אמא, מה קורה לפרות בפארמוויל? מקדונלד'ס וזינגה חתמו על שת"פ

מחפשים שווקים חדשים, גם וירטואלים: סחורה וירטואלית ממותגת היא שוק חדש ורווחי במיוחד. Viximo מעריכה שוק זה יגיע ל-318 מיליון דולר ב-2015

ענקית המשחקים החברתיים 'זינגה' הודיעה היום (יום ד') על שיתוף פעולה עם רשת המזון המהיר מקדונלד'ס. ככל הנראה, מדובר בקמפיין פרסומי במסגרתו משתמשים יוכלו לרכוש לזמן קצר סחורה וירטואלית ממותגת עם הלוגו של מקדונלד'ס. תמונות ראשונות מאתר מעריצים מציעות שמדובר ב-3 מבנים חדשים: מחלבה, בית קפה ומאפיה עם לוגו של רשת המזון. לא נמסרה תגובת זינגה.

זאת לא הפעם הראשונה שזינגה מציעה מוצרים ממותגים ומטשטשת את ההבדלה בין המשחק החברתי והעולם האמיתי. בעבר זינגה העמיקה את שיתוף הפעולה שלה עם ענקית המזון האורגני General Mills והציעה למכירה אוכמניות אורגניות וירטואליות מבית חוות קאסקדיאן.

זינגה גם צירפה כרטיסי מתנה בסך 40 סנט לחבילות מזון אורגני של General Mills הנמכרים במרכולים ברחבי ארצות הברית. לפי אותו הגיון, האם יתכן ובעתיד נקבל כרטיסי מתנה לפארמוויל ברכישת ארוחת ילדים?

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה