היינץ עולים בקמפיין שילוט חוצות בשילוב אש חיה

מאחורי הקמפיין לקטשופ Heinz עם טבסקו עומדים שלמור אבנון עמיחי. המהלך יחייב כבאית וצוות כיבוי אש בכל שעות הבעירה
כתבי אייס |

חברת דיפלומט, המשווקת את מוצרי היינץ בישראל, מעלה קמפיין חדש לקטשופ היינץ חריף, הכולל שלטי חוצות וקמפיין אינטרנטי, בהשקעה של כ- 400 אלף שקל.

במסגרת הקמפיין החדש, יעוצבו שלטי חוצות ייחודים בדמות בקבוק קטשופ חריף כאשר עולה ממנו להבה של אש אמיתית להדגשת החריפות שנובעת מרכיב הטבסקו האמיתי. הקמפיין החדשני דורש היערכות מיוחדת, הכוללת בין היתר העמדת כבאית וצוות כיבוי אש מתחת לשלט בכל שעות בעירת האש.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה באמצע יוני באזורים מרכזיים בארץ: בכביש גהה, בכבישי איילון ובמתחם האיירפורט סיטי.

לדברי קארין נועה כהן, מנהלת מותג היינץ בדיפלומט: "במטרה להעביר לציבור את תחושת החריפות של הטבסקו בקטשופ היינץ, בחרנו להשתמש בקמפיין ייחודי שטרם נעשה בישראל- שימוש באש חיה בשלטי החוצות שלנו, שלבטח תמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ותעביר היטב את המסר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה