רשתות הטלוויזיה בארה"ב בוחנות מדידת רייטינג באמצעות אפליקציית אייפון
הרשתות מחפשות אלטרנטיבה למדידה המסורתית, בגלל הגידול בצריכת תוכן טלוויזיוני באינטרנט ובסלולר, שגורם לקושי במעקב אחרי מספר הצופים
חברות מדיה ומפרסמים גדולים, המאוגדים יחד תחת ארגון בשם CIMM, בוחנים בימים אלה פרויקט ניסיוני שיהפוך את מכשיר האייפון לאמצעי למדידת רייטינג בכל הפלטפורמות - טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.
על פי דיווח ב'וול סטריט ג'ורנל', ההחלטה נובעת בעקבות הגידול המתמיד בצריכת תוכן טלוויזיוני באינטרנט ובסלולר, בעקבותיו מתקשות הרשתות לעקוב אחר מספר הצופים המדויק בתכניותיהן במכשירים שאינם טלוויזיה.
במסגרת הפרויקט, יחלק הארגון ל-1,000 צופים מכשירי אייפון, עליהם מותקנת אפליקציית שאלון. המשתתפים יקבלו את האייפון בתמורה להסכמתם למלא את השאלונים לעתים קרובות במהלך היום.
לכתבה המלאה באתר 140 –