נוהלה על ידי משרד התקשורת בראשותם של ממי פאר ועו"ד איתן לוין.
בתום 3 חודשים, בהם התקיימו הפגנות רבות של המרכז לשלטון מקומי ופעולות מחאה שונות, שגובו בכלי התקשורת הארציים, הצליח השלטון המקומי לקבל תוספת תקציבית של 900 מיליון שקל לתקציבי הרשויות ושיפוי על הסכמי השכר.
משרד פאר&לוין, מעניק בין השאר יעוץ תקשורתי לגופים כמו: מד"א, ארגון נכי צה"ל, אגודת העיתונאים, איגוד רופאי הילדים הישראלי, עיריית רמת גן ועוד
- 5.יהושע ה. 08/01/2011 11:00הגב לתגובה זובעולם המודרני משרד כמו פאר את לוין הוא כורח מציאות. אכן עבודה נפלאה לאור ההשגים
- 4.מפרגנת! (ל"ת)איטל תקשורת 03/01/2011 23:27הגב לתגובה זו
- 3.האדום 03/01/2011 16:51הגב לתגובה זוכולה שכח את ה-מ'...
- 2.ב- 03/01/2011 16:50הגב לתגובה זוקודם תכתוב נכון: "מיחצנים" ולא "יחצנים"...ואז תתקן. בסיסי.
- 1.הוורוד 03/01/2011 16:39הגב לתגובה זופאר לוין יחצנים את אגודת העיתונאים בתל אביב, כי יש אגודה גם בירושלים. ידע בסיסי...